rozdział 10

606 26 17
                                    

Po chwili byliśmy na miejscu. Marcus i mój ochroniarz pomogli mi wyjść z samochodu, ale straciłem przytomność.

Obudziłem się

Czyli żyję

Fajnie

Byłem, no jestem dorosły więc obsługa nie informowała mojej rodziny, że jestem w szpitalu. Ale blizna będzie. Dobra, nie muszę im się przecież ze wszystkiego tłumaczyć.

- Tony! Obudziłeś się - powiedział mój  szczęśliwy wspólnik i mnie przytulil, uważając na świeżą ranę.

Oddałem uścisk, w którym trwaliśmy kilka minut. Pewnie Przytulalibyśmy się jeszcze dłużej ale ktoś do mnie zadzwonił. Ktoś czyli Will.

Spojrzałem na telefon i miałem sporo nieodebranych połączen i nie odczytanych wiadomości.

Odebrałem.

- hm?

- Tony gdzie ty jesteś!

- No coś nie poszło po mojej myśli i jakoś tak wyszło że nie wróciłem rano ( jest 15.00 )

- Dlaczego nie odbierałeś!?

- ciężko powiedzieć

- spróbuj wytłumaczyć i wracaj do domu

- nie mogę

- a to dlaczego?

Chciałem coś powiedzieć ale Marcus wyrwał mi telefon

- Dobry, Tony nie może rozmawiać i nie musi odpowiadać na pytania. Żegnam - powiedział do Willa mój przyjaciel i się rozłączył

Pov: Will

Strasznie martwiłem się o Tony'ego. W tle słyszałem pikanie maszyn i zacząłem się obawiac, że jest w szpitalu. Nurtowało mnie jeszcze jedno pytanie. Z kim przebywał Tony?

Poszedłem do reszty braci i hailie, i poinformowałem ich że z Tonym jest  dobrze. Chyba.

Pov: Tony

Po wyjściu ze szpitala pojechałem do willi. Gdy wszedłem mój bliźniak się do mnie przytulił, na co sygnałem z bólu.

- Tony wszystko ok?

- Ta

- Nie kłam

- Nie kłamie

- To zobaczę

Szybko podwinął mi koszulkę. Na moim brzuchu i klatce piersiowej było już parę blizn po kulkach.

Tak samo szybko opuściłem materiał spowrotem, ale mój brat zdążył już wszystko zobaczyć.

Wstydziłem się tego. Że dałem się strzelić i wyglądu tych blizn.

______________________________________

Ocenka >>>

Pytanka >>>

Pomysły >>>

Sorki że krótki ale chciałam wstawic i nie mam Pomysły zbytnio co zrobić dalej.

300 słów 🥲✌️🙄

(Bez) Nadziei ~ Tony MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz