Én ezt az embert nem értem már. Egyszer azt akarja,hogy ne legyek vele másikban meg azt,hogy menjek át megcsinálni azt amit a tanár kért.~ Time Skip~
- Jó napot!Rafe itthon van?- kérdeztem Rafe apukáját.
- Szia! Nem nincs itthon pár órája ment el.- válaszolt kedvesen.
- Rendben. Köszönöm.- mosolyogtam,de belül mérges voltam Rafere,hogy át hív megcsinálni azt a fost és nincs itthon. És már úgysem fogjuk megcsinálni.
~Time Skip~
- Na akkor Alexa és Rafe maguk jönnek!- mondta a tanár. Na az történt levázolom. Rafel nem fejeztük be a projekt munkát ezért nem tudunk szinte semmit se fel mutatni. Ami nálam nem megszokott.
Na de térjünk vissza. Kimentünk. Elő adtuk vagyis adtam mert Rafe megsem szólalt.- Hát Alexa és Rafe- mondta a tanár. - Azt hittem jobb lesz amit csináltok főleg úgy hogy Alexa te vagy a legjobb tanuló elvileg. - mondta a tanár. Nagyon ideges lettem. Ezért inkább megfogtam és kimentem az osztályteremből.
Bele ütöttem egyet az egyik szekrénybe.- Alexa-szólt valaki a hátam mögött. Megfordultam Rafe volt az.
- Nem nincs Alexa! Nekem ez fontos volt! Át hívsz,hogy jaj csináljuk meg- gunyoltam.- Erre át megyek és közlik velem,hogy nem vagy otthon. Aztán utána két napig nem hallok felőled mert még suliba se jöttél be! Erre ma megjelsz és nem mondasz semmit sem mikor mondanod kéne!- kiabáltam vele. Ő csak engem figyelt,nekem lefolyt egy könnycsepp az arcomon.
- Na mivan nem tudtad,hogy van ilyen Alexa is?- kérdeztem kiabálva. - Na látod van! És sajnos vissza hoztad azt az Alexat aki gyűlöl. - vágtam hozza.
- Sajnálom!- csak annyit mondott. Én megfogtam magam és haza mentem.
Le pakoltam a cuccaim és a partra mentem. Oda szoktam menni amikor valami rossz történik. Voltam ott pár órát majd úgy döntöttem el megyek JohnB házához. Azért mentem oda mert lassan vége a sulinak és ők mindig oda szoktak menni suli után.
Oda értem vártam körülbelül 2 órát és megjöttek.
- Alexa!?- nézet rám furán JohnB- Megtért a tékozló lány?-nevetett és megölelt.
- Mint látod- mondta Pope és ő is megölelt.
- Szia Lexi-köszönt Jj is.
- Szia - ölelt meg Kie is. Úgy szorított mint aki már egy éve nem látott. Igaz,hogy ezen a héten szinte nem is találkoztam vele,de azért fura. - Hiányoztál.- súgta a fülembe.
- Te is!- súgtam én is neki.
- Na és hogy vagytok?- kérdeztem kedvesen.- Jól.- mondta mindenki.
- Na és te?- kérdezte JohnB.
- Remekül.- mondtam.- Na és mit csináltok ma,hogy péntek van?- tereltem a témát.
- Lesz egy buli.- mondta Kie.- és úgy terveztük elmegyünk. Nincs kedved jönni?- kérdezte.
- De! Miért is ne-mondtam- Alapozzunk?- kérdeztem.
- Benne vagyok!- vágta rá Jj.
- Na akkor tegyük azt. - mondtam oda menve a hűtőhőz. Elővettem a söröket.- egy neked,egy neked és neked.- adtam oda mindenkinek egyet majd magamnak.
Kimentünk az udvarra.- Ki akar egyet szívni?- kérdezte Jj a füvet limbalva a kezében.
- Én!- vettem ki kezéből.
- De Alexa te nem szoktál.- mondta Kie.
- Most szokok- szívtam bele egy kicsit köhögtem tőle.
- Na na.- mondta Jay. Csak rá mosolyogtam majd bele szívtam még egyet. Már nem köhögtem.
- Na és mizu Alexa?- kérdezte Jj. Tuti Rafere utál.
- Minden fasza. - mondtam. - Hallod JohnB?- bólintott- Meg vannak még azok a ruhák amiket itt hagytam?- kérdeztem.
- Aha meg vannak.- mondta.
-Akk megyek át öltözők. - álltam fel és be mentem a házba. Felöltöztem.
Ezt a ruhát vettem fel.
Majd vissza mentem a többiekhez.- Mikor kezdődik a buli?- kérdeztem őket.
- Már elkezdődött egy órája.- mondta Pope.
- Akkor mire várunk?- kérdeztem kezem fel emelve. Megrázták a fejük és ők is felálltak és elindultunk.
~Buliba~
- Na itt vagyunk.- mondta Jj.
- Azt nem mondta senki hogy Topper-nél lesz.- akadtam ki. Nem mondtak semmit- Na mindegy ezzel kell be érnem. - mondtam majd ott hagytam őket. - kerestem valami piát és inni kezdtem.
- Szia Lex- köszönt Topper.
- Szia Topp - köszöntem én is.
- Mizu veled és Rafel?- kérdezte.
- Semmi se.- húztam le a piám.
- Ezt,hogy érted?
- Úgy,hogy egy fasz. - mondtam flegmán.
- Au - szólalt meg valaki mögöttem. Hátra néztem. Rafe volt az.
- Az igazság fáj,de néha megerősít. - mondta kettőt mellkasára ütve.
- Azt hiszem magatokra hagylak.- mondta Topper és elment.
- Én meg magára hagyom Rafet.- mentem volna Topper után.
- Te nem mész sehova. - húzott vissza.
- Ha nem akarod,hogy veszekedjek mindenki előtt akkor elengedsz. - mondtam idegesen.
- Jó akkor ne mindenki előtt- mondta és húzni kezdet fel a lépcsőn és egy szobába.
- Rafe hagyjál már békén!- kiabáltam rá.
- De szeretlek!- mondta és megfogta a kezem. Rám jött az az érzés amit akkor éreztem amikor vele voltam.
- De én utálak!- rántottam el a kezem. Igazából csak az agyam utálta a szívem arra vágyott hogy mindig vele legyek. Ő csak engem nézet. Én közelebb léptem hozzá. Egymás szemébe néztünk.
- Utálak!- mondtam majd megcsókoltam. Ő felkapott és úgy csókoltuk egymást tovább. Majd ledobott az ágyra. Felém kerekedett levette rólam felsőm majd elkezdte a nyakam csókokkal behinteni. Majd egyre lejjebb ment már a mellemnél járt aztán lejjebb és lejjebb ment. Mikor a hasam aljánál járt abba hagyta lehúzta a szoknyám. Magáról is levett mindent. Majd belém hatolt.~Time skip~
Kifulladva fekszünk egymás mellett.
-Utálak-fordultam felé. Majd a fejemet a kezemmel támasztva néztem.
- Én is szeretlek.- vette fel ő is a pozícióm és csak egymást néztük.
- Ez így nem mehet.- mondtam.
- Hogy? - húzta össze szemöldökét.
- Hát,hogy egyszer velem vagy egyszer nem. - mondtam,de nem emeltem fel a hangom.
- Jó akkor.....
_______________________________________Vajon mint mondhat Rafe?
ESTÁS LEYENDO
Gyűlöletből szerelem
RomanceMi lenne ha Kiara Carreranak lenne egy örökbe fogadott nővére aki egy évvel idősebb nála? Hát ha ezt elolvasod tudni fogod. Kicsit a sztoriból: Van egy lány aki nagyon szerelmes Jj Maybankba és van egy másik fiú akit gyűlöl,de a végén mégis vele le...