-13-

196 20 12
                                    

kapı açıldığı anda ikilinin kızarmış dudakları, nefes nefese kalmış ve afallamış halleri shoyo'nun dikkatini çekmişti. birkaç saniyelik bakışmadan sonra atsumu yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uzun zamandır ilk defa gördüğü tobio'ya sarıldı. tobio onun sarılışına karşılık verirken shoyo onun kendi fark ettiği şeyi fark etmediğine emindi. bilseydim kapıyı hiç çalmazdım, diye geçirdi içinden. 

"tobio, geleceğini bilmiyordum." gerçekten mutlu gözüküyordu atsumu.

"sürpriz yapmak istedik," dedi ve heyecanla hemen ekledi tobio. "yani shoyo istedi." atsumu güldü. 

"omi-san, sana da selam!" shoyo gülümsedi kocaman.

"selam. hoş geldiniz." 

"kimse kahvaltı etmemiştir diye düşündük ve bir şeyler aldık. atsumu-san gel de hazırlayalım." dedi shoyo ve niyetini hiç belli etmemiş gibi atsumu'nun elini tutup mutfağa götürdü. tobio ne olduğunu anlamasa da sevgilisini bir işin peşinde olduğunu anlayacak kadar tanıyordu bu yüzden onları yalnız bırakmanın daha mantıklı olduğuna karar verdi ve salona oturdu. ikilinin konuşacak pek bir şeyi olmadığı için kütüphaneyi inceleyen kiyoomi bir anda durup tobio'ya döndü. kendisinin atsumu'nun hayatında olmadığı sıralarda tobio ordaydı. bu yüzden bir şeyler biliyor olabilirdi. 

"aramızda kalacaksa bir şey sorabilir miyim?"

"tabii, kalır. dedikodudan hoşlanmam." rahatlamıştı kiyoomi.

"yıllardır atsumu'yu görmemiştim bu yüzden osamu'yla aralarında ne olduğunu bilmiyorum. hatta bir şeyler olup olmadığını bile bilmiyorum ama içimden bir ses olduğunu söylüyor. ondan hiç bahsetmemesi normal gelmedi. üstelik geçenlerde burda ikisinin liseden arkadaşlarıyla fotoğraflarını gördüğümde atsumu çok rahatsız olmuş görünüyordu. bu konuda bir şeyler biliyor olabilir misin?" kiyoomi susunca kısa bir sessizlik oldu. tobio kafasında bir şeyleri tartıyor gibiydi.

"bunu sana benim anlatmam doğru olmaz. yardımcı olmak isterdim ama hassas bir konu. uzun zamandır bizimle de konuşmuyor bu konu hakkında. bence ona direkt olarak kardeşiyle ilgili bir soru sorarsan cevap vermek zorunda kalabilir ama üsteleme lütfen. bunu reina'nın yanında yapma." 

"yani bu, fotoğraftaki kişinin reina'nın diğer ebeveyni olduğu anlamına mı geliyor?" kiyoomi nedense büyük bir aldatılma ve kalp kırıklığı hikayesi seziyordu başından beri. ama osamu'nun ne alakası olabilirdi anlayabilmiş değildi. bu ikisinin ayrı olaylar olabileceğini düşündü, öyle düşünmek istedi. diğer türlü atsumu'nun yarası sandığından bile derin olabilirdi.

"dediğim gibi, ben söyleyemem." 

"peki, teşekkürler." iç çekti kiyoomi.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin