-17-

169 16 10
                                    

tüm hafta sonu evde kalan arkadaşları gittiğinde, atsumu da kızını okula bırakmaya gitmişti, kiyoomi evi temizlemeye başkadı. normalde atsumu annesinin sık sık geldiğini, onun dışında temizlemek için insanlar tuttuğunu söylese de kiyoomi o an o evde bir saniye daha duramayacağını bildiği için temizlemeye girişmişti. 

o sırada kapıda duyduğu anahtar sesiyle kafasını oraya çevirdi. gelenin atsumu olmadığını biliyordu çünkü o zile basardı. içeri giren kadın da onu görmeyi beklemiyormuş gibiydi. kiyoomi onu görür görmez temizlik için gelen biri değil, atsumu'nun annesi olduğunu anlamıştı. çehresindeki o hüzünlü ifade olmasa, aynısı atsumu'da da vardı, olması gerekenden çok genç gösterecek olan kadına baktı bir süre.

"atsumu'nun arkadaşları gitti diye gelmiştim." dedi kiyoomi'nin kim olduğunu bilmeyen kadın. takımdan daha önce tanıştıkları hariç kimseyi aklında tutamıyordu. 

"gittiler," dedi farkında olmadan evin sahibiymiş gibi konuşan kiyoomi. "ev dağılmıştı, ben de temizlik yapıyordum. siz rahatınıza bakın lütfen."

"sen kiyoomi olmalısın." ilk defa gülümseyen kadının gözlerinden bir ışıltı geçti. kafasıyla onaylayan kiyoomi, ayıp olmasın diye ona gülümseyerek karşılık verdi. "çok memnun oldum, annesiyim ben de." 

"ben de memnun oldum." 

"temizliğe gelmiştim ama görüyorum ki sen çoğunu bitirmişsin." lafını bitirince koridorun sonundaki hiç girmediği odaya baktı kadın. sormaktan emin değilmiş gibi bir hâli vardı o yüzden kiyoomi sormadığı soruyu cevapladı. 

"atsumu o oda yokmuş gibi davranıyor. reina da girilince atsumu'nun üzüldüğünü söyledi o yüzden ben de girmedim, temizlenmedi yani."

"atsumu biraz öyledir, kusuruna bakma sen. reina çok akıllı bir çocuk, babasının davranışlarını hemen anlayabiliyor. atsumu bu yüzden onun yanında hassaslaşmamaya özen gösteriyor. yani senin o odaya girmende sakınca yok." dedi ve kapıyı açtı kadın. peşinden giden kiyoomi hızla gözlerini odada gezdirdi. "ama sen yorulmuşsundur, burayı ben hallederim." 

odada kocaman bir yatak, gardrop ve kitaplık vardı. inanılmaz güzel mobilyalarla dekore edilmişti, diğer her yer gibi, ama reina ve atsumu'nun odasından çok farklıydı. ikisinin odaları da kendi karakterlerini taşıyor gibiydi, misafir odalarının bir karakteri yoktu. buranın ise vardı, sadece kiyoomi kime ait olduğunu bilmiyordu. komodinin üstündeki resme bakmak istedi ama bunun yanlış olacağını düşününce vazgeçti. kitaplık en az salondaki kadar büyüktü ve rafında bir sürü figür olduğunu görüyordu kiyoomi. tüm bu ipuçları ona yardımcı olmadı.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin