Ona ho má?

2.1K 166 6
                                    

Harry mi nadiktoval adresu, kterou jsem už dávno věděla. Nadále jsem předstírala, že jsem překvapená, že je Darcy z dětského domova.
"Vždycky mi ji dávali tak na dva dny do měsíce, víc ne, ale teď je červenec, tak by mi ji mohli dát snad na dýl, nemyslíš?" mluvil zasněně.
"To netuším," odpověděla jsem mu bez úsměvu. Nejsem si jista zda mu to dovolí. Zastavili jsme před dětským domovem a Harry vystoupil. Taky jsem vystoupila a šla k Harrymu, který na mě ochotně čekal na chodníku. Objala jsem mu paži a šla s ním do dětského domova.
Darcy tam na Harryho už čekala s baťůžkem a velkým medvídkem.
"Toho medvídka jsi ji koupil?" hrála jsem na nic netušící.
"Ona ho má?" rozzářil se.
"Jo."
"Harry!" zakřičela nadšeně, roztomilým vysokým hláskem Darcy. Harry si dřepl, roztáhl paže a droboučká Darcy mu vletěla do náruče. Objala ho kolem krku a nepouštěla se ho. Paní za přepážkou se na ty dva příjemně culila.
"Darcy," řekl stejně nadšeně Harry.
"Mám tu toho medvídka, koukej," přitáhla k Harrymu obřího, bílého medvěda.
"Dala jsem mu tyhle dvě mašle, koukej se," ukazovala dvě velké, růžové mašličky na medvídkových ouškách. Harry se jen chabě usmál. Nic neviděl. Bezmoc mu přímo svítila na kilometry.
Bylo mi ho tak líto, že jsem zakročila.
"Harry jdi rovně k pultu a domluv si, co potřebuješ," pohladila jsem ho po zádech a on se vděčně usmál. Šel velmi opatrně k pultu za tou napohled milou paní.
"Ahoj, zlatíčko," dřepla jsem si k malé Darcy.
"Ahoj, Audrey," pohladila mě po tváři.
"Moc hezké mašle, hrozně mu sluší, ty jsi vybírala ty?"
"Úplně sama," pochlubila se.
"Jsou moc pěkné."
"Ale Harrymu se asi nelíbí, ani se na ně nepodíval," řekla smutně. Zavřela jsem oči a nadechla se. Do toho se plést nebudu. To ať jí vysvětluje Harry. Usmála jsem se na ni a pohladila ji po zlatavých vlasech.
"Proč ne?!" uslyšela jsem jak Harry zvýšil hlas. Podívala jsem se jeho směrem. Opíral se o pult a poklepával nervózně nohou.
"Počkej chvíli tady," řekla jsem Darcy, která zakývala hlavičkou a dál si hrála s medvídkem.
"Co se děje, miláčku?" chytla jsem ho za paži a políbila na rameno. Zmateně se na mě podíval a zamračil se.
"Nějaké problémy s Darcy?" hladila jsem mu dlaň. Paní se podívala na Harryho i mou dlaň a já propletla prsty. Usmála se na mě a já na ni.
"Vy dva jste spolu?" mluvila vlídně a mile.
"Ano," řekla jsem zbrkle a rychle. Harry se stále mračil. Kopla jsem ho do nohy. Poprvé. Podruhé. Potřetí. Stále se mračil.
"To jste měl říct dřív, pane Stylesi," paní za pultem se otočila a šla hledat jakési papíry.
"Co to děláš?" šeptl Harry mým směrem.
"Prostě buď zticha," zašeptala jsem rázně. Zatřásl hlavou v souhlasu a otočil se k paní.
"Tady to oba podepište, je to jen pro páry, co si chtějí vypůjčit jedno z dětí," objasnila nám a ukázala na malý řádek pod nějakým dlouhým textem. Nejdříve jsem se podepsala já a pak, když jsem Harrymu ukázala kde, se podepsal i on.
"Dobře, Darcy teď máte na tři týdny, ne víc," vzala si papír a dala ho do tmavě dřevěné skříňky vedle ní, k dalším papírům.
"Děkujeme," usmál se laskavě Harry a se mnou po jeho boku se otočil.
"Jdeme?" usmála jsem se na Darcy. Vesele přikývla a čapla Harryho za prst. Ten se usmál, vypletl naše prsty a vzal si Darcy do náruče. Já popadla medvěda a dala si ho do pravého podpaží. Harry si přendal Darcy na levou stranu a vyhledával tu mou. Ovinula jsem se mu rádoby milostně o ruku a spojila naše prsty. Společně jsme vyšli ven k autu. Ještě jsem před zavřením popřála paní hezký den a šla k autu. Venku jsem se Harrymu okamžitě vymanila z milostného propletení a šla dát medvídka do kufru. Harry to postřehl, ale okamžitě to hodil za hlavu. Počkal než dám medvídka do kufru a pak mi dal Darcy abych ji připoutala k sedačce a jemu pomohla na místo spolujezdce. Jakmile bylo o vše postaráno, jsem zasedla do auta i já.
"Tak kam by jste chtěli jít?" zeptal se nás Harry s úsměvem na tváři.
"Na hřiště do parku!" zajásala Darcy. Harry se otočil mým směrem, zda s tím souhlasím.
"Jasně, proč ne?" usmála jsem se přes zpětné zrcádko na Darcy. Ta mi zubatý úsměv oplatila. Nastartovala jsem a mohli jsme vyjet.
................................................
"Bacha ať ti nespadne!" zasmála jsem se a přidržela jsem Darcy zmrzlinu.
"Dávám pozor," řekla tak jako by se nic nestalo. Přitom si tu zmrzlinu málem vykydla na botičky. Darcy běžela i s tou zmrzlinou k bílé lavičce u velkého hřiště s dětma. Vylezla na ni, div si tu zmrzlinu nerozmazala po obličeji a lavičce. Uhladila si šatičky a dál spokojeně lízala svou šmoulovou zmrzlinu, houpala nožkama a usmívala se.
"Kde je to strašidlo?" usmál se Harry a lízl si své vanilkové zmrzliny.
"Sedla si na lavičku," ulízla jsem si ze své skořicové zmrzliny. S Harrym jsme došli mlčky za Darcy a posadili se vedle ní. Darcy vylezla Harrymu na klín a začala k němu žvatlat něco o písku u moře. Harry ji s úsměvem ochotně naslouchal. Ona k němu upínala zrak a s takovou vážností vyprávěla, že i zapomínala jíst zmrzlinu. To zachvíli postřehla a začala ji do sebe rychle cpát. Já si je oba jen prohlížela a došla k úsudku, že se oba nesmírně milují. Harry s ní byl úplně jako vymněněný. Nebyl to samý šprým, perverzní narážka, ale starostlivý, srdečný Harry. Jednou z něj bude dobrý táta. Jak dobrý. Určitě dokonalý táta. A dokonalý manžel. Vezme si nějakou dokonalou manželku a budou dokonalá rodina. Posmutněle jsem se pousmála a podívala se do země. Aspoň někoho v životě čeká štěstí. Já budu nadosmrti panna, bez dětí, manžela a nějaké budoucnosti. Darcy dojedla svou zmrzlinu a začala házet očka na mou, které jsem se skoro ani nedotkla. Za to ona svojí zmrzlinku zpořádala rychle. "Na," podala jsem ji svou zmrzlinu a ona se celá rozzářila. Pustila se do mé zmrzliny a opřela se o Harryho. Ten ji laskal ve vlasech a díval se dopředu. Celou dobu než si Darcy odběhla si hrát s dětma, jsme seděli mlčky. Nechtělo se ani jednomu moc mluvit a tak nám ticho všem vyhovovalo. Harry se nenápadně přisunul kousek blíže. Postřehla jsem to a koutkem úst se pousmála. Položil svou dlaň vedle té mé a začal si pobrukovat a ťukat prsty do lavičky jakousi melodii. Byla jsem celá napjatá a očekávala, co udělá. Nervózně jsem sledovala každý jeho pohyb. Usmíval se a dál si broukal melodii. Přisunul si dlaň blíže, až se naše prsty dotýkaly. Prstama vlněl, ťukal celkově se choval jak chobotnice. Pomaloučku dával svou dlaň na tu mou. Odtáhla jsem ji a položila ji na stehno. Přisunul se blíže, až se naše stehna dotkla. Odsedla jsem si. Znova se přisunul. Stále s úsměvem na tváři. Zůstala jsem sedět. Chvíli nic nedělal. Pak natáhl za mě ruce a dlouze a hlasitě si zívl. Levou ruku ovinul kolem mého ramene. A dál si pod frňákem pobrukoval.
"Harry," uchechtla jsem se a dala jeho ruku pryč z mého ramene.
"Nesnaž se."
"Budu."
"A hodláš někdy vůbec přestat?"
"Ne."

Pozn. Autor:
Děkuju moc, co to čtou! Už jsem si nezčetně krát říkala, že s tím praštím, ale další ,,očka'' mě přimněla dále psát a hele! 10k! Moc si toho vážím!:-)
I hope you like it!

Butterfly Kde žijí příběhy. Začni objevovat