-7-

230 32 29
                                    

"seni rahatsız ettim mi?" sabahın erken bir saatinde kapıyı tıklatıp kiyoomi'nin odasına girmiş olan reina kocaman açtığı gözleriyle masumca babasının arkadaşına bakarken sordu. bir çocuk için fazla kibar ve düşünceliydi bu yüzden eğer etseydi bile evet diyemezdiniz. üstelik kiyoomi zaten hiç uyumamıştı bu yüzden rahatsız da olmamıştı.

"hayır, bir sorun mu var?"

"hayır yok ama babam işi olmadığında bu saatlerde uyanmaz ve ben de sana bakmak istedim. birlikte çizgi film izlemek ister misin?" kızın bu soruyu sorarken çekindiği her hâlinden belliydi ancak bir yandan da gözlerinde yoğun bir istek ve umutla kiyoomi'ye bakıyordu.

"olur ama baban kaç gibi uyanır?" kiyoomi gülümseyerek sordu, küçük kız olumlu cevabın artdından birazdan sevinçten havalara uçacakmış gibi gözüküyordu.

"ben saatleri bilmiyorum." dedi çocuk üzgün bir ifadeyle. "üç çizgi film bittikten sonra uyanıyor. ilki şimdi başladı, sünger bob!"

"ne kadar zekisin sen," diye başladı kiyoomi ve devam etti. "o zaman bir çizgi film izledikten sonra baban için kahvaltı hazırlamaya ne dersin?"

"ne, yani sürpriz gibi mi?" küçük kızın gözleri gerçek anlamda parıldamıştı. bu fikri çok sevmiş görünüyordu hatta çizgi film izleme fikrini kenara bırakıp direkt kahvaltı hazırlamaya geçmeyi istemişti ama kiyoomi erken olduğunu düşündü. bunun üzerine kiyoomi'nin hiç bilmediği bir çizgi filmin, kim sünger bob'ı bilmezdi, reina'nın tüm repliklerini ezbere bildiği bir bölümünü izlediler. küçük kızın dizideki karakterlere eşlik etmesi çok şirindi ama bunu başkası yapsaydı çok sinir olabilirdi kiyoomi.

"babam bazı zamanlar çok üzgün oluyor." dedi kahvaltı hazırlamaya başladıklarında reina. "bana çaktırmak istemiyor sanırım ama ben anlıyorum. sonra eski hâline dönüyor. o üzgün olduğunda babaannem hep biliyor ve onu sık sık arıyor. babaannemle tanışmış mıydın kiyoomi amca? o çok tatlı biridir." reina ne kadar önemli şeyler söylediğinin farkında değil gibiydi ama kiyoomi daha fazlasını öğrenmek istiyordu. "son zamanlarda babam yine üzgün bu yüzden kahvaltımıza çok sevinecektir."

"baban neden üzgün oluyor, biliyor musun peki?"

"hayır, bana söylemezler."

"belki de sadece yoruluyordur ama senin onu düşünmene çok sevineceğinden eminim."

"haklı olabilirsin." gülümsedi reina. kahvaltıyı hazırlarken okulundan, arkadaşlarından ve öğretmenlerinden bahsetti. işin ilginç tarafı kiyoomi ilgiyle dinliyordu ve küçük kızın tüm hayatını öğrenmişti neredeyse. işleri bittiğinde reina babasını uyandırmaya gidecekti ki birden durdu. "sen de gelsene." eline uzandı ama sonra birden durdu. bunun üzerine kiyoomi onun elini gülümseyerek tuttu. uyanır uyanmaz karşısında kızını ve kiyoomi'yi gören atsumu çok sevinmişti.

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin