Nazítří jsme vstávala poněkud pozdějc. Probudilo mě nepříjemné horko a něčí ruka v mých vlasech. Otevřela jsem oči a vyskytl se mi pohled na překrásné tělo. Ospale jsem zívla. Ještě bych si zdřímla.
"Dobré ráno," usmál se Harry.
"Dobré," olízla jsem mu důlek mezi prsy a zasmála se.
"Fuj!" posadil se a já slítla na postel. Zběsile si otíral tělo peřinou. Já se jen kochala výhledem.
"Fuj, fuj, fuj!" křivil obličej.
"Mňam, mňam, mňam!" dobírala jsem si ho. Otočil se na mě a přimhouřil oči. Vystartoval proti mě jako šelma. Než jsem se snažila jakkoliv ubránit, mé ruce byly sevřeny jeho rukama nad mou
hlavou. Skláněl se nademnou a zákeřně se křenil.
"To byl hnus," poznamenal.
"Prosím, ne!" smála jsem se a házela hlavou jako o závod.
"Ale ano," mé dlaně si dal do jedné a druhou, pravou rukou si chytil můj obličej za tváře. Tělo mi držel pod svým a já se nemohla nijak hnout. Vyplázl jazyk a celou svou délkou jel od krku až k mému čelu. A nezapomněl ani olíznout mé oko. Jakkmile měl pečlivě olíznutou pravou stranu obličeje, a pravou stranu krku vrhnul se na levou.
"Nee!" vykřikla jsem smíchy.
"Ale joo," zasmál se a dal se do olizování. Různě jsem se pod ním kroutila, ale že jsem se vůbec snažila.
"Haarooldee?" vběhl do Harryho pokoje Liam. Harry mi zrovna olizoval pravé oko a já sebou zrovna mrskala, co nejvíce, protože si ten prevít dával sakra načas!
"Jejda, máte ochranu, mé nebohé děti?" přišea Liam blíže.
Harry ze mě slezl a já si začala okamžitě otírat obličej.
"Fuj, fuj, Fuj!" naříkala jsem.
"Mňam, mňam, mňam!" vysmíval se mi.
"Ty jsi ji olizoval?" divil se Liam.
"Pane bože ty tu furt seš?" řekla jsem do polštáře.
"Jo," odvětil Liam.
"Co takhle vypadnout?" řekla jsem drze.
"Co když ne?"
"Liame!" vykřikl Harry vesele.
"No jo," zakroutil očima a šel šouravý krokem pryč z pokoje.
"Jste divní," nezapomněl dodat a zavřel za sebou dveře.
"Vy dva se v lásce moc nemáte, co?" lehl si Harry zpět na záda.
"Je mi nesympatický," dootírala jsem si obličej a sedla si. Pročísla jsem si vlasy a podívala se na digitání budík na nočním stolku.
"To je už dvanáct?" pronesla jsem.
"Cože?!" vyšvihl se Harry okamžitě z postele.
"Kam spěcháš?" lehla jsem si na břicho a jako kočka se protáhla. Miluju protahování.
"O půl jedný mám být u Darcy!" otočil se dokola a orientoval se. Zastavil se a přemýšlel. Posadila jsem se a se skousnutým rtem ho sledovala. Zadek dobrej. Tělo dobrý. Všechno dobrý. Hmm...
"Do piči," zanadával a začal si sundávat boxerky.
"Pane bože, Harry! Co to děláš?!" zasmála jsem se a dala si ruce na oči.
"Vrr," zasmál se se mnou.
"Aaaa," zakřičela jsem mezi smíchem zděšeně.
"Ježis, tak si zakryj oči."
Cítila jsem jakzakroutil očima a šel k šatníku. Nedívej se. Audrey jen se nedívej. Můj ukazováček sám od sebe ujel na stranu a já dostala škvírku mezi prsty. Spatřila jsem Harryho nahý zadek. Pomalu jsem odendala z obličeje nejdříve pravou a pak i levou ruku. To samo. Harry se chvíli přehraboval v tričkách a džínách. Vytáhl černou košili, černý džíny s dírama na kolenou a černý sako. Otočil se a hodil to na postel. A tím mi ukázal svou chloubu. No do prdele. Mohl se čím chlubit.
"Mlčíš. To znamená, že jsi buď umřela krásou mého krále nebo se nedíváš," pronesl chraptivě.
"Ehm..." nevěděla jsem, co říct.
"Takže se díváš," mrkl na mě. No smíš k oknu. Pousmála jsem se.
"To není pravda," řekla jsem uraženě.
"Vidíš tuhle pihu?" ukázal na pětimilimetrovou pihu na levé straně, kousek od jeho přirození.
"Já mám úplně stejnou!" vykřikla jsem nadšeně.
"Takže přece jen se díváš," usmál se a začal se rychle přehrabovat ve spodním prádle.
"Chceš za Darcy odvést?"
"Prosím," vytáhl bílé Calvin Klein a navlékl si je.
"Počkej jen si skočim pro věci," vstala jsem a šla ke dveřím.
"Nemusíš Liam ti koupil něco na sebe, někde by to tu mělo být, nejspíš to přinesl, když jsem ti oblizoval obličej," přešel k posteli a začal se oblékat.
"V té obrovské Zara tašce?" zeptala jsem se stydlivě.
"Asi," mávl nad tím rukou. Otevřela jsem ji a vytáhla z ní jednoduchou sukeň, která měla na bílé látce ještě bílou průhlednou látku. Byla úžasná. Bílý Krop top, který byl udělán na elegantní styl. Stejně úžasný jako ta sukeň. Poté jsem vytáhla krabici, ve které byly stejně elegantní, béžové podpatky. A bílé, krajkované kalhotky. Začervenala jsem se.
"Harry ty jsi snad upadl nebo co..." zašeptala jsem hlasitě.
"Za málo."
"Dá se to vrátit?"
"V Zaře? Teď jsi upadla snad ty, ne?" zachechtal se.
"No abych ti za to mohla pak vrátit peníze," začala jsem se oblíkat do těch úžasných věcí, které mi dokonale padly.
"Já nechci, aby jsi mi je vrácela," oblečený přešel opatrně ke dveřím. Zapla jsem si boty a posbírala si věci, které si dala do Zara tašky. Napřímila se a otočila se k Harrymu. Vlasy měl přírodně rozcuchané, košili měl nakřivo a zapravenou ji taky neměl příliš slušně. Bylo to sexy, ale nenechám aby se takhle ztrapnil.
"Jdeš?" otevřel mi dveře.
"Jasně, jenom počkej," přistoupila jsem k němu a poupravila jsem mu košili, aby nebyla nakřivo. Vlasy mu urovnala a košili pořádně zastrčila. Ohrizek mu poposkočil.
"Tak, můžeme jít," vzala jsem tašku do ruky, batůžek s mýma věcma a šla s Harrym po mém boku opatrně ke vstupním dveřím, dole v přízemí. Po schodech jsme šli jako hlemíždi. Harry to tak nazval.
"Dobré dopoledne," usmála se na nás dole laskavě Shaw.
"Dobré," řekla jsem slušně. Harry mlčel. Šťouchla jsem do něj.
"Dobré, dobré," řekl otráveně a já se pyšně pousmála. Shaw se zakřenila ještě více a odklusala do kuchyně.
"Kolik je?" zeptal se Harry.
"Čtvrt na jednu, stíháme," pohladila jsem ho po paži a šla s ním ke dveřím. "Podáš mi prosím peněženku? Měla by být na botníku," zamrkal roztmile.
"Jasně," popoběhla jsem k botníku, čapla černou peněženku a popoběhla zpátky k Harrymu. Peněženku mu podala a on si ji dal do zadní kapsy. Chytla jsem ho za paži a pomalu s nim kráčela ven. Nejsem zvyklá na podpatky, a že jsem tak vysoko.
"Tak... Ehm... Kde máš auto?"
"Vedle, v garáži."
Jasně, že v garáži...
Šli jsme spolu ke garáži, kde mi popsal čudlík zboku domu, který nebyl skoro ani vidět. Čudlík jsem zmáčkla a obrovské, garážní dveře se otevřely. Vešla jsem dovnitř a Harry zatleskáním rozsvítil. Rozzářila jsem a Harry se pousmál. Pomohla jsem Harrymu si sednout na místo spolujezdce a zavřela za ním dveře. Sedla jsem si na místo řidiče a zavřela za sebou dveře. Nastartovala a vyjela v Range roweru k dětskému domovu.(Na obrázku věci od Harryho.)
ČTEŠ
Butterfly
De Todo*ZASTAVENO* Představte si, že jste bohatý, vtipný, krásný a inteligentní. Svět vám už od malička leží u nohou a vy si jen užíváte. Obskakujete prsaté slečny a ty, co jsou obyčejné, ale přece jen něčím krásné, nenávidíte. Konkrétně jednu osobu. Audre...