24.rész

63 5 1
                                    

~Suli vége~

- Haza vigyelek?- kérdezi valaki mögülem. Hátra fordulok.

- Nem kell!- mondom mikor megláttam Topper-t. Keresni kezdtem a parkolóban a Twinkit és hamar a tekintem ügyébe került. Nem köszönve el Topper-től oda sétáltam a kocsihoz és mikor a többiek látták már,hogy ott vagyok kinyitották az ajtót.

- Add ide a táskád!- mondta Jj és levettem majd oda adtam neki és beszálltam az autóba.

- Mit akart tőled Topper?- kérdezte Sarah.

- Haza akart vinni.- forgattam meg a szemem.

- Áh értem!- mondta a szöszi lány. Ez a 2 nap,hogy Rafe nincs itthon igazából nagyon megvisel mivel eddig mindennap találkoztunk beszéltünk most meg már második napja,hogy csak annyit írtunk egymásnak" Szia. Mizu? Hogy vagy?- Szia. Semmi érdekes. Jól." Mivel ő a munkával foglalkozik vagy lehet nem is a munkával hanem valami lánnyal.

- Alexa! Itt vagyunk!- mondja Kie a házunk előtt.
Jj rám tette a táskát elköszöntem majd bementünk a házba.

- Sziasztok!- köszöntünk Kie-vel.

- Sziasztok!- jött oda anya és adott egy-egy puszit a homlokunkra. - Apátokkal pár napra elutazunk szóval ketten lesztek itthon!- jelentette ki Anya egy bőrönddel a keze alatt.

- Úgy látom mostanában mindenki elutazik!- mondtam bunkon és felmentem a szobámba. Úgy döntöttem lefekszek aludni,felvettem egy melegítő szetett.

Egy olyan negyedóra alvás után arra keltem,hogy valaki hív. A telefonra néztem nem ismertem a számot. Felvettem.

- Igen?- szóltam bele.

- Szia. Topper vagyok elhoztam az órai munkákat.

- Rendben!- mondtam,majd rá tettem a telefont.
Felvettem a mamuszom és lementem, majd kinyitottam az ajtót.

- Szia! Aludtál?- kérdezte mikor meglátott.

- Igen!- mondtam kómásan.

- Bocsi,hogy felkeltettelek!- nyújtotta nekem a papírokat.

- Semmi! Ezt meg- mutattam felé a papírt.-köszönöm!- erőltetem egy mosolyt.- Szia!- mondtam majd rá csuktam az ajtót.
Felmentem Kie-hez.

- Kie! Ezeket segítesz beragasztani a füzeteimbe.

- Aha.- mondta.

1 héttel később

Rafel kétszer beszéltünk telefon többi nap csak írásban. A szüleim még mindig nincsenek itthon. Abból a pár napból már egy hét lett.
Kb már 3 napja nem mentem iskolába. A lelki állapotom már a padlón van. Alig eszek,nem nagyon beszélek senkivel és egyre többször szédülök. A gipszet ma végre levették. Az anyagokat Topper minden nap hozzta. Nagyon nyomul amiből már elegem van. Rafe nagyon hiányzik amiből szintén elegem van. Miért nem utálom még mindig? Miért mutatta meg a szerethető oldalát? Sokkal könnyebb lenne az, ha még mindig utálnám és nem hiányozna. Ebben az egy hétben 3-szor nyúltam pengéhez amire nem vagyok büszke. Egyáltalán,de most is egy penge van a kezemben amit pár másodperc és a combomra nyomok és végig húzom rajta. Először fáj,de utána úgy érzem kicsit jobb. A könnycseppek csak folynak le az arcomon,de egy hangot sem adok ki mert nem akarom,hogy Kie meghallja. Egy kis ideig nézem a vért ahogy folyik a lábamon,majd meg törlöm,rá nyomom a zsebkendőt,hogy el álljon a vérzés. Pár perc múlva ez be is következik. Azért a combomon csinálom mert ott senki se látja. Tesi előtt az öltözőben a wc-ben öltözők. Erőt veszek magamon és bemegyek a fürdőbe, leveszem magamról a pólóm és a fehérneműm. Beállok a zuhany álla és elkezdem magamra engedni a vizet. Mikor a víz a combomhoz ér a vágást csípi a víz,felsziszentek. Van pár seb a lábamon amiből később majd heg lesz. Lefürdök tusfürdővel,majd kiszállók a zuhany alól és megtörlöm magam a törülközőmmel. Felöltözök pizsamába és aludni térek.

Másnap

Egy újabb napra ébredtünk.

Gyűlöletből szerelem Onde histórias criam vida. Descubra agora