KADIN
Gülmeyi öğrendi ağlayarak. Ve hiç ağlaymadan.
ADAM
Ağlamayı öğrendi, hiç ağlamadan.
Yazardan Boz Ailesi
Beyza hanım, Ali bey iş yemeğinden sonra eve gelmişti, aşkım restorandan ayrılınca herşeyi konuşmuşlardı bugün oğullarına gerçek kardeşlerini söyleyeceklerdi onlarında bilmeye hakkı olduğunu biliyorlardı.
Sonunda eve gelmişlerdi Beyza hanım ile Ali bey çok gerginlerdi ne olacağını bilmiyorlardı tepkilerinin nasıl olacağını kestiremiyorlardı ya iyi bir tepki yada kötü bir tepki vereceklerdi ve ya hiç bir tepki vermiyeceklerdi.
Zili çalma gereği duymadan kapıyı açmıştı Beyza hanım içeriden gelen gülüş sesleriyle gülümsemişti yavaşça ilerleyip oturma odasına ilerlemişti ali beyde arkasından geliyordu zaten.
Çocuklarını izleyen Beyza hanımın bir anda aklına gelen Aşkımla yüzü asıldı ve içinden 'keşke o da burda olsaydı' diye geçirdi.
Beyza hanım ile Ali bey oğullarını izkerken onları fark eden en küçük çocukları Kaan görmüştü ve "hoş geldiniz" demişti Beyza hanım oğluna cevap verip "nasılsınız" diye sormuştu herkesten onaylar bir cevap alınca derin bir nefes almış ve "çocuklar bizim size birşey söylememiz lazım" demişti herkesin kaşları çatılmıştı bu cümleyle ve annelerini onaylamıştılar.
"Çocuklar biz kız kardeşinizin ismini söylemeden önce şunu bilmelisinizki kardeşinizin daha birleyden haberi yok ve yarın akşam bize yemeğe gelecek" demişti tüm çocuklar kaslarını çatmış annelerine bakarken lafı ali bey aldı.
"Ve sizden ona ön yargıyla yaklaşmanızı istemiyoruz. İstesenizde istemesenizde o sizin gerçek kardeşiniz." diyerek sözünü bitirip haberleri açmıştı ali beyin sözünün üstüne söz söylenmezdi.
Her hangi bir haber kanalında durduğunda karşılarındaki sipikeri dinlemeye başlamışlardı.
Yazardan aşkım
Aşkım yine büroda dosyaların arasındaydı, dosyalardan nefret ederdi aşkım. Ama bu da onun işinin bir parçasıydı staj için dosyalara bakması lazımdı önce ona sonra diğer dosyalara bakacaktı.
Aşkım 2 stajyer almaya karar vermişti dosyalara bakarken dikkatini çeken ilk kişi Aleyna yıldızlı İstanbul Üniversitesi hukuk Fakültesi birincisi imiş aynı zamanda hem okumuş hem çalışmış üstelik o da kendisi gibi yitirmiş 'işte' dedi aşkım 'işte aradığım hırs ve başarı' dedi o anda emin oldu bu kız en iyi avukatlardan olacaktı ilk stajerini bulmuştu geriye 2 stajeri kalmıştı.
2 stajerini bulmak biraz aşkımı zorlamıştır ama yine de bulmuştu Batı Yüksek İstanbul Boğaziçi hukuk Fakültesi ikincisi o da aynı Aleyna gibi hem çalışmış hem okumuş tek fark batı annesi ile kardeşine bakmış olmadıydı aşkım yine içinden 'bu ikili en iyilerinden olacak' dedi çünkü biliyordu yaşadığı onca şeyler onları hem daha olgun hem daha iyi yapardı.
Aşkım 2 stajerine de Gmail'den stajlarını kabul edildiğine dair bildiri yolladıktan sonra o sıkıcı dosyaya eşine dönmüştü aynı zamanda bugün boz şirketi ile olan davaları ile ilgili birkaç araştırma yapacaktı.
Yani şirkete gidecekti...
Boz şirketinin geliri ve giderlerine bakmış bir şey bulamamıştı ama ihalelerin ne zaman kaybettiklerine bakınca neredeyse 4 haftadır böyle olduğunu görmüştü bu nedenle ne yapacağını bulmuştu.
Aşkım sonunda şirkete gelmişti, dosyaların zulmünden sonra bu onun için kurtuluş gibi gelmişti şirketten içeri girip danışmaya ilerledi Ali beyin odasına soracaktı çünkü yoldan gelirken bir planı yapmıştı bile.
"Sonuç itibariyle bu sefer tüm ihalelerde verdiğimiz fiyatın 2 katını vereceğiz anlaşıldı mı?" diye sormuş Ali Bey tüm çalışanlarının herkesin onaylaması ile "toplantı burada bitmiştir çıkabilirsiniz" diyerek tüm merkezi kovmuş.
Affan babasının bu kararını şaşırmıştı ne demek iki katı bu onları çok büyük bir zarara sokardı ve üstelik şirkette bir hain varken bunu yapması çok yanlış.
Affan babasına dönerek "baba bu ne demek iki katı nedir bu bizi çok büyük zarara uğratır" demişti Ali bey ise oğluna alayla gülerek bakmıştı Affan babasındaki bu alaylı gülüşü fark etmiş ve kaşlarını çatmıştı tam yine konuşacakken toplantı odasının kapısı çalınmış ve açılmıştı.
Affan sınırlı bir sesle "nasıl izin almadan içeri girersin" demişti ama içeri gireni görmemişti aşkım ise ona sinirle bağıranın kim olduğunu hatırlamamış ama Ali beyin oğullarından biri olduğunu anlamıştı.
Aşkım, affının barışına takmadan Ali Bey'e dönmüştü "söylediniz mi?" diyerek konuşmuştu affan gelen sesle içeri girenin avukat hanım olduğunu anlamıştı ama ismini hatırlayamamıştı aynı zamanda aklında soru takılmıştı babası niye söylemişti?
Affan babasına dönerek "neyi?"diyerek sormuştu Ali Bey ise önce aşkıma bakmış onay almıştı sonra da affana dönerek tüm planı anlatmış.
•••
"Tüm ihalelerde verdikleri fiyatın 2 katını vereceklermiş" telefondaki çalışanın söylediği ile sinsice sırıttı içinden "2 katı hee" diyerek geçirdi bu sefer boz şirketinin sonsuza dek piyasadan silecek.
Adam hemen çalışanlarına haber verip ihale için verecekleri fiyatı söylemiştir çalışanlardan bazıları itiraz etmeye çalışsa da patronundan büyük bir azar işiterek çıkmıştı odadan adam ise hırsına yenilmişti bile.
Aşkım ise haini bulmuş olduğu mutlulukla sırıtıyor...
Sizce nasıldı?
Bence herkes planın ne olduğunu anladı?
Affanı nasıl buluyorsunuz?
Aşkımı nasıl buluyorsunuz?
Ali bey?
Gizemli adam?
Ve sonraki bölümde görüşmek üzere seviliyorsunuz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍