Já ti ho darovala.

2.3K 137 7
                                    

Jeho velkou a teplou dlaní mi jel pomalu po břiše až k důlku mezi prsy. Jako naschvál se nedotkl mých prsou. Ústa měl nebezpečně blízko těch mých a já mohla cítit jeho teď již hlídaný a stálý dech. Jeho erekce nabívala své síly, ale svůj dech měl pod kontrolou. Vlastně vše měl pod kontrolou. To jen já tu byla roztěkaná na pokraji zhroucení, jaká rozkoš to pro mě byla. Šelma, která sídlila hluboko, ale zatraceně hluboko se právě probouzela ze svého celoživotního spánku. Otevírala oči a protahovala si své ztuhlé svaly.
"Harolde," procedila jsem mezi zuby a pánví se mu otřela o bouly. Tichounce zasténal a já s ním.
"Nemyslím si, že je to tu nejpohodlnější místo," olízl si rty.
"Ložnice?" odlepila jsem hlavu od zdi a zadívala se do jeho zelených, pronikavých očích.
"Moje?" zvedl jedno obočí.
"Hned teď?" napodobila jsem ho.
"Už vím proč tě tak miluju," vycenil zuby a odtáhl se. Chytla jsem ho za ruku a rychlým krokem s ním šla nahoru.
"Hodím hubu, zpomal," zasmál se. Můż si zo říkát nezčetněkrát, ale já stejnak nikdy nezpomalí.
"To je mi teď fakt jedno," řekla jsem až moc vážně. Podívala jsem se na Harryho a ten jen s obrovským úsměvem zakroutil hlavou a tiše jako myška klusal vedle mě.
Vtáhla jsem ho do jeho pokoje a zavřela za námi dveře. Má šelma si právě protáhla své packy a postavila se na všechny své končetiny.
V očích mi zablesklo při pohledu na rozesmátého Harryho.
"Triko," zasyčela jsem a šla k němu. Vysmátý úsměv mu nahradilo překvapení. Neváhal ani minutu a přetáhl si triko přes hlavu.
Já a má vnitřní šelma jsme se právě dostatečně nabudily. Poté, co si Harry sundal triko a svaly, které se pod ním skrývaly se právě dostaly na povrch, bylo pro mou šelmu hotový nebe. Má šelma byla celý život ve spánku a po probuzení dostala hlad. A jediná oběť tu byl Harry. Rukou jsem ho pomalu odstrkala až ke kraji postele. Jakmile ucítil měkkou podestýlku pod sebou, lehl si a vyplazil se do prostředku. Opřel se o ramena a čekal na mě. Okamžitě jsem se vyšvihla za ním a sedla si obkročmo na něj. Z nočního stolku jsem si vzala gumičku a vlasy si stáhla do drdolu.
"Kde je Audrey?" nevěřil svým očím Harry.
"Před tebou," zakroutila jsem se mu na klíně. Pootevřel ústa, ale nic z něj nevyšlo. Zamračila jsem se a své šelmě dala za úkol donutit tohoto muže vzdychat. Šelma jako pejsek uposlechla a vzala si mou mysl pod kontrolu. Svá ústa jsem přitiskla na Harryho krk a udělala mu tam pořádný cucflek. Odtáhla jsem se a podívala se na své dílo. Hrdě jsem se pousmála a jela od krku níže. Jazykem jsem si lemovala cestičku od klíční kosti až k mezeře mezi prsy. Slezla jsem Harrymu z klína a dřepla mu mezi stehna, abych mohla dál ochutnávat celé jeho tělo. Už jsem chtěla dále pokračovat, ale Harry mě zastavil.
"Neříkám, že se mi tahle nová, sexy Audrey nelíbí..." skousl si ret. Nechápavě jsem nakrčila obočí.
"Ale přece jen chci být já kdo tu má nad vším kontrolu."
Cítila jsem, že Harry tuší k čemu se schyluje. Když jsme si vždy takhle podobně hráli, nevadilo mu když nad ním mám malou kontrolu, ale teď nějak tušil, že to dnes bude něco víc než ty naše hrátky. A proto chtěl mít nad tím, co delám nebo, co dělá on kontrolu. Bylo to od něj milý. Pousmála jsem se, slezla jsem z něj a lehla si vedle něj. Sklonil se nade mě a za bok si mě přitáhl trošičku níže. Vydechla jsem a celá nedočkavá čekala, co bude dál. Hlavou mi vrtaly furt ty samé otázky:
"Bude to bolet?" nebo "Užiju si to vůbec?" Ale s Harryho rty přitisknutými na těch mých otázky zmizely.
"Nejdřív dáme to tílko pryč," bez dalšího slova vzal můj límec do rukou a roztrlh ho vejpůl.
"Harry!" zasmála jsem se.
"To bychom měli," vycenil na mě nevinně zuby. Sundala jsem si ho z ramen.
"Mám u tebe nový," protočila jsem nad ním oči.
"Klidně i dalších tisíc," dal mi polibek do koutku úst. Od tamtud pokračoval, až k mé čelisti a od čelisti ke krku. Bez dalšího olíbavání se hladově přisál na mou tenkou kůžičku a stiskl ji mezi zuby. Pootevřela jsem ústa. Má šelma zalezla naštvaně zpátky do své nory. Úkol, který dostala se ji nezdařil splnit. Snad jindy.
"Ať si po tomhle zkusí s tebou nějaký pitomý brigádník flirtovat ," pronesl Harry a pokračoval níže. Skřivila jsem ústa do lehkého úsměvu. Milovala jsem, když žárlil.
Jednou v obchodě s potravinama jsem nemohla najít jisté jídlo a tak jsem se zeptala nejbližšího brigádníka. Byl natolik milý, že mi i tu věc z poličky podal. Byl nějak stejně vysoký jako Harry.
"Jste roztomile malá," řekl a Harry mi dal okamžitě ruku kolem boku. I přes to se mnou nadáke koketoval, což Harryho nesmírně vytáčelo. Při otázce jak se jmenuji se do toho, ale vložil. Ostrým hlasem mu vysvětlil, že ho stejnak chtít nebudu tak ať se nesnaží. Jen se nad tím zasmál a rozloučil se se mnou. V obchodě jsem ho pak několikkrát potkala a pokaždé na mě svůdně mrkl. Když kolem nás procházel mrkl na mě snad po dvacáté a mně to bylo už nepříjemné.
"Řekni mi, že na tebe nemrkl, prosím," řekl tenkrát Harry. Jeho mínění jsem mu potvrdila. Už jsem si myslela, že mi tam udělá scénu, že na něj začne křičet nebo něco podobného, ale neučinil tak. Jen se zeptal, kde se nachází a zda na nás zírá. Řekla jsem mu, že stojí nedaleko nás a že ano, dívá se na nás. A to by to nebyl Harry, kdyby mě nechytil za boky a hluboce mě nepolíbil. Jako tenkrát u toho sexy doktora. Překvapivě to, ale zabralo. Brigádník jménem Lukas se na mě už ani nepodíval.
Nad tou vzpomínkou jsem se uchechtla.
"Je tu něco k smíchu?" přestal s olíbáváním mých klíčních kostí.
"Nic," pohladila jsem ho po vlasech. Zvedl koutky úst do úsměvu a dál pokračoval. Jednou rukou si mě malinko nadzdvihl a druhou mi jedním pohybem rozepl zapínání podprsenky. Nestačila jsem zírat. Raději jsem se nevyptávala, kde se to naučil a zabořila hlavu do peřin. Sundal mi i podprsenku a má malá prsa byla na světě. Harry se skoro okamžitě vrhl na jedno z nich a to druhé mezi tím laskal rukou. Skouskla jsem si ret a zavrtěla se. Nejdříve mi olízl pravou bradavku a pak na ni foukl. To samé udělal i s druhou. Obě okamžitě ztvrdly a on mohl pokračovat dál. Naposledy obě bradavky políbil a zamířil až k samýmu bodu dnešního dění. V podbříšku to přímo dunělo, jak mi to tam furt cukalo, díky dotekům, které mě vyváděly do muk.
Roztáhl mi nohy a políbil mě na klitoris. Vytřeštila jsem oči a hlasitě zavdychala.
"Harry prosím," zakňourala jsem a na to se zavrtěla.
"Co, Audrey," jazykem mi zakmytal na klitorisu a já se prohla v zádech. Už ho chci sakra! Chci ho zatraceně celýho!
"Prostě..." nedořekla jsem to a znovu zavzdychala.
"Prostě, co," políbil mě znova na klitoris.
"Nenuť mě to říct," špitla jsem. Šelma zalezla dost hluboko a na parketě byla stydlivá Audrey.
"Dokavaď mi neřekneš, že to chceš, neudělám to z vlastní vůle," pousmál se.
"Harry..." zakňourala jsem.
Odpověděl mi tím, že do mě strčil z ničeho nic dva prsty. To byla poslední kapka. Jestli mě sakra teď hned neošuká, zabiju ho.
"Tak už mě do prdele ojeď!" zasyčela jsem nedočkavostí.
"No, takhle jsem to nemyslel, ale když myslíš," z hrdla se mu ozval chraplavý smích. Přestal s tím, co dělal a sundal si boxerky. Vyhledal šuplík u nočního stolku. Z něj vytáhl tmavě modrý pytlíček a zubama ho roztrhl.
"Pak už musíš brát, prosím, prášky," řekl s pokrčeným obočím, když si kondom nasazoval na svého krasavce. Jsem zatraceně zvědavá, jak se to do mě vejde, když se do mě vejdou sotva jeho dva prsty.
"Proč?"
"Protože je slizkej a je to celkově nepříjemný," vysvětlil mi a já chápavě přikývla. Když ho měl nasazený, sklonil se ke mně a vášnivě mě políbil. Odtáhl se a sladce se usmál.
"Teď to možná dost zabolí... Když budeš chtít přestat, okamžitě přestanu, ano?" pohladil mě po tváři.
"Jasně," přitiskla jsem se mu na rty.
"Uvolni se, co nejvíce, lásko," dal mi polibek na koutek úst. Uvolnila jsem se jak to jen bylo možné. Když jsem ucítila jeho vlahký žalud u mého pokladu, zavrtěla jsem se. Už jsem si říkala, že to nebude tak hrozné, ale jakmile ho začal do mě pomaloučku zasouvat, mě to myšlení přešlo. Nepřestával mě líbat. Byla to nesnesitelná bolest. Jako by mi mojí kámošku rozřezával. Z očí mi vystřelily slzy od té bolesti. Odtáhla jsem se a skousla si ret, abych nevykřikla. Rukou mi nahmatal tvář a při zjištění, že mám na lících slzy se zděsil.
"Motýlku..." utřel mi palcem slzy, ale oči měl jak dva míče.
"Pokračuj," vytlačila jsem ze sebe. Jeho penis se do mě pomaloučku zasouval a jakmile byl až po kořen ve mně, bolest pomalu ustupovala. Stejně pomalu ho začal vysouvat a pak zase zasouvat. Při druhým zasunutí bolest byla úplně pryč. Ale i tak ho zasouval, příšerně pomalu. Dech měl trhavý. Mohla jsem na něm zpozorovat, že by hrozně rád přidal a vyšuka ze mě i duši, ale ovládl se. Kvůli mně by byl klidně i pomalejší.
Cukání do podbříšku se znova oběvilo a já si konečně začala Harryho uvnitř mě užívat. Bylo to smad o milion procent lepší než prsty a vše dohromady. Lačně jsem se mu přitiskla na rty a pánví šla proti němu, ale stejnak ho pomalu vysouval a zasouval. Překvapivě mě to dovádělo ještě do většího šílenství než to, co dělal předtím než ho do mě poprvé zasunul.
"Zrychli, prosím," řekla jsem mezi polibky a hlasitě zavzdychala, když ho do mě prudce zasunul. Doslova se mi zatemnělo před očima. Vzdychla jsem poměrně hlasitě. Malinko se ve mě zavrtěl a když se otřel svým údem o můj bod G, jsem zavzdychala jak nikdy. Odtáhl se a zavzdychal i on. Už byl o něco rychlejší, ale né furt dostatečně.
"Rychleji, by to nešlo?" řekla jsem mezi vzdychy.
"Nechci ti ublížit."
"Harolde, dělej!" vykřikla jsem a zavrněla jsem. Přikývl a nahodil tak rychlé tempo, že jsem se nestačila divit. Bylo to něco nezkutečného. Byl v tom tak výborný, že se pokaždé trefil do mého bodu G a já pokaždé zavzdychala. Už se nedivím těm holkám, co s ním spaly. Kdybych věděla, že je v tom tak zatraceně dobrý, neváhám a už s ním skotačím v posteli každý den. A bylo by naprosto ukradený jestli se nesnášíme nebo milujeme.
"Jsi tak zatraceně, úžasně úzká," řekl skrze zuby a zavzdychal mi do ucha. Lokty se opřel vedle mé hlavy a čelem se opřel o mé rameno. Ale nepřestával zběsile přirážet. Podbříšek se mi začal příjemně stahovat do sebe.
"Harry," zakňourala jsem.
"Motýlku..."
Naposledy jsem se nadechla a na to vzdech doslova vykřikla. Prohla jsem se v zádech jako luk. Celé tělo se mi jakoby stáhlo do sebe a bylo natolik stáhlé, že jsem se snad ocitla v nebi. Otevřela jsem oči, ale měla jsem před očima temnotu. Zběsile jsem dýchala a užívala jsem si, kdy Harry ještě chvíli přiráží a můj podbříšek se pod náporem rozkoše klepe.
"Kurva," vydal ze sebe Harry a v tom jsem v sobě cítila jak jeho penis zaškubal a na to se i udělal. Mé tělo se konečně uvolnilo a já mohla zas logicky uvažovat. Podívala jsem se na Harryho, který na mě ležel a snažil se své tělo uklidnit. Byl stále ve mně, ale nevadilo mi to.
"Tak to bylo..." zasmál se a vytáhl ze mě svůj úd.
"Úžasný?" i já ze sebe vydala náznak smíchu. Rozpustila jsem si vlasy, které se okamžitě na mé spocené tělo přilepily. Kdybych nebyla unavená, šla bych se okamžitě vysprchovat, ale dneska na to nemám náladu a ani sílu. Sundal si kondom a vstal. S mou navigační pomocí ho vyhodil do koše. Podívala jsem se pod sebe, doufajíc že najdu krev, jak je u každé ženy při prvním milování zvykem, ale nic. Ani kapička. Pousmála jsem se a přikryla se peřinou, abych tu nebyla celá nahá rozcapená a Shaw se pak nezděsila.
Harry ke mně doslova skočil a zahrabal se ke mně do peřin.
"Pojď ke mně," vzal mě za boky a přitáhl si mě k sobě. Na tvářích měl spokojený úsměv. Bylo to takový divný, ležet vedle sebe. Úplně nazí. Hlavu zabořil do mého krku a oba nás přikryl. Ruku ovinul kolem mého těla a já si jeho ruku dala pod tvář.
"Lepší sex jsem nezažil," zavrněl mi do ucha.
"To říkáš jen, protože mě miluješ a chceš mě potěšit," dala jsem mu polibek na vnitřek dlaně.
"Ne, miluju tě, to ano, ale neříkám to jen tak. Právě jsem ti ukradl panictví... A vědění, že jsem tvůj první... Vážně to byl ten nejlepší sex. A to čekání za to stálo."
"Neukradl jsi mi ho. Já ti ho darovala."
"K Vánocům?" uchechtl se.
"Jasně," skřivila jsem ústa do úsměvu a zavřela oči.
"V tom případě je to ten nejlepší dárek v dějinách lidstva," zaculil se.
"Mám tě ráda, Harry. Moc," vytlačila jsem ze sebe.
"Já tebe," byl posmutnělý. Věděl, že ho miluju, ale to, že jsem mu nikdy neřekla, že ho miluju, ho mrzelo.

Butterfly Kde žijí příběhy. Začni objevovat