23.rész

63 2 0
                                    

- Szia, jöhetsz ki, itt vagyok!-mondta Sarah mikor felvettem a telefont.

- Okés megyek!- mondtam majd lementem az emeletről. Felvettem egy pulcsit és a cipőm.

- Hova mész?- kérdezi Apa.

- Át megyek Sarahoz!- fogom a kilincset és mennék ki.

- Szerintem még ne menj el itthonról! Még csak tegnap volt a baleset.

- Apa csak egy baleset volt!

- De bele halhatál volna!- kiabált rám.

- De nem haltam meg!- emeltem fel én is a hangom. - Majd jövök!- mondtam és kimentem.

- Szia!- szálltam be a kocsiba.

- Szia! Nehéz így begipszelt kézzel?- nézet rá a kezemre amire a pulcsit nem tudtam fel tenni.

- Az!- bólintottam. Nem mondott semmit csak elindult. Pár perc után oda is értünk.

- Rafe itthon van?- kérdeztem.

- Igen a szobájában van.

- Köszönök neki!- mondtam.

- Okés addig keresek egy filmet.- bólintottam.

Felmentem az emeletre bekopogtam Rafe szobájának az ajtaján.

- Igen?- kiabált ki. Én benyitottam.

- Szia, át jöttem Sarahoz gondoltam köszönök.- mosolyogtam.

- Szia,bébi!- húzott magához a derekamnál fogva.

- Szeretlek!- mondtam.

- Én is!- mondta majd adott egy csókot és vissza mentem a barátnőmhöz.

- Na mit nézünk?- kérdeztem.

- Nagyfiúk, az jó?- kérdezte.

- Aha!- bólogattam.
Már a film felénél jártunk. De nem nagyon tudtam figyelni mivel csak Rafen járt az eszem. Nem akarom,hogy elmenjen,de ezt nem mondom neki mert 1 úgy is elmegy,2 nem akarom, hogy azt higgye,hogy nagyon rámenős vagyok.
De már nem sokára elfog menni és nem tudom mikor jön vissza. Lehet csak a születésnapunkon és az még két hónap. Ráadásul itt van még az a dolog is,de azt valahogy át vészelem. Egyszer ment akkor most is fog.

- Alexa! Alexa!- szolongat Sarah.

- Igen?- rázom meg a fejem.

- Azt kérdeztem nem e baj ha most abba hagyjuk a film nézést és át megyünk a srácokhoz?- kérdezte.

- Öhm.- gondolkodtam el,hogy akkor már nem találkozók Rafel,de akkor ő sietett le a lépcsőn.

- Bébi!- szólt nekem.- Előbb kell mennünk.- jött oda közvetlen elém a kanapéhoz. Én felálltam.- Nagyon, nagyon szeretlek!- mondta.- És hívj bármi van,ha nem veszem fel, amint tudlak vissza hívlak, oké?

- Oké! Szeretlek!- adott egy jó hosszú búcsú csókot és kisétált az ajtón.

- Neked is szia Rafe!- mondta Sarah.- Még sosem láttam így a bátyám. - ránéztem egy "Mire gondolsz?" nézéssel.- Mármint érzelgősnek.- magyarázta.

- Én már sokszor.- mosolyodtam el.- Akkor megyünk a srácokhoz?- kérdeztem.

Hétfő reggel

Hétfő reggel van. Éppen most szállok be a Twinky-be. Anyáék azt akarták,hogy még maradjak itthon,de én tiltakoztam. Ez miatt a baleset miatt nem áll meg az élet,nem? Vagy nem is tudom ,de mindegy.

- Sziasztok!- köszöntem.

- Szia Hu..- mondta Jj- Hercegnő!- javította ki magát gyorsan. - És Kie!

- Szia Lex! Kie!- köszönt JonhB és Pope egyszerre.

-Azt hittem ma még nem jössz.- mondta Jj.

- Hát a szüleink nem akarták,de tudjátok Alexa milyen makacs!- mondta helyettem Kie.

- Miért szerintetek megáll az élet csak azért mert baleseteztem?- kérdeztem.

- Hát igazából meg is halhatál volna. Normális lenne,ha nem lennél a toppon.- mondta megállapítását Pope. Én csak megforgatam a szemem.
Beértünk a suliba.

- Na majd akkor délután találkozunk!- mondtam és besétáltam az épületbe.

- Szia Alexa!- szalladt hozzám Topper.

- Szia?- álltam meg.

- Hallottam a balesetről. Jól vagy?- kérdeztem.

- Mint látod!- mondtam.

- Nagyon sajnálom,hogy tudod. Mert ha nem csinálom akkor ti nem vesztek össze Rafel és nem mész el a motorján.

- Ja,hogy már ezt is tudod.

- Kicsi ez a város!- mondta.- Igazából tényleg nagyon sajnálom!

- Oké!- mondtam és elsétáltam.

- Alexa!- kiabált Anna a folyosó végéről.

- Szia!- értem oda hozzá.

- Szia, hogy vagy?- kérdezte.

- Jól!- bólintottam.

- Tényleg?- fogta meg a vállam.

- Tényleg!- erőltetem egy mosolyt.

- Oké, ma még találkozunk!- mondta,majd óvatosan megölelt és elsétált.
Bementem abba a terembe amelyikbe most órám lesz. A terem még üres volt. Megfogtam magam és befoglaltam a hátsó sorban az egyik padot. Pár perc múlva már elkezdett megtelni az osztály. Én csak néztem ki a fejemből.

- Ide ülhetek?- kérdezte Topper.

- Ülj.- mondtam szemem forgatva.
Nem sokára a tanár is megérkezett.

- Jó reggelt kívánok!- köszönt.

- Jó reggelt!- mondta egyszere az osztály.

- Ms. Carrera magának nem kell írnia csak figyeljen majd valamelyik segítőkész osztálytársad át küldi az anyagot. - mondta a tanár úr.

- Rendben.- mondtam.

-Ha szeretnéd leírom majd neked is és át viszem.- súgta fülembe Topper.

- Nem kell köszi!- utasítottam el.

- Kérlek! Had segítsek!

- Jó akkor majd hozd hozzánk.- sóhajtottam. Ja azt elfelejtettem említeni,hogy pechemre pont a jobb kezem tört el.

Gyűlöletből szerelem Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang