"odalar sık sık temizleniyor ve senin için yeni yıkanmış nevresimler serdim ama yine de rahatsız olduğun bir şey olursa söyleyebilirsin." dedi atsumu kiyoomi'yi odasına götürdükten sonra. yaşadıkları o anın etkisini gidermek için hemen uykusunun geldiğini söylemişti atsumu. bu durum kiyoomi'nin komiğine gitse de uzatmadı. odaya girince her yeri öylesine gözden geçirdi kiyoomi.
"gayet iyi, teşekkür ederim."
"ne demek. iyi geceler." atsumu kapıdan çıkmadan önce tekrar ona döndü. "bir şeye ihtiyacın olursa çekinme, uyandır." ve kiyoomi başını sallayıp iyi geceler dileyince çıktı. üstünü tekrar atsumu'nun yeni yıkanmış kıyafetleriyle değiştirdikten sonra yatağa giren kiyoomi zaten sık sık uyku problemleri çektiğinden ilk defa kaldığı bir yerde uyuyamayacağını biliyordu. fakat yine de kaldığı odanın daha önce hinata veya bokuto'nun kaldığı bir oda olup olmadığının kafasına takılacağını düşünmezdi.
yatağından kalkan kiyoomi bir yandan kendisini bunun çok saçma bir düşünce olduğuna ve atsumu'nun evinin zaten temiz olduğuna inandırmaya çalışsa da içinden bir ses o pasaklıların her şeyi yapmış olabileceğini söylüyordu. atsumu'nun kapısına gittiğinde kesik nefes sesleri duymayı beklemiyordu. birlikte geçirdikleri bir akşamdan sonra atsumu'nun ağlıyor olma ihtimali kendini çok suçlu ve inanılmaz derecede üzgün hissetmesine sebep olmuştu bu yüzden kapıyı tıklatmadan açtı.
"omi-kun?" onun gelmesini beklemeyen atsumu kırmızı gözleriyle ona bakarken sormuştu.
"neden ağlıyorsun?" atsumu cevap vermedi.
"bir şeye mi ihtiyacın var?"
"seni üzecek bir şey mi yaptım?"
"hayır tabii ki."
"neden o zaman?" yine cevap yoktu. kiyoomi daha fazla üsteleyip onu üzmek istemedi. sakince yanına gidip oturdu ve sarıldı ona. ikisi de buna ne kadar ihtiyaç duyduklarını o ana kadar fark etmemişlerdi. atsumu bir süre sessizce ağladıktan sonra uyuyakaldı. kiyoomi onun üstünü örtüp sessizce odadan çıktı. onu böylesine üzen şeyin ne olduğunu düşünerek geçirdiği gecede gözüne bir gram uyku girmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me | sakuatsu
Fanfictionliseden sonra tekrar karşılaştığı atsumu'nun bir çocuğu olduğunu öğrenen kiyoomi'nin onların hayatına dahil olma hikayesi.