Öncelikle herkese merhaba ve yeni bir bölme hoş geldiniz tabi siz okumadan önce bir açıklama yapmak istiyorum..
Ve yine bölümle alakasız bir şarkı daha yinede siz dinleyin <3
İyi okumalar..
Adam kadını özledi,
başka kadına sarıldı.
Kadın adamı özledi,
adamın yokluğuna sarıldı.Cemal Süreya
Yazardan
Beyza hanım heyecanlıydı kızı onlara yemeğe geliyordu Dağhan ve Caner de oradaydı kuzenlerini görmek ve onunla konuşmak onları mutlu ediyordu.
"Yenge ne zaman gelecek?" diye soran caner'di Beyza hanım ise kaçıncı defa saymadığı cevabı verdi "8'de burada olur" ama o sıra kimse saate bakmadığı için saatin 8 olduğundan habersizdi.
Kapının çalmasıyla herkes şaşırmıştı Caner saate baktığında 8 olduğunu görmüştü olduğu yerden kalkıp kapıyı açmaya gitti tekrar aşkımla konuşacaktı bunun heyecanı vardı üzerinde.
Kapıyı açmasıyla aşkımı görmüştü "hoş geldin" diyerek sarılacaktı ki aşkım geri çekilerek poşetleri göstermişti "hoş bulduk" diyerek cevaplamıştı Caner hızla aşkımın elindeki poşetleri alıp onu içeri geçirdi kendisi de poşetlerin mutfağa bırakıp aşkımın yanına geri dönüp oturma odasına ilerlemişti.
İçerideki herkes gergindi sonuçta gelen kişi öz kardeşleriy'di içeri önce Caner ardından ise aşkım girmişti Affan ve Agah aşkımı gördüklerinde şaşırmıştı hatta demir bile bunu beklemiyordu tüm çocuklar annelerine döndüğünde anneler onaylamıştır. işte bu beklenmedik'ti.
Herkese selamlaşırken sonra aşkım tekli koltuklardan birine oturmuştum herkesin ona bakmasın da sıkıldığı için Beyza hanıma dönmüştü bu kadar çok çocuk doğurduğunu şaşırmıştı ve merak ettiği şey fiziğini nasıl bozulmadığı idi "Beyza hanım"diyerek dikkatini Beyza hanıma verdi "efendim kızım" diyerek aşkıma daha dikkatli bakmıştı Beyza hanım.
"Bu kadar çocuk doğurup nasıl böyle kaldınız?" meraklı sesiyle Beyza hanıma bakarken birkaç kişiden kıkır dökülmüştü.
Beyza hanım ise beklemediği soruyla kızararak yanıtladı "spor ve sağlıklı beslenme" aşkım onaylayarak caner'e dönmüştü "siz ne iş yapıyorsunuz peki?" Caner gelen soruyu bekliyordu aşkım her zaman tanımadığı insanlara soru sorardı "Aşçıyım dün buluştuğumuz mekanda benimdi ondan oradaydım." diyerek yanıtladı aşkımı.
Beyza hanım merak ettiği soruyu dayanamayıp sordu "kızım merak ediyorum da ailen nasıllar? " o arada ortam gerilmişti Affan, Agah ve Dağhan aşkımın değişen mimiklerini fark etmişti.
Aşkım cevap olarak "Ben yetimhanede büyüdüm" diyerek kısa bir cevap vermişti ama kimse bunu beklemiyordu. Beyza hanım gergin ortama dayanamayıp "hadi yemeğe geçelim" demişti.
Aşkımda dahil herkes onaylayarak kalkmıştı ve masaya geçmişlerdi. Herkes yemeğini yerken affan aşkıma bakarak soru sordu "haini buldun mu?" aşkım önce affana bakmış sonrada cevap vermişti "evet hatta davayla ilgili baya delil topladım yani hem paranızı alacaksınız hemde kişi hapse girecek." diyerek cevapladı.
Demir yine hayran kalmıştı aşkıma ve bu hayran olduğu kişi kardeşiydi. "kızım davete beraber geldiğin genç kimdi? sevgilin mi?" Beyza hanımın sorusuyla boz erkekleri gerilmişti o an hiç dikkat etmemişlerdi çünkü kardeşleri olduğunu bilmiyorlardı.
Aşkım gelen soruyla gerilse de cevapladı "Hayır o benim kardeşim, abim, ailem o benim her şeyim" diyerek cevapladı ortamdaki gerginlik birazda olsa azalmıştı. Ali beyin "davadaki kanıtlar nasıl?" sorusuna aşkım yine cevapladı "şirkete geldiğim gün sizinle yaptığımız plandan sonra bir çalışan çok şüpheli davranmıştı bende kendisini takip etim sonrada arama yaptığını anladım ses kaydına aldım bu kadar. Diğerlerini mahkemede görürsünüz."
Caner hayranlıkla "Süper bir avukatsın." diyerek iltifata bulundu .
Aşkım ise "Teşekkürler abimin yolunu izliyorum." diyerek cevaplamıştı o anda tüm boz erkekleri öksürmeye başlamıştı caner ise kaşları çatık bir şekilde "abin?" diyerek sorusunu yöneltmişti
tüm boz erkeklerinin iç sesi gibi, aşkım ise yine yanıtlamıştı "öz abim değil ama öz abim olmasını isterdim, onun kadar iyi bir abi bulacağımı sanmıyorum." diyerek cevaplamıştı.
Beyza hanım, Ali bey ve aşkım hariç herkes gerilmişti, demir içinden 'iyide biyolojik abisi değil ki' demişti ardından da 'nasıl bu kadar sahiplenir?" diye düşünmüştü.
herkesin içinde bir his oluşmuştu ama nasıl bir his olduğunu çözememişlerdi.
Yemek faslından sonra kahveler içilmişti Ali bey aşkıma daha dikkatli bakıp "şirketimizin avukatı olur' musun?" diye sormuştu aşkım ise anında cevaplamıştı "hayır" kimse bu kadar hızlı cevap vereceğini düşünmemişti.
aşkım saatin geç olduğunu görünce "artık ben kalkayım çok geç oldu." diyerek oturduğu yerden ayaklanmıştı boz ailesiyle aşkımla beraber ayaklanmıştı.
herkes peş peşe kapının önündeyken kaan lafa girmişti "aşkım abla?" aşkım kimin seslen diğine bakmış sonra kaanı görünce de "efendim?" diyerek cevaplamıştı kaan ise abla dediği için biraz gergindi ama bekledi tepki gelmeyince gülümsedi sonrada sorusunu sordu.
"Eğer ailen seni bulsaydı onlara şans verir miydin yoksa onları istemez miydin?" dediğinde kimse böyle bir soru beklememişti.
aşkım da böyle bir şey beklemiyordu, kasılmıştı nasıl cevap vereceğini düşünmeye başladı eğer bundan 2 hafta önce gelip aynı soruyu sorsaydı hiç düşünmeden 'yüzlerini dahi görmek istemem' diyerek cevap verirdi ama şimdi işler değişmişti.
"Aslında bu konuya karşı çok ön yargılıydım yanlış anlaşıl masım ön yargıdan nefret ederim ama konu çocuğunu istemeyen ama doğuran bir ebeveyn ise ve bu çocuğu bir kenara bırakan biri ise ön yargımı yenemiyorum" demişti sonra ise "bunun bir açıklaması olamaz" diyerek konuşmasını sonlandırmıştı.
Beyza hanım o an karar vermişti daha fazla beklemenin bir anlamı yoktu.
Evet yeni bir bölümün de sonuna gelmiş bulunmaktayız bu bölümün geç geldiğinin farkındayım bunun için üzgünüm ama geçerli bir sebebim var.
biliyorsunuz ki bilgisayarımın tamirini bekliyordum ve sonunda geldi aslında dün gelmişti ama ben bölümü bugün yaza belidim.
umarım beğenmişsiniz'dir.
oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍