13. rész

107 2 2
                                    

Miután Rafe elment lementem reggelizni és tanultam egy kicsit. Mivel ebben az évben érettségizek. Egyébként nem félek attól hogy nem tudom megcsinálni mivel már mondtam jó tanuló vagyok. Inkább attól félek hogy Rafe megbukik,de az már más kérdés.

________

- Szia bébi.- szállt le a motorról Rafe.

- Szia-adtam neki egy csókot.

- Na mehetünk?- kérdezte.

- Aha.- mondtam- Várj hoztál pulcsit?

- Aha itt van.- vette le magáról a pulcsit.

- És te nem fogsz fázni?

- Nem.- mosolygott. - Na,de pattany fel!- mondta.

______

- Te nem vagy éhes?- kérdeztem.

- De igen!- mondta. - Mit együnk?- kérdezte.

- Nem tudom.- rántottam meg a vállam.

- Hambi jó lesz?

- Aha.

- Hozok addig várj még itt. - mosolygott.

Le ültem a stégre törökülésbe. Néztem a vizet és gyönyörködtem benne,de ezt megzavarta valaki.

- Szia.- ült le mellém.

- Szia Jay. Veszekedni jöttél?- kérdeztem. - Mert akkor elmehetsz.

- Nem, nem veszekedni jöttem. Csak azért,hogy elmondjam már kezdek bele törődni,hogy nem leszel az enyém és,hogy te Rafel vagy boldog hát legyél,de ha megbánt meghal és ezt komolyan mondom.- beszélt érzéstelen arccal.

- Jj szeretlek, nagyon,de nagyon. Már nem úgy mint régen,de szeretlek. Olyan vagy nekem mint ha a testvérem lennél. - mosolyogtam.- És kérnek valamit. Próbáld meg szeretni Rafet. Lehet néha seggfej,de míg nem ismered rendesen ne ítéld el! Kérlek!- néztem mélyen a szemébe.

- Ez nem csak rajtam múlik.- mondta. - De ha ezt szeretnéd megpróbálom.

- Köszönöm.- öleltem meg.

- Mi folyik itt?- kérdezte két hamburgert szorongatva álló fiú. Én gyorsan fel álltam.

- Semmi se éppen a tervem mondtam el Jj- nek és ő benne van. Szóval már csak a te makacs fejed kell meggyőzni. - nevettem el magam.

- És mi is lenne az?- adta oda a hambit.

- Valahogy meg kéne szeretnetek egymást.- mondtam. Rafe nagy nevetésbe tört ki.

- Nem.- mondta.

- Mondtam Alexa.- mondta Jj.

- Kérlek Rafe!- kértem meg.

- Jó legyen,de most Jj elmegy és mi ketten meg eszük ezt a hamburgert és majd holnap elkezdjük a tervet.- mondta.

- Jó, oké.- mondtam.

Sziasztok egy nagyon,de nagyon rövid lett és tudom,hogy nagyon rég volt rész. Ennek két oka is van. Ugye bár ott van a suli és elkezdtem írni egy másik könyvet amiből már van rész,de még nem raktam ki egyet sem mert megakarom várni míg meglesz kb 10-15 rész. Annyit el árulok,hogy Drew-es lesz.
Ugye most ahhoz jönnek az ötletek és így ehhez nehéz így írni,de próbálkozom.

Puszi: Alexa

Gyűlöletből szerelem Donde viven las historias. Descúbrelo ahora