Ő itt én lennék Alexa Carrera. Kiara Carrera nővére. Anyáék még csecsemő koromban fogadtak örökbe mert nem jött nekik sehogy össze a gyerek,de aztán megjött Kie. Aminek nagyon örültek. Így már nem csak én voltam hanem Kie is.
Egy kicsit rólam: 17 éves vagyok. Sneci a
barátainkkal így hívjuk magunkat. Szeretek könyvet olvasni. Írok egy naplót. Imádok rajzolni és szerintem szuperül megy.Ő itt a húgom Kiara Carrera az az Kie. A legjobb hug és a legjobb barátnő is egyben. 16 éves.Imádja az állatokat régen olyat kellett vele csinálnom,hogy a sirályokat elkellett kergetni,hogy a teknősök eltudjanak menni a tengerhez.
Ő itt Jj Maybank. 16 éves.A legjobb szörfös és a leghelyesebb akit ismerek,de ezt neki nem szabad mondani kicsit egoista. Nagyon bejön,de ezt neki nem említettem még soha mert tudom,hogy ő csak barátként tekint rám.
Ő John Booker Routledge. 16 éves. Oda van értem meg a hugomért. Amikor buli van mindenkire rá mozdul,de hát a fiúktól ez megszokott.
Ő itt Pope Heyward. 16 éves. Nagyon okos. Ő az ész a csapatban. Ő nem füvezik mint mi. Ő csak tanul. Hát rá nem nagyon buknak a csajok. Egyébként nem rossz fiú csak túl okos.
Mi voltunk a Snecik.
Jöjjenek a flúgosok.
Ő itt Rafe Cameron. 19 éves. Egyszerűen én nem bírom elviselni. Bunkó,drogos. Állandóan kurvázik. És hát tudjátok a Snecik és a flúgosok nem szeretik egymást. Na hát ő utal minket. Én nem értem ezt a rivalizálást. Mert szerintem ugyan úgy emberek vagyunk csak nekünk nincs sok pénzük.
Ő itt Sarah Cameron. 16 éves. Igen Rafe Cameron húga. Ő se érti ezt a Sneci kontra flúgos dolgot. Őszintén én bírom,de a húgom nem szereti ezért én sem beszélek vele.
Ő itt Topper Thornton. 18 éves. Nem szeretem. Nagyon elkényeztetett. Rafe haverja. Ja és Sarah barátja.
Ő itt Anna Thornton. 16 éves. Topper huga,de őt nem érdekli,hogy én sneci vagyok vagy is igazából én flúgos is vagyok,de én sneciknek valóm magam.
Nem sokára jön az első rész
Puszi: Alexa😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyűlöletből szerelem
RomansaMi lenne ha Kiara Carreranak lenne egy örökbe fogadott nővére aki egy évvel idősebb nála? Hát ha ezt elolvasod tudni fogod. Kicsit a sztoriból: Van egy lány aki nagyon szerelmes Jj Maybankba és van egy másik fiú akit gyűlöl,de a végén mégis vele le...