En güzel intikam, 'başarıdır'.
Sizi sevmeyen herkesi üzer.Yazardan
Yorgunlukla alarmı kapatı aşkım bugün Boz şirketiyle görüşmesi vardı ama ondan önce iki davası vardı ayriyeten dosyaları vardı aşkım bugün çok doluydu ama alışkındı bu tempoya.
Aşkım kahvaltıyı hazırlamış berki uyandırmaya çalışıyordu evet çalışıyordu ama bir türlü uyandıramıyordu gece geç yatmanın bedeliydi bu "berk, berk, berk, berk yaa berk uyansanaa" ama tık yoktu aşkım dayanamayıp baraktaki suya baktı sonra Berke evet suyu berkin başından aşağı döktü.
"LAN NOLUYOR!!" aşkım kahkalarla gülerken berk ne oldunu anlamaya çalışıyordu anladı anladındada söylenmeye başladı "yaa aşkım ciddimisin neden düzgünce uyandırmıyorsun balıkmıyım ben he söyle balıkmıyım?" aşkım gülmekten nerdeyse ağlıyacaktı.
Bol kahkalı anlardan sonra yemeğe inmişlerdi hem yemek yiyorlar hemde iş hakkında konuşuyorlardı
"Ne yani boz şirketinemi yardım edeceksin iyide sen şitketlerle çalışmazdın" dedi berk sorgu dolu bir sesle aşkım berkin haklı oldunu belirtir bir şekilde başını salladı sonra cevap verdi "berk ben şirketlere çalışmıyacam sadece boz şirketinin davasına bakacam bu kadar"Berk anladını belirtir bir şekilde başını salladı sonra zaten hızlı gelişti yemek yedikten sonra herşeyi toplayıp, temizledikten sonra büraya geçmişlerdi aşkım dosyalara bakıp imzalanacak belgeleri imzalarken dava saati yaklaşıyordu.
Herşeyi haletmişti aşkım geri kalan dava salonuna gitmekti gitmeden önce berkin yanına uğramış bir kaç iş hakkında konuşmuşlardı en sonda davanın üstünden geçmiş ve yola çıkmıştı.
Sonunda dava salonuna gelmişti aşkım ama müvekkili ortalıkta yoktu Berke haber vermişti berkte küçük kızı aramaya çıkmıştı polis ekibiyle.
Dava başlamıştı ve hakim hanım içeri girmişti herkes ayağı kalkmış sonra tekrar oturmuşlardı hakim hanım etrafa bakarken aşkımın müvekkilinin olmadını görünce "Avukat hanım müvekiliniz nerde?" diye sormuştu" diye sormuştu aşkım daha cevap vermeden karşı taraf konuşmuştu "hakim hanım bu kadın yüzünden kaçtı karım"demişti.
Hakim hanımda adama cevap verdi "sen önce o ateşini söndür yoksa ben yakarım seni" demişti karşıdaki müvrkil geri yerine oturunca aşkım konuştu "müvekilimin kaçırılmasında davalının parmağı oldundan şüpeleniyorum hakimim" diyerek kendini savundu aşkım tabi lafı biter bitmez davalının teyzesi lafa atladı.
"Yalan, iftira bu avukat yalan söylüyor" demişti hakim hanım dayanamayıp davalının avukatına yönelik soru sordu "ne iş yapıyorsunuz siz" demişti avukat ise kendini göstererek konuştu "benmi" sonra ayağı kalkarak devam etti "avukatım efendim" hakim hanım tekrar konuştu "gerçektenmi, şu ikisini zaptet yoksa atarım seni" avukata kendince onları susturdu aşkım ise sinsice gülümsedi ama hala endişeliydi müvekili ortalıkta yoktu ve eğer gelmese dava ertelenecekti ve bu hiç iyi olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍