-18-

172 17 28
                                    

"neden şaşırmadın?" kiyoomi, uzun zaman sonra ilk defa gördüğü motoya'ya atsumu ile birlikteliğini anlatmıştı.

"neden mi şaşırmadım?" güldü motoya. "lisede bile aranızda bir çekim vardı, canım. tekrar bir araya geldiğinizde bunun olması şaşırtıcı değildi. gerçi atsumu'nun biraz değiştiğini ve bir kızı olduğunu söylemiştin, dimi? kaç yaşındaydı kızı?"

"altı olacak." motoya buna şaşırmıştı işte.

"altı mı? 22 yaş çocuk sahibi olmak için çok erken değil mi? üstelik atsumu gibi biri için."

"çok sevdiyse erken değildir belki." kiyoomi buna inanmak istemezmiş gibi isteksizce söylemişti. "isteyerek olmamış da olabilir. atsumu bana diğer ebeveyn var mı ya da kim söylemiyor." birkaç saniye düşündükten sonra ekledi. "bana söylemediği tek şey bu değil. geceleri sık sık ağlıyor, kızı için atsumu için bile fazla korumacı ve onun yanındayken olduğundan çok daha olgun, reina onun periyodik olarak depresyona benzer bir şeyler yaşadığından bahsetti."

"nedenini sormuşsundur diye düşünüyorum." dedi motoya ama emin olamadığı için ekledi. "sordun dimi?"

"sordum sayılır mı bilmiyorum. anlatmak istemediğini daha başında belli etti. bir gün bir kitabın arasında ikizi ve biriyle daha olan bir fotoğrafını buldum. onu gördüğümü görünce çok etkilendi, ikiziyle arasında bir şeyler olduğunu düşünüyorum açıkçası. bir de evde hiç girmediğim bir oda vardı ama annesi geçen gün girmeme izin verdi ve bunun osamu'nun odası olabileceğini düşündüm. çünkü onun için büyük bir ev." hatırladığı her şeyi sıralamıştı kiyoomi.

"sen öyle deyince fark ettim, liseden beri osamu hakkında neredeyse hiçbir şey duymadım. bir ara onigiri işine giriştiğini duymuştum gerçi ama o kadar." bu, kiyoomi'nin aklına atsumu'nun dışarda onigiri yiyememesini getirdi. "instagram'ına bakalım, belki bir şeyler buluruz." motoya'nın önerisiyle hesabı aradılarsa da bulamadılar. belki ismi farklıdır diye atsumu'nun takip ettiklerinde aradılar ama orada da yoktu. ararlarken kita shinsuke'nin hesabına denk gelince onun hesabına girdiler. pek sık paylaşım yapmayan adamın hesabında yıllar önceki inarizaki takım fotoğrafını bulmak zor olmadı.

"atsumu'da yok." dedi kiyoomi, daha önce baktığını belli ederek. "iki yıl öncesinden daha eski postları yok." atsumu gibi sosyal medyada aktif birisinin postlarını kaldırmış olması ilginçti. ikisi de oldukça yoğun olduklarından ne zaman paylaşım yapmayı kestiğini veya hesabını temizlediğini bilmiyorlardı. kita'nın hesabındaki fotoğrafa girdiklerinde motoya, kiyoomi'nin donup kaldığını fark etti. "noldu?" demesi onu kendine getirene kadar öylece kalmıştı.

"şu yeşil gözlü çocuk, fotoğraftaki oydu. kim olduğunu hatırlamıyorum." bunun üzerine motoya da dikkat kesildi.

"ah, evet ben de unutmuşum. sanırım artık voleybol oynamıyor, oynasa duyardık." etiketleri görmek için fotoğrafa girdi. girdikleri hiçbir hesap o çocuğa ya da osamu'ya ait değildi. "ikisi sevgili miydi acaba?" diye sordu saf bir merakla motoya.

"atsumuyla mı?" kiyoomi dalgınca sordu.

"hayır, osamuyla." bir anlık sessizlikten sonra kiyoomi'nin ne düşündüğünü anladı motoya. "nasıl yani? bu kişi ikizlerin arasına girmiş olabilir mi demek istiyorsun?"

"sadece bir tahmin." kiyoomi kahvesinden bir yudum aldı. "hinata ve kageyama neler olduğunu biliyor ama anlatmıyor. bokuto ve akaashi de bir şeyler biliyor olabilir hatta. eminim ki lisedeki takım arkadaşları da biliyordur. bilmeyen tek kişi olmak canımı sıkmaya başladı. atsumu'ya söz vermemiş olsam gidip tek tek herkese soracağım." dayanma gücü kalmamış olan kiyoomi derin bir nefes aldı.

motoya, onun sırtını sıvazladı. "onu düşündüğünü biliyorum ama bir ilişki iki kişiliktir, öğrenmek hakkın. gidip onu sıkboğaz et demiyorum, anlatmasını istediğini az da olsa belli et diyorum. anladığım kadarıyla sürekli geçiştirmesine izin vermişsin çünkü. belki biraz üstüne gitsen anlatacaktı, belki anlatmayı o da istiyor içten içe." kiyoomi, motoya'ya hak verse de bunu yapabileceğinden emin değildi.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin