kiyoomi'yi tüm karamsar düşüncelerinden uzaklaştıran bir şey varsa atsumu'nun teni, kokusu, sıcaklığı ve öpücükleriydi. kollarını sevgilisine sımsıkı dolarken nasıl olup da onun terli, çıplak vücudundan rahatsız olmadığını anlayamıyordu. günlerdir kafasını meşgul eden her şey uçup gitmiş gibiydi. atsumu'ya sorma konusundan emin olsa da bu şekildeyken soramayacağı kesindi.
"dalgın yine sevgilim." dedi atsumu, kiyoomi'ni ellerini öperken. "son günlerde fazla dalgınsın."
"öyle miyim?" sevgilisinin elini yakalayıp kendi öpmeye başkarken sordu kiyoomi.
"evet," onayladı atsumu. "benim yüzümden mi?" atsumu'nun yavru köpek gibi bakan gözlerine bakınca gerçeği söyleyesi gelmedi kiyoomi'nin. yalan söylemek de istemiyordu, bu konuda iyi değildi bu yüzden hafifçe gülümsedi. ne söyleyeceğini tarttığı bu uzun sessizliğin atsumu'ya cevap olduğunu sonradan fark etti. "elbette benim yüzümden."
"öyle değil, bu ilişkiye başlarken bunu kabul ettim ben."
"yine de seni böyle görmeye dayanamıyorum." iç çekti atsumu.
"sen..." kiyoomi nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. "yani, sence, anlatabilir misin bir gün?" işte görmekten korktuğu şey oradaydı, atsumu'nun gözlerindeki hüzün.
"bilmiyorum, daha önce denemedim hiç." kimseyle mi konuşmamıştı? "insanlar sadece orada oldukları için biliyorlar. bak ne diyeceğim, bana biraz zaman ver. sana dönüş yapacağım tamam mı? ama o zamana kadar bunu düşünmeni istemiyorum." kiyoomi buna itiraz edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me | sakuatsu
Fanfictionliseden sonra tekrar karşılaştığı atsumu'nun bir çocuğu olduğunu öğrenen kiyoomi'nin onların hayatına dahil olma hikayesi.