-15-

177 17 5
                                    

"omi-kun, senin de ilk seferin mi?" kiyoomi'nin kolunun üstünde yatan atsumu diğer eliyle de oynuyor ve onun parmaklarını teker teker öpüyorken sordu. bacağını da kıvırcık adamın üstüne atmıştı, sanki mümkün olduğu kadar fazla alanlarını temas ettirmese rahat edemeyecek gibiydi. nefes aldıkça birbirine çarpan çıplak göğüsleri, atsumu'nun bacağının kiyoomi'nin üstündeki ağırlığı veya yoğun vücut ısısı kiyoomi'yi hiç rahatsız etmiyordu. aksine, bu adamla olduktan sonra her türlü temas ona huzur veriyordu. 

"sence?" diye sordu kiyoomi "cevabı belli değil mi?" dercesine. 

"bilemiyorum. bana kalsa benimle de yapmak istemezdin."

"atsumu seninle herkes ister." 

"diyene bak. ağzımın suyunu akıtıyorsun." atsumu'nun saatler süren kiyoomi'yi övme seansı bittiğinde çoktan akşam olmuştu. saatlerce yatakta uzanıp sohbet etmiş ve gülmüşlerdi. bir süreliğine her şey eskiye dönmüş gibiydi, hatta daha iyisiydi. aşağıdan gelen kırılma sesi olmasaydı ikisi de yatağı terk etmeyi düşünmüyordu. 

"o neydi?" kiyoomi telaşla sordu.

"her geldiklerinde bir şey kırıyorlar, alıştım artık. akaashi yanlarında, bir şey olmaz." son hecesini mızmızlanarak uzattı ve kiyoomi'yi yatağa çekmeye çalıştı atsumu. ama kiyoomi pek umursuyor gibi görünmüyordu. hızla üstünü giyinmeye başladı ve atsumu'nun kıyafetlerini giymeye ne kadar alıştığının farkına bir kez daha vardı. 

"temizlememiz gerek. kırılanlar etrafa dağılırsa reina gelince zarar görebilir." ne zaman böyle bir durumda ilk aklına gelen şey evde bile olmayan reina olacak kadar çok alışmıştı küçük kıza bilmiyordu. bu atsumu'yu da gülümsetti ve yataktan kalkıp giyindi o da. içinden diğerlerinin gitmesini dilemeye devam ediyordu. aslında akaashi olmasa yüzlerine de söylerdi ama ona ayıp etmek istemiyordu. zaten akaashi olmasa diğerleri asla gitmezdi. 

giyinirken atsumu'nun telefonu çaldı. reina'nın öğretmeninin aradığını gördüğünde kalbi korkuyla çarpmaya başladı ve adeta yerine mıhlandı. atsumu gün içinde birkaç kez nasıl olduğunu öğrenmek için mesaj atmıştı ama öğretmenleri aramamalarını özellikle okul istemişti. bu aramanın hayra alamet olmadığını söyleyen içindeki sesi susturmaya çalışsa da engel olamadı. onun titremeye başladığını gören kiyoomi telefonu kendi açmadan önce atsumu'yu oturttu. korkulacak bir şey olmadığından emindi.

alakasız ama bir tane satosugu kurgusu yayımaldım, profilimden ulaşabilirsiniz.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin