Éppen a stégnél ülök és a naplómat írtam mikor Jj megjelent.
- Szia Lexi- ült le mellém( néha Lexinek hívnak)
- Hali- csuktam be gyorsan a füzetet.
- Mi a terved mára?- kérdezte a kezét a combomra téve amitől egy kicsit megrezzentem.
- Igazából semmi.- adtam neki válaszom.
- Na akkor el jössz a buliba amit JohnB- vel szerveztünk?- kérdezte végig a szemembe nézve.
- Persze,hogy megyek. - mondtam boldogan. Majd a táskámért nyúltam ami a hátam mögött volt és bele tettem naplóm és felálltam.
- Hova mész?- állt fel ő is.
- JohnB- hez. - mondtam majd elindultam. Ő is jött utánam.
- Na meg se vársz?- futott mellém.
- Miért nem találsz oda?- kérdeztem kicsit bunkón. Őszintén nem tudom miért voltam az,de most ez jött.
- De! De veled jobb az út.- mondta majd megfogta a kezem. - én elakartam huzni,de nem engedte. Ezért úgy mentünk tovább. Egyébként örültem neki,de neki ezt nem kell tudni. Mikor már majdnem ott voltunk kirántottam a kezem és be futottam a kunyhóba.
- Sziasztok!- ültem be Johnb mellé.
- Na akkor jössz a buliba Alexa?- kérdezte JohnB.
- Persze,hogy jön- mondta helyettem Kie.
- Igen jövök.- mondtam én is.- Na,de mi Kie-vel megyünk. - felálltam és húztam magammal a húgom.
Már jó pár méterre lehetünk a kunyhótol aztán elkezdtem Kienek mesélni a dolgokat.
- Képzeld el. - kezdtem bele.- Jj megfogta a combom utána meg a kezem.- mondtam bezsongva.
- Komoly?- állította meg a sétám Kie.
- Igen!- mosolyogtam. Beszélgetésünk egy köszönés zavarta meg.
- Szia Alexa! - kiabált nekem Rafe Cameron. Én csak bemutattam neki. Ő csak rám mosolygott majd elment.
- Fúj,de utálom ezt az embert. - mondtam .
- Fu én is. - na de menjünk.
-Time skip-
Éppen a ruhámat választom ki.
- Meg is van!- mondtam magamnak. Egy rózsaszín topra és egy világoskék rövidnadrágtra esett a választásom.
- Na mehetünk?- jött be a húgom.
- Aha. Csak még elköszönök anyától.- mondtam majd kikerülve őt kimentem a szobámból.
Elköszöntem anyától és útnak indultunk.
Mikor oda értünk páran már voltak. Voltak flúgosok, turisták.- Szia hercegnő- jött oda Jj.
- Ez új- nevettem el magam.
- Még is mi?- kérdezte végig tartva a szemkontaktust.
- A hercegnő.- mondtam majd elkezdtem sétálni mellőle. Majd bele futottam egy olyan személybe akit hátam közepére sem kívánok.
- Szia Alexa! - karolta át a vállam. Igen Rafe.
- Szevasz. - szedtem le kezét vállamrol.
- Milyen napod volt?- nem vette a célzást,hogy takarodjon el.
- Szar mert kétszer is össze futottam veled. - mondtam bunkón.
- Na ugyan.- tette megint rám kezét. Majd egyszer valaki lerántotta rólam.
- Szállj le róla!- kiabált a szőke fiú.
- Miért mi lesz ha nem?
- Álljatok le!- kiabáltam rájuk.
- Alexa nem értem miért logsz a Snecikel mikor flúgos vagy.- mondta Rafe a fejét rázva.
- Még jó,hogy nem te döntött el, hogy mi vagyok.- hagytam ott őket. Még egyszer vissza fordultam és azt láttam,hogy Rafe be ver egyet Jj-nek. Jj uralkodott magán és inkább elment.
- Jól vagy?- futottam utána.
- Jah. - mondta majd faképnél akart hagyni.
- Na biztos,hogy nem mész el!- kiabáltam rá,de ő elment, de....
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyűlöletből szerelem
RomansaMi lenne ha Kiara Carreranak lenne egy örökbe fogadott nővére aki egy évvel idősebb nála? Hát ha ezt elolvasod tudni fogod. Kicsit a sztoriból: Van egy lány aki nagyon szerelmes Jj Maybankba és van egy másik fiú akit gyűlöl,de a végén mégis vele le...