- Jó akkor legyünk örökre együtt.-mondta és az egyik haj tincsem a fülem mögé simította.- Azt nem ígérhetem meg,hogy nem foglak megbántani mert biztos,hogy foglak nem azért mert akarom csak nem tudom.- mondta össze kavarodva.
- Engem nem érdekel hányszor bántasz meg csak örökké legyél velem.- mondtam és megcsókoltam.
- Szeretlek Alexa Carrera.- mondta halkan.
- Én is szeretlek Rafe Cameron.- mondtam és hozzá bújtam.- És bármikor valami van, megbántasz tud én mindig szeretni foglak.- ennél a mondtatnál akaratlanul,de elsírtam magam mert eszembe jutottak a régi sérelmek.
- Te most sírsz?- kérdezte aranyossan.
- Igen.- sírtam és nevettem egyszere.
- Gyere ide. - mondta és megölelt. Én pár perc után elaludtam.
Reggel a saját szobámban ébredtem. Mellettem Rafel. Rafe még aludt,én felültem és értetlenül néztem körül,hogy mégis,hogy a fenébe kerültem ide.
- Jó reggelt- köszönt Rafe halkan.
- Jó reggelt! Hogy kerültünk mi ide?- kérdeztem körül nézve.
- Tegnap mikor megöleltek elaludtál és hát Topper-nél voltunk és nem akartam,hogy ott aludj és haza hoztalak felhoztalak a szobádba és úgy csináltam mintha elmentem volna,de bemásztam az ablakon. - mondta csukott szemmel.
- És mit mondtál a szüleimnek?- idegeskedtem.
- Azt mondtam,hogy buliban voltunk te álmos lettél és megkértél,hogy hozalak haza mert a barátaid nem akartak még elmenni a buliból,de ez lényegtelen feküdj vissza mellém. - mondta és vissza rántott maga mellé. Nem sokáig feküdtem mellette mert csörgött a telefonom.
Felkeltem,hogy megkeresem hol van a smink asztalomon volt.
Jj neve állt a kijelzőn.
Egy ideig csak néztem.- Mi van nem veszed fel?- kérdezte Rafe kicsit indulatosan. Nem mondtam semmit csak felvettem.
- Szia Jay.- köszöntem bele.
- Szia Lex-köszönt lelkesen a fiú. - Hova tűntél tegnap este?- kérdezte.
- Hát elálmosodtam aztán haza jöttem.- mondtam.
- Értem. Na és nem jössz ma le a partra?- kérdezte.
- Hát figyu nem mert Ra- kezdtem el kimondani Rafe nevét,de aztán rá jöttem nem kellene.
- Mert?- kérdezte a fiú várta válaszom aztán megszólalt.- Ja vágom Rafel leszel megint. Ja ez ilyen se veled se nélküled kapcsolat. Csak kezdesz minket leszarni mióta ez megy. - mondta flegmán.
- Saj- nem tudtam végig mondani.
- Ja sajnálod. Én is.- mondta majd letett. Nem hiszem már megint ez a nóta. Jó igaza van,hogy már nem annyit vagyok velük,de én szeretem Rafet mindenek ellenére és ha ez neki nem tetszik hát szokja meg.
- Mit akarsz ma csinálni?- kérdeztem Rafet miközben rá ültem a hasára.
- Van pár ötletem- vette fel perverz mosolyát.
- De most komolyan.- mondtam szemem forgatva.
- Menjünk le a partra.- mondta derekamra téve kezét.
- Rendben.- mondtam majd leszálltam róla.
- Hova?- kérdezte.
- Át öltözők.- mondtam és kinyitottam a szekrényem. Kivettem egy farmernadrágot és egy toppot aztán felöltöztem.
- Ja majd hozz nekem ki egy pulcsit.-Rendben.- kelt ki az ágyból.- Majd jövök érted- mondta majd adott egy csókot és el akart menni.
- Aaa- húztam vissza és megcsókoltam. Nem akartam tőle elválni,de muszáj volt mert már nem volt levegőm. Miután abba hagytuk csak néztük egymást majd én megint megcsókoltam. Csókolózás közben a karjában kötöttem ki.
- Alexa mennem kell.- mondta Rafe nagy nehezen mert még egymásba szájában voltunk.
- Ahj jó.- mondtam majd letett.
- Esküszöm valamikor be fejezzük.- kacsintot.
- Szia Lexa- köszönt el.- Szia Rafe- integettem neki mosolyogva.
_______________________________________
Sziasztok! Bocsi,hogy sokáig nem volt rész csak ugye most suli van és tanulnom kell sokat.
Ez a rész most nem lett hosszú de remélem tetszik
Puszi:Alexa
STAI LEGGENDO
Gyűlöletből szerelem
Storie d'amoreMi lenne ha Kiara Carreranak lenne egy örökbe fogadott nővére aki egy évvel idősebb nála? Hát ha ezt elolvasod tudni fogod. Kicsit a sztoriból: Van egy lány aki nagyon szerelmes Jj Maybankba és van egy másik fiú akit gyűlöl,de a végén mégis vele le...