0.9

2K 74 5
                                    

Aut viam inveniam
Aut faciam.

(Ya bir yol bulacağım,
Ya da bir yol yapacağım)

Yazardan boz ailesi


Ali bey sonunda kızını bulmuştu tek sorun dna testiydi gerçekten kızı olup olmadını anlamak için, dağhana nekadar teşekkür etse azdı o olmasaydı belki haftalar süre bilirdi bu arayış.

Kimseye kızın bulundu söylenilmedi bilenler ise Caner, Dağhan, ali beydi en azından DNA testi yapana kadar gerçekler ortaya dökülür dökülmez kızını yanına alacaktı ali Bey en azından o böyle planlamıştı.

"Amca avukat hanımda bugünkü davete katılacakmış hatta konuşmacı olarak biliyormuydunuz" diye sordu Caner, Ali Bey ile Dağhan ise yeni öğrendi bilgilerle gitme işini kesinleştirdiler gideceklerdi zaten ama bu olay'da tam kesinleştirdi herşeyi.

"Amca dna testini nasıl yapacağımızı buldunmu?" ali Bey gelen soruyla başını hayır anlamında saladı bulamamıştı ama bulacaktı bir yolunu elbet bulacaktı.

Yazardan aşkım

Bu gün Ayşe'nin davası vardı ve bir çok bilgi toplamıştı aşkım sabah erken saatlerde kalkmış ve dava ile ilgili bir çok bilgi edinmişti hatta Fırat beyin şirketindeki bir çok belgeler ve arşive bakarak neler oldunu çözmüştü hüsey çelik eski çalıştı şirketten para yürütünü bulmuştu aynı zamanda aşkımın buldu bir diğer delilde çok işlerine yarıyacaktı...

Sonunda dava zamanı gelmişti herşey hazırdı Hüseyin Çırak zaten kendisini yakmıştı hem kendi ve abisinin hemde Fırat beyin şirketinden para yürüterek bile yiyeceği hapis cezası, taciz ve istismar da eklenince mühebet yiyeceği kesin olmakla bilikte diğer delilerle herşey biterdi aşkım herşeyi hazırlamıştı sadece çağırlıcaktı ondan sonra herşey onun elindeydi.

Kısa bir süre içinde koridorda ismini duydu, herkes sırayla içeri girdi en sonda aşkım girip yerine geçti ayşede tam yanındaydı , delileri hazırdı hakimin gelmesiyle birlikte dava başlamıştı iki tarafta delilerini sunmuş kendilerini savunmuştu davayı kazanan belliydi ama aşkım işini şansa bırakmam istemiyorsu onun için söz hakı istedi hakim konuşmasını isteyince aşkım "benim bir tanığım var bir görgü tanığım var"

Demişti hakim görgü tanığını isteyince içeri 18 yaşlarında bir kız girmişti o kürsüye geçince aşkım konuşmaya başladı.

"Fatma Taş kendisi 17 yaşında bir genç, kendisi 10 Ocak 2023'te Hüseyin bey tarafından istismara uğramış bir genç, şikayete bulunduğunda Hüseyin bey para cezasıyla kurtulmuş ve davayı kapatırmış" diyerek konuşmayı bitirmişti hakim bunu onaylaması için fatmaya baktında batma bunu onaylıyarak konuştu.

"O günden sonra bir çok Psikolog değiştirdim. Artık kendi babama'dan bile korkuyorum ben, ben babama sarılmayı unuttum. Hepsi o pisliğin suçu" diyerek ağlamaya başlamıştı görevliler fatmayı kürsüden indirerek dışarı çıkarmışlardı.

"Allah senden razı olsun abla sen olmasaydın ben nağardım bilmiyorum belki şimdiye olmuş bile olurdum Allah senden bin kez razı olsun abla" Ayşe kurtuluşunun mutluluğuyla aşkıma sarılmıştı ve sayıklayarak teşekkürlerini sunuyordu aşkı'da ona karşılık veriyordu bir dava daha kazanmıştı ve mutluydu.

Herşey halolmuştu ve aşkım tüm davalarını bitirmişti çok yorgundu ama herşeye değmişti artık daha iyidi birden kapısı çalınca irkildi aşkım hemen kendine gelerek "gel" demiş ve içeri asistanı girmişti "aşkım hanım yeni bir dava geldi bu sefer biraz farklı" demişti sıkıntıyla aşkım anlamayarak kaslarını çatıp "nasıl farklı" diyerek soru sormuştu aşkım asistanı ise "bu seferki dava boşanma davası" aşkımın kasları daha fazla çatıldı anlamayarak "can biz ilkez boşanma davasına girmiyoruz" demişti can ise "aşkım hanım Ata beyi tanıyormusunuz Ata Demir" aşkım başını onaylayarak "ünlü milyarder ata demir nolmuş yani" diyerek sordu can ise sıkıntıyla devam etti "Karısından boşanmak istedini belirtti" aşkım kaşları daha fazla çatılırmış gibi çatı can aşkımın bu halinden korkmaya başlamıştı "iyide bu adam karısı zengin diye evlenmemişmiydi zaten" diyerek tekrar soru yönelti can ise sıkıntıyla "karısı ne var ne yok ata beye vermiş bir kaç sene önce yani şu anda tüm miras ata beyin üzerinde" diyerek cevapladı.

Aşkım "ee bizden ne istiyor ata bey" diyerek konuştu can ise asıl sıkıntılı ana gelmişti "onun avukatı olmanızı istiyor aynı zamanda karısı Serap Demir'de avukatı olmanızı istiyor" diyerek konuştu aşkım ikisinin dosyasına bakıp hangisinin mağdur oldunu anlamıştı.

Savunacağı kişi belliydi sadece o kişiyle konuşması ve olayı anlaması gerekiyordu bunuda ancak yarın yapa bilirdi çündü davete geç kalmamak için hazırlanması gerekiyordu.

Aşkım eve gelmiş ve hazırlığını tamamlamıştı geriye berkin gelmesi ve onu almadı gerekiyordu davete sadece konuşacak ve ödül alanları alkışlayacaktı konuşmacı olarak kaçıncı sırada oldunu bilmiyordu aslında elinde bir konuşmada yoktu doğaçlama gidecekti.

Berkin gelmesiyle hemen aşağı inmiş ve arabaya binmişti eğer biraz daha oyalanırsalar geç kalacaklardı. Berk aşkım arabaya biner binmez arabayı çalıştırmış ve yola koyulmuştular araba sessizdi bu sessizliği bozan aşkım oldu "abinle anlaşa biliyormusun" diyerek soru yoneltmişti berk ise tebesümle konuştu "evet çok iyi anlaşıyoruz dün abi - kardeş gecesi yaptık onun hakkında bir kaç şeyde öğrendim kendisi savcıymış ve bunu gibi birkaç bilgi" demişti sşkım berkin mıtlu oldunu göre biliyordu.

Sonunda davet alanına gele bilmişlerdi, çok olmasada gösterişliydi ve güvenliydi aslında olması gerekende buydu burda bir çok hakim savcı ve svukat gibi önemli kişiler vardı herhangi bir hata önemli isimlere zarar vere bilirdi ve bunu kimse istemezdi.

Aşkım isim vererek içeri girmşlerdi etraf çok şıktı aşkım etrafa bakarken gördü kişilerle dumura uğramış bir şekilde oldu yerde aniden durmuştu.

Aaa acaba kim mi gördü?

Bu bölüm bir tık kısa oldu çünkü fazla bişey bulamadım bir dahakine uzun yapmaya çalışırım.

Bu bölüm bir tık kısa oldu çünkü fazla bişey bulamadım bir dahakine uzun yapmaya çalışırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkımın davet elbisesi.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın:)

𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin