-9-

231 28 32
                                    

"kiyoomi amca da mı geliyor yani?" evlerine ilk geldiğinden beri bunu bir nevi alışkanlık hâline getirmişti kiyoomi. atsumu ve reina da bu durumdan memnundu. hatta shoyo ve kotaro da çok seviniyorlardı çünkü son zamanlardan artan antreman temposundan dolayı tüm boş vakitlerini sevgililerine veriyorlardı. atsumu'nun yalnız kalmaması, hoşlandığı birini bulması hepsini sevindirmişti. 

"evet güzelim." gülümseyip saçını örmeye başladı atsumu kızının. "bir de sürprizi varmış." bunun üstüne oturduğu yerde heyecanla kıpırdanıp el çırptı reina. sürpriz deyince akan sular dururdu. "ipucu, babacım, ipucu lütfen!" onun bu hâline güldü atsumu. eskiden saç yapmaktan hiç anlamasa da şimdi kıpırdanıp duran reina'nın saçını çok güzel örmüştü.

"bilmiyorum canım, bana da söylemedi." tam o sırada kapı çalınca reina hemen kapıya koştu. babası, o yanında değilken kapıyı açmasından hoşlanmadığı için kapının önünde durmuştu ama heyecandan yerinde duramıyordu. atsumu onun bu hâline gülüp kapıyı açtı. reina heyecan içinde bir kiyoomi'ye bir de elindeki pakete bakıyordu. kiyoomi hemen paketi ona verdi.

"hoş geldin omi-kun. temizlendikten sonra kahvaltıya geçebiliriz." dedi atsumu ve kızına bakarak ekledi. "teşekkür ettin mi kızım?" reina güçlükle elindeki paketi açtıktan sonra içindeki toy story figürünü çıkardı. heyecanla bir çığlık attıktan sonra yüzlerce kez teşekkür etti kiyoomi'ye. 

"hoş buldum." gülümsedi kiyoomi. birlikte kahvaltı ettikten sonra reina'nın okul gösterisine gittiler. o gün ufak bir çocuk tiyatrosunda rol alacak olan reina, aslında shoyo ve kotaro'nun da izlemesini istemişti ama gelemedikleri için babası videoya çekip onlara atacağına söz verdi. şirin ve komik birkaç oyundan sonra tüm çocuklar şarkı söylemek için sahneye çıktıklarında büyük bir alkış koptu ama atsumu dehşete düşmüş gibi kalakalmıştı. 

"noldu?" kiyoomi'nin endişesi sesine yansımıştı.

"ağlamış." dedi atsumu, başka hiçbir kelime çıkmadı ağzından. hemen yerinden kalkıp öğretmenlerden birinin yanına gitti. onun bu hâli kiyoomi'yi epey korkutmuştu. bir sorun çıkmasın diye peşinden gitti. atsumu çoktan karşısındaki öğretmenle tartışmaya başlamıştı. kiyoomi neler olduğunu anlamakta güçlük çekiyordu.

"kimse benim kızımı ağlatamaz. siz de çok iyi biliyorsunuz ki reina çok hassas bir kız. o problemli çocuğun kızıma yaklaşmamasını istediğimi daha kaç kere söyleyeceğim? daha ilkokulda tam bir zorba olan bir çocuğu okulunuzda bulundurmanız ne kadar doğru?" atsumu soluk almadan konuşuyordu. insanların bakmaya başladığını fark eden kiyoomi yavaşça atsumu'nun sırtını okşadı. bu hareketle dünyaya dönen atsumu derin bir nefes aldı. "kusura bakmayın ama kızım söz konusu olunca fazla korumacı olabiliyorum. kendimce nedenlerim de var." daha sonra sakinleşmiş olan öğretmen, reina'yı ağlatan çocuğun velileriyle konuşacağı konusunda atsumu'yu ikna ettiğinde gösteri bitmişti. atsumu hemen gidip kızını aldı. ona bir sorun olduğunu çaktırmadan neden ağladığını sordu ve kızıyla sakin sakin konuştu. az önceki kendini kaybetmiş hâlinden eser kalmamıştı.

--

"her geçen gün beni biraz daha şaşırtıyorsun, atsumu." dedi kiyoomi, reina uyuduktan sonra.

"özür dilerim, aşırı tepki verdim."

"aşırı tepki verdiğini düşünmüyorum ama bunu reina'ya yansıtmak kötü olurdu. kendini çok iyi kontrol ettin, bu yüzden şaşırdım. çok korumacı biri olduğunu biliyorum, onu kaybetmekten çok korkuyorsun. muhtemelen sevdiğin kişiyi kaybettin, değil mi?" atsumu şokla karışık bir hüzünle ona baktı ve cevap vermedi, yine. kiyoomi tam pes edip konuyu değiştirecekti ki konuştu atsumu.

"bunun hakkında konuşmaya hazır değilim, kiyoomi." dolu gözleri belli olmasın diye kafasını eğmişti. "belki de hiçbir zaman olmayacağım. buna rağmen beni kabul edebilecek misin?" kiyoomi kollarını ona sardı. onu bu kadar titrek ve savunmasız görmeye dayanamıyordu. bir daha konuyu açmamaya karar verdi.

"tamam, sorun yok. ben her türlü yanındayım." 

"neden bu kadar iyisin?" daha çok ağlamaya başlamıştı atsumu. shoyo, kiyoomi'ye atsumu'nun düzgün biri tarafından sevilmeye ne kadar çok ihtiyacı olduğunu söylemişti ama kiyoomi o zaman bunu tam olarak anlamamıştı. kötü bir şeyler yaşadığını biliyordu. bazen eskisi gibi olsa da aslında lisedeki atsumu'dan eser olmadığının farkındaydı. onu kim üzdüyse onları dünyadan silmek için güçlü bir istek duyuyordu.

"iyi değilim. sadece seni çok seviyorum."

stay with me | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin