- Ez mi volt?- néztem a fiúra miután ki ráncigalt a házból.
- Hagyd! Be van állva!- mondta,de láttam rajta,hogy ő is össze van zavarodva.
- Fel kell hívnom a szüleim!- mondtam.
- Ne felesleges!
- Ha szerinted annyira nem igaz akkor had hívjam fel őket!- emeltem fel a hangom.
- Igen azt mondom,hogy nem igaz!- emelte fel ő is a hangját.- Egyszerűen nem lehet igaz.- mondta már halkan.
Elővettem a telefont és Anyámat tárcsáztam.
- Szia! Mikor jössz haza?- kérdezte amint fel vette.
- Most én kérdezek! Luke az apám?- vágtam bele a közepébe. Anya elhallgatott.- Ő az,ugye?- kérdeztem ingerülten.
- I.i- dadogot.- Igen ő az.- mondta halkan. Én egyből rá nyomtam a telefont. Ezt nem hiszem el egészen 10 éves koromtól 1 hónappal ezelőttig a testvérembe voltam szerelmes és még csókolóztam is vele, és ha Rafe nem jön közbe akkor már együtt lennénk.
- Alexa!Alexa!- szökkentett ki a gondolataimból Jj.- Ő az?- kérdezte. Csak bólintottam egyet.
- Én a testvérembe vagyok szerelmes?- Nem, nem vagy!- ráztam meg a fejem.- Csak voltál!
- Jó nekem szükségem van valakire akinek erről beszélhetek.- szólaltam meg pár perc néma csend után.- Nekem is!- vágta rá.- Mondjuk el a srácoknak.
- Ne! Ők még egy ideig ne tudjanak erről!
- Rafe?- kérdezte.
- Neki se mondjunk semmit!- ráztam a fejem.- Hívjuk fel Annát.- mondtam és hívni kezdtem.
- Szia,Lex- köszönt.
- Szia, ki tudsz jönni a partra? Valami fontosról kéne beszélnünk!
- Persze!- mondta majd rá tettem.
- Azzal az Annaval beszéltél?- kérdezte Jj.
- Miért hívjatok Az az Annának?- kérdeztem miközben elindultam.
- Mindenki tudja,hogy volt egy össze veszésetek miattam és a múltkor furának tartottuk,hogy tőle jöttél és,hogy beszélsz vele. Félre ne értsd örülünk neki,hogy újra beszéltek meg szerintem Anna egy csodás lány, csak így sose gondoltam,hogy ő tényleg szeretne köztünk lenni.- magyarázta el.
- Értem.- sóhajtottam- De egyébként ő nagyon is szeretett volna köztünk lenni,csak miután össze vesztünk már nem volt rá alkalma. Ja és még mindig oda van érted!- suttogtam.
- Értem.- nevetett.
Míg ki értünk a partra meséltem neki Annáról. Elsősorban azért is,hogy rám már ne úgy tekintsen, más részt azért,hogy segítsek a barátnőmnek és,hogy össze jöjjön neki.
Mikor oda értünk Anna már ott volt.- Szia Anna!- köszöntem neki mikor megláttam. Ő megfordult és köszönt.
- Szia Lex- kezdett bele- Ééés Jj- húzta el a "É" betűt.
- Szia Királylány!- köszönt Jj.
- Mi az amiről beszélni szeretnétek?- kérdezte
- Testvérek vagyunk!- nyögtem be.
- Ez komoly volt Alexa!- mondta Jj.
- Mármint ti ketten?- mutatott rám majd Jj, majd megint rám és ezt csinálta egy darabig. Mi bólintotunk.
- Nem az lehetetlen!- nevetett hihetetlenül.- De ti majdnem össze jöttetek!- Na ne mond!- mondtam ingerülten.
- Hát amikor kihívtál nem erre számítottam!- mondta meg az őszintétt.
- Hát én se erre számítottam mikor ma reggel felkeltem. - mondta Jj.
- Jj mégis elmondom Rafenek!- mondtam majd elfutottam és ott hagytam őket ketten.
Anna szemszöge
Teljesen össze vagyok kavarodva,hogy ez most hogy és miképp történhetett. Meg most itt lettem hagyva Jj- vel. Azzal a fiúval akibe már 4 éve szerelmes vagyok.
- Min jár az eszed szépség?- kérdezte a fiú.
- Rajtad!- nyögtem ki.- Öhm mármint rajtad és Alexán,hogy mi lett volna ha össze jöttök és utána megtudtátok volna meg ezt.
- Hát az a veszély már vagy 1 hónapja nem fenyeget minket,hogy mi össze jövünk.- mondta Jj.
- Hát igen. Te mit gondolsz szerinted Rafe tényleg szereti?- kérdeztem miközben le ültem a stégre. Kicsit hideg volt,de nem érdekelt.
- Én úgy gondolom igen.- ült le mellém. - Azt viszont biztosra tudom,hogy Alexa mindennél is jobban szereti őt.
- Nem értem,hogy lett köztünk gyűlöletből szerelem.- fordultam szőke felé és az arcát fürkésztem.
- Előjött a szeretet és legyőzte a gyűlöletet.- erre a mondatára felnevettem.
- Most mi van?- kérdezte.- Semmi,semmi!- próbáltam abba hagyni a nevetést.- Csak nem tudtam,hogy te ilyen bölcs is tudsz lenni.
- Valahogy be kell vágodnom nálad!- rántotta meg a vállat.
Alexa szemszöge.
Csak futottam, megsem álltam a Cameron házig.
ESTÁS LEYENDO
Gyűlöletből szerelem
RomanceMi lenne ha Kiara Carreranak lenne egy örökbe fogadott nővére aki egy évvel idősebb nála? Hát ha ezt elolvasod tudni fogod. Kicsit a sztoriból: Van egy lány aki nagyon szerelmes Jj Maybankba és van egy másik fiú akit gyűlöl,de a végén mégis vele le...