6.rész

131 3 0
                                    

- Jó menjünk.- mondta unottan.
Ezek után elaludtunk.

Reggel

Mikor felkeltem senki nem volt mellettem. Nem foglalkoztam vele. Megnéztem a telefont,de írni se írt. Kicsit furcsaltam,de nem foglalkoztam vele. Elmentem letusoltam felöltöztem. Egy világos kék farmer shortot vettem fel és egy sárga pólót. Megreggeliztem majd elindultam Rafehez. Oda értem be kopogtam senki nem nyitott ajtót ,de az ajtó nyitva volt. Ezért be mentem felmentem az emeletre. Jo oké tudom nem szabadna úgy bent lennem,hogy senki se tud róla. Na igen felmentem az emeletre és be mentem Rafe szobájába hát nem kellett volna. Éppen egy szőke kurvával hát tudjátok.....
Nem mondtam egy szót se csak kimentem és be csaptam az ajtót és rohantam le a lépcsőn,de Rafe valahogy mégis utol ért.

- Alexa!- kiabált, de én nem törődtem vele.- Alexa!- ért utol és megfogta a csuklóm. Vettem egy mély levegőt és felé fordultam.

- Mi van?- néztem a szemébe amiben nem láttam semmit. Sem azt,hogy sajnálja a dolgot vagy nem.- Menj vár a kurvád.

- Bocsáss meg!- könyörgött.

- Nem kösz. Már elkövettem azt hibát,hogy megbíztam benned. - rántottam ki a kezem majd ott hagytam.
Haza felé siettem már pár könny lefolyt az arcomon. Aztán bele botlottam Jj- be.

- Szia Hercegnő.- köszönt a szőke.

- Hali.- szipogtam.

- Hé mi a baj?- fogta meg a vállam.

- Semmi, semmi!- ráztam a fejem mert nem akartam neki elmondani,hogy Rafe miatt vagyok szomorú.

- Hát rendben- nem faggatott tovább csak megölelt.

- Alexa! Alexa!- kiabált utánam egy hang. Én nem fordultam meg,de Jj megtette helyettem.

- Ez meg mit akar?- kérdezte engem nézve.

- Hagyjad, majd én beszélek vele!- mondtam, majd Rafe felé indultam. Mikor már egymás mellett álltunk magam felé fordítottam.

- Nem leszek az egyik kurvád a sok közül, akihez fel jársz ha unatkozol.- kiabáltam rá.

- De..- nem engedtem,hogy végig mondja.

- Nincs kurvara semmi de. Nem leszek az és ez itt le van zárva keres magadnak valaki mást. - mondtam majd ott hagytam.

Bele karoltam Jj-be és mentünk tovább. Egy ideig csak némán mentünk tovább.

- Hallod, Alexa?- nézet rám.

- Hm?

- Mi volt ez az előbb?- kérdezett.

- Hagyjuk Jj.- mondtam.

- Hát oké. De ugye nem?- kérdezte.

- Nem Jj nem feküdtünk le. - nevettem egyett  kínomban.

~Time skip~

Már két hét eltelt semmit nem kérdezett Jj nem is mondta el senkinek se. Rafe-fel nem találkoztam azóta biztos egy kurvát dug éppen és drogozik, tudjátok csak a szokásos.
Az iskola nem sokára kezdődik és hát rólam azt lehet tudni,hogy nagyon jó tanuló vagyok és ezért az igazgató kitalálta,hogy már nem 11.-be megyek, hanem végzős leszek. Ezzel nem is lenne baj, viszont Rafe is végzős és vele leszek egy osztályba. Hihetetlenül boldog vagyok. Egyébként nem szomorú vagyok a történtek után, hanem inkább haragszom magamra,hogy meg bíztam benne értitek ezt? Rafe Cameronba. Ja mostmár vágom,hogy hülye vagyok. Egyébként miközben ezen gondolkodom éppen rajzolok a "hajón" a srácokkal. Ki kell élvezni ezt a kis időt még a nyárból.

- Mit rajzolsz?- ült mellém Sarah.

- Ezt- mutattam meg a rajzot

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

- Ezt- mutattam meg a rajzot.

- Úr isten ez nagyon jó- mondta a lány.

- Köszi.- mondtam majd be csuktam a füzetet amibe rajzoltam, majd felszólaltam.- Mit szóltok,hogy egy hét és suli?- mondtam nevetve. Mert tudtam,hogy nagyon nem várják.

- Jaj ne is mond.- mondta JohnB.- De várjunk te nem velünk leszel.-nézet rám.

-Mi az,hogy nem velünk leszel?-kérdezte Jj.

- Az igazgató kitalálta, hogy felsős leszek.- adtam válaszom

- Aj.- mondta szenvedve.

- Jól van azért nem kell meghalni.- nevettem.

~Time skip~

Ez az egy hét nagyon hamar el telt. Már az évnyitóra készülök, majdnem kész vagyok már csak pár tincs van a hajamból amit ki kell vasalni.

- Mehetünk?- jött be anya.

- Pillanat.- gyorsan kivasaltam azt a pár tincset és elindultunk.
A sorban álltam leghátul, mikor megjelent Rafe és be állt mellém.

- Szia.- köszönt halkan. Nem válaszoltam neki úgy csináltam mintha nem lenne ott.
- Ne haragudj már.- kérlelt.

- Rafe ezt ne itt beszéljük meg.-mondtam.

- Akkor mikor?- kérdezte lehajolva hozzám.

- Majd valamikor.
Ezek után le ment az évnyitó elmondta az igazgató a végzősök és az elsősök nevét. Aztán még beszélt valamit,de nem nagyon figyeltem.
Ezek után haza mentem meg vacsoráztam, lefürödtem, majd lefeküdtem.
Reggel korán keltem és apám autójával mentünk Kievel a suliba. Oda érve elköszöntünk egymástól és bementünk első órára. Leültem a hátsó padba remélve,hogy nem ül mellém senki. Nem sokáig tartott az egyedül ülémesem mert Rafe beült mellém.

- Ah istenem.- sóhajtottam fel.- Nem látod,hogy még van máshol is hely?- kérdeztem körbe mutatva.

- De látom-mondta. - De nekem melletted jó.- Megforgattam a szemem. Be jött a tanár.

- Jó reggelt gyerekek!- köszönt. - Látom van egy új diák az osztályba. Mondta engem nézve.- Alexa Carrera ugye?- kérdezte.

- Pontosan.- mosolyogtam.

- Hallottam már,hogy milyen okos és szorgalmas vagy. Remélem majd nálam is megcsillogtattod a tudásod.- mosolygott.- Na de térjünk a lényegre. Ugye most irodalom óra van ha esetleg valaki nem tudná. Remélem mindenki elolvasta a kötelező olvasmányt.- nézet végig a társaságon.- Na azt terveztem,hogy egy kis előadást kéne csinálnotok párokban. A párok padtársak szerint lesz.-mondta a tanárnő Rafe egyből rám nézet és mosolygott. Őszintén szívesen ellenkeztem volna veszekedni,de nem akartam már így első alkalommal. Szóval hagytam az egészet.
Még beszélt egy kicsit az olvasmányrol, majd megszólalt a csengő. Egyből mindenki pakolni kezdet.
- Ja és lehetőleg már ma kezdjétek el.- tette hozzá a tanárnő.

- Hallottad Alexa. - nézet rám Rafe.- Szóval ma 6-kor gyere át.- nem mondtam semmit csak a táskám a vállamra vettem.
Mikor mentem volna ki a teremből láttam,hogy Rafehez oda megy egy lány.

- Szia Rafe mit csinálsz ma suli után?- ült fel az asztalra.

- Alexaval fogom csinálni amit a tanár kért.- mondta egy kicsit bunkón Rafe.

- Jaj azzal a lánnyal. Nem értem,hogy a tanár miért nem velem rakott össze.- mondta a lány a haját csavarva.

- Szerintem jobb is.-mondta Rafe és faképnél hagyta.

Gyűlöletből szerelem حيث تعيش القصص. اكتشف الآن