"omi-kun bana kahvaltı hazırladı ve kollarında uyuttu." kahvaltıdan beri kendine gelmiş olan atsumu, shoyo ve kotaro'yu gördüğü anda heyecanla konuştu. normalde "neden kollarımda uyuttuğumu da söylemek ister misin?" diyecek olan kiyoomi ona kıyamadığı için bir şey demedi. kotaro inanmadığını söylese de şüpheyle kiyoomi'ye bakmıştı.
"evet, yaptım." meraklı bakışlara cevap verdi kiyoomi. ikili şok içinde ona bakarken atsumu teşekkür edercesine gülümsemişti. bir şey söylemediği için minnettardı.
"atsumu-san, omi-san, aranızda bir şey mi var yoksa?" diye sordu shoyo.
"evet, omi-kun bana çok aşıkmış, itiraf etti."
"ben shipledim!" heyecanla bağırmıştı shoyo. "ben de shipledim!" onun heyecanına ortak oldu kotaro. "reina'nın iki babası olması çok güzel olur!" işte atsumu'nun üzgün yüzü yine ordaydı. kiyoomi onun hayatında neler olduğunu o kadar merak ediyordu ki en ufak mimiğini kaçırmamaya çalışıyordu. onun tepkisini kontrol eden tek kişi olmadığını atsumu'nun baktığı yere baktığında gördü. o an anlamıştı, eğer atsumu hakkında bir şeyler bilen biri varsa, o kesinlikle shoyoydu. atsumu hemen toparlayıp gülümsedi.
"tamam, uzatmayalım. omi-kun bu şakayı sevmiyor."
"evet, sevmiyorum ama şaka olmasını." atsumu'nun yine kızarmasına sebep olmuştu kiyoomi.
"inanmıyorum! kızardı! kaç senelik arkadaşız ben hiç böyle görmemiştim." diyen shoyo da atsumu'nun daha çok utanmasına sebep olmuştu. "ben doydum, kalkalım hadi." diyerek hemen kalkıp masadan uzaklaştı. diğer üçünü epey güldürmüştü ve kendi de istemese de gülmesini durduramadı. böylesine tasasızca gülmeyi çok özlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me | sakuatsu
Fanfictionliseden sonra tekrar karşılaştığı atsumu'nun bir çocuğu olduğunu öğrenen kiyoomi'nin onların hayatına dahil olma hikayesi.