Pov: Shane
Bez Tony'ego było tak jakoś... inaczej... bardzo mi go brakuje, nie ważne kim był.
Nadal nie dostałem odpowiedzi od Marcusa. Coś mi tu nie pasuje. Widzę go pierwszy raz na oczy, płacze na pogrzebie mojego brata bliźniaka jakby... jakby naprawdę coś dla niego znaczył. Tylko dlaczego nikt z nas nie znał Marcusa?
( pojebało mnie ale się ucieszycie. Chyba. / autorka )
Pov: Tony
Minął tydzień odkąd upozorowałem własną śmierć. Dlaczego? Nie chce umierać dobrze mi się żyje ale nie będę w więzieniu. Logiczne. Zastanawiam się tylko czy powiadomić Marcusa o tym że jednak żyję.
( leci mi ,,bff" bambi & Young Leosia itd. i mnie to zainspirowało do historii 👁👄👁💅 można się bać i nie wnikać dlaczego taka piosenka. Polecam / autorka )
Długo się nad tym zastanawiałem ale postanowiłem że jednak mu powiem. Napisałem do niego krótkiego sms jak to miałem w zwyczaju. Pozostało mi tylko czekać.
Pov: Marcus
Właśnie byłem z Shane'm na spotkaniu. Eh on tak bardzo chciał wiedzieć kim jestem. Bliźniak Tony'ego coś do mnie mówił, ale dostałem wiadomość. Zaciekawiła mnie nazwa. Tony. Ale on nie żyje. Chociaż... byłby zdolny... nie, nie jest... a może...
,,Wszystko wyjaśnię, najciemniej pod latarnią"
Myślałem nad tą treścią i coś kazało mi w to uwierzyć.
- Marcus? Wszystko dobrze? - A no tak, zapomniałem że on też tu jest.
- Ja... muszę... kurwa! - rzuciłem telefon o stół co okazało się błędem ale to potem. Pobiegłem w stronę starej piekarni.
Pov: Shane
Marcus wybiegł z budynku trochę zestresowany. Trochę bardzo. Rzucił telefon na stół, i spojrzałem na ekran.
Tony
Ale on nie żyje. Pewnie to jakiś głupi żart. Coś mnie podkusiło, by przeczytać ich wcześniejsze wiadomości. Zwyczajne. Filmiki czy wyjścia do mc. Schowałem jego telefon do kieszeni i pobiegłem w tym samym kierunku co on.
______________________________________
Ocenka >>>
Pomysły >>>
Pytanka >>>
Myślałam że zdechnę 🥰 wf na pierwszej lekcji💅 #samasebiegaj #umretamkiedys #mamobojesie #myslalamzewysrampluca #prawiesieporzygalam #juzwolalabymsietamudusicnizbiegactakpokilkalekcjidwarazywroku #spierdalajmikusztymswoimmajkacotyodpierdalasz #tyjedynysieztymniepogodzilesszatanie #zniszczylesmibozydara😰 #dlaczegonarysowalescialonagiegomezczyznynamojejgumcedoscierania?👁👄👁💅
[*] dla Bożydara ...
323 słowa 😚
CZYTASZ
(Bez) Nadziei ~ Tony Monet
Teen FictionZ góry przepraszam wszystkich czytelnikow za cringe(sam opis mnie wykręca) A co, gdyby jeden z braci Monet byłby mordercą? Nie chodzi o mniejsze zbrodnie. Bardziej o więkrze wydarzenia, niewinnych często osób. Dlaczego postanowił wybrać tą drogę? C...