-2-

279 37 26
                                    

"atsumu-san bugün çok havalıydın!" gözleri parlayarak konuşuyordu shoyo. uzun ve yorucu bir antrenmanın ardından bu kadar enerjiyi nerden bulduğu bilinmezdi. saçlarını kurularken gülerek teşekkür etti atsumu. "her zamanki hâlim." diye de ekledi kocaman bir sırıtmayla.

"hayır, doğru söylüyor. bir süredir aklın başında değil. o yüzden bugün iyi gözüküyordun." kiyoomi asla sözünü esirgemiyordu, birlikte oynamaya başladıkları ilk anda anlamıştı bunu atsumu.

"evet tsum-tsum! bir şey olduğu belli ama bize söylemiyorsun! çok ayıp." üstüne gelinmesinden hoşlanmayan atsumu kısa bir cevapla geçiştirdi onları ve ekledi. "reina bugün onu okuldan almaya gelip gelemeyeceğinizi sordu. sizi görmek istiyormuş. müsaitseniz gelir misiniz?" bunun üstüne shoyo ve kotaro'nun yüzünde öylesine üzgün bir ifade oluştu ki atsumu kızına onların gelemeyeceğini söylese çocuğun bu kadar üzülmeyeceğinden emindi.

"ben hafta sonu için tobio'nun yanına gidiyorum, bu akşam çıkacağım." dedi shoyo.

"keiji beni yemeğe çıkaracak." bunu normalde gözleri parlayarak söyleyecek olan kotaro şu an hiç mutlu gözükmemişti.

"tamam sorun değil. hafta sonunu evde birileri varken geçirmeye bayılıyor ama yapacak bir şey yok. bu hafta yalnız takılırız." dedi atsumu. bunun üzerine shoyo hiç konuşmayan kiyoomi'ye baktı. "omi-san, sen bu hafta sonu boş değil miydin? hem reina ile de tanışmamıştın. ikinizin yakınlaşması için harika bir fırsat değil mi?" heyecanla konuştu.

"omi-kun insanlarla yakınlaşmayı sevmez ki," diye başlayacak oldu atsumu ama kiyoomi'nin "olur." cevabıyla yarıda kaldı cümlesi. üçü de yarı şok yarı heyecanla ona baktıklarında kendini açıklama ihtiyacı hisseden kiyoomi "sonuçta aranıza son katılan benim. üçünüzün, hayır tüm takımın bildiği ve benim bilmediğim çok şey var. yakınlaşma fikri kulağa kötü gelmiyor. umarım evin temizdir miya."

şoktan donup kalan atsumu'nun konuşacak hali yoktu. kiyoomi sakusa, bildiğimiz kiyoomi sakusa, kendi hür iradesiyle atsumu'nun evine gelecekti. tamam, reina için en eğlenceli seçenek değildi ama kızı herkesle iyi anlaşmayı başarırdı ve atsumu nedenini bilmediği(!) bir şekilde kiyoomi'yle bir hafta sonu geçirmek için çok heyecanlanmıştı. "tamam öyleyse ama yakınlaşmak istiyorsan bana ismimle hitap etmeni tercih ederim omi-kun."

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin