Sevmek istiyorsan,
önce sevmeyi bileceksin.Aşkımdan
Galiba enerjim emilmişti çünkü kendimi çok yorgun hissediyordum ve bu tamamen bir kaç dosya yüzündendi.
Benim acilen asistan bulmam lazımdı yoksa 2 güne ölüm çıkar bu büroda.
Neyse Bozlarla görüşme saatim geliyordu arabayı biraz daha hızlandırdım şarkı dinlemek için radyoyu açtım çalan şarkı ise Gülü sevdim dikeni battı.
Bu şarkıda hoşuma gidiyordu.Sonunda restoranta gelmiştim fazla geç kalmamıştı hemen içeri girip etrafa bakındım ve cam kenarında bozlar vardı yanlarındaki kadınla kaşlarım çatıldı bu Beyza Boz'du iyide onun ne işi vardı burda bu iş toplantısı değilmiydi?
Benmi yanlış hatırlıyorum yoksa bildim kadarıyla Beyza hanım hemşireydi şirketle bir alakası yokru neyse öğreniriz şimdi masaya yaklaşınca ali bey, dağhan ve caner oldunu hatırladım kişi vardı masaya yaklaşmamala beni ilk fark eden caner bey oldu.
Ayağa kalkıp "aşkım hoş geldin gel otur" sanki normal bir buluşmaymış gibi yanına oturmamı isetemesi ve resmi konuşması garipti ben buraya iş için gelmiştim diye hatırlıyorum Oysaki.
Yazardan
Caner heycanlıydı kuzeniyle bir daha buluşacak onu bir daha göreceği için hem heyecanlı hemde mutluydu .
Aynı şekilde dağhan ve Ali beyde heycanlıydı bir kez daha kızını görecekti nede olsa aşkımı ilk fark eden caner olmuştu o anki heyecanla resmi konuşmamıştı.
Hatta iş görüşmesinde olduğunu bile unutmuştu aşkımı görünce ama aşkım bunu ona hatırlatı "Hoş bulduk caner bey" diyerek bey kelimesine vurgu yapmıştı caner unutu şeyi hatırlayınca moreli bozulmuş sonra ise hemen toplamıştı.
Dağhan ve Ali beylende selamlaştıktan sonra iş hakkında konuşmaya başlamışlardı.
Beyza hanım aşkımı görünce gözleri dolmuştu dün davetten sonra Ali bey aileyi toplamış ve herşeyi anlatmıştı herkes yıkılmıştı ortam sesizleşirken eda bu olayla mutlu olmuştu ve evden gitmek istediğini söylemişti diğer aileyide istemedini belirtmişti o gün Beyza hanım çok ağlamıştı abiler ve kardeşi ise çok kızgın ve kırgındı bu olaylar böyle olmasını istemezlerdi.
Yaşadıkları onca şeyin yalan olması onları sinirlendiriyordu napacaklarını bilmiyorlardı yeni bir kız kardeş fikri onlara çok iyi gelmiyordu bu fikri hiç sevmemişlerdi bir hatanın geri dönüşü olmaya bilirdi.
Kızına baktı Beyza hanım diğer çocukları söylememişti aşkımın gerçek kardeşleri olduğunu sorduklarında ise geçiştirmişti ali bey sonrasında ise beyza hanımın zoruyla söylemişti.
Sonunda iş konuşması bitmişti aşkım herşeyi dinlemiştim dava ise 3 hafta sonraydı yeterince zaman vardı, ellerinde 2-3 tane delil vardı ama yetmezdi istedikleri para miktarı fazla değildi kaybetiklerini geri kazanmak istiyorlardı sadece..
Onun için en az almaları gereken miktar 30.000 dolar olmak zorunda çünkü kaybedilen miktar 60.000 dolardı.
Buda aşkımın aklına şirkete bir hain olduğunu getirdi çünkü anlatılanlara göre ihalelerde son 2 ay hep kaybetmişler ve bazı düşman şirketlerle yapılan ihaleler kaybedilmiş aslında bir düşman şirketle yapılan ihale kaybedilmiş hemde her seferinde.
Buda şirkete bir hainin olduğunu gösterir tek sorun bu hainin kimin gönderdiği ve nasıl bulınacağı.
Aşkım konuşmanın bitişiyle masadan kalkıp "iyi günler" demişti ama aşkımın lafı biter bitmez beyza hanım hemen araya girmiş ve "aşkım kızım yarın bize akşam yemeğine gelirmisin?" diye sormuştu.
Aşkım bu soruyla bir an duraksadı ne diyeceğini bilemedi eğer hayır derse karşısındaki kadın ağlayacak gibiydi o an bişey fark eti aşkım karşısındaki bu kadına hayır diyemiyecek gibiydi sanki bu kadın ne derse ona evet diyecekti.
Biraz daha Beyza hanımın yüzüne bakıp sıkıntıyla onaylamıştı hayır diyememişti. Nedeninide bilmiyordu.
Beyza hanım gelen olumlu cümleyle çok sevinmişti hatta kendini olumsuz bir cümleye okadar çok odaklamıştıki olumlu cümleyle çok şaşırmıştı. Sonrasında ise hep gülümsemişti kızı onu redetmemişti.
Aşkım herkese tekrardan "iyi günler" diyip mekandan ayrılmıştı. Aşkım kitap almak için foruma gelmişti D&R girmiş yeni kitaplara bakmış ve bir kaç tane almıştı.
Forumda bir kafeye oturmuş kitap koyordu yan masadan gelen sesle başını kitaptan kaldırdı yan masaya bakınca 2 çiftin kavga etini görmüştü sonra başını kaldırıp etrafa baktında ise kafedekilerin sadece izlediğini görmüştü kaşları çatılmıştı.
Gelen bağırış sesleriyle kaşlarını daha fazla çatmıştı başını tekrar yan masaya çevirmişti. Adam kadını resmen rezil ediyordu kadın ise karşılık vermemeye çalışıyordu adamın birden elini kaldırmasıyla aşkım oturduğu yerden kalkmış adamın bileyinden tutmuştu.
Adam kimin tutunu görmek için başını çevirmişti gördüğü kadınla alaycıl bir şekilde gülmüştü sonrasında ise "bacım Allah için bırak şu bileğimi yoksa elimden bir kaza çıkacak"
Aşkım ise gelen tehtitle alaycı bir şekilde gülmüştü ama adamın bileğinide bırakmıştı. Adam bileğindeki temasın kesildini hissedince geri önüne dönmüştü ama kız arkadaşının masadan kalktını görmüştü.
Daha ne oldunu anlamadan masadan ayrılan kız arkadaşıyla nerdeyse kükremişti "NEREYE LAN?" adam hemen duran aşkımın önüne geçmişti ve " Eğer kız arkadaşımı bırakmasan olacaklardan ben sorumlu değilim" demişti aşkım ise "Sen beni tehtitmi ediyorsun?" demişti alayla karşısındaki adam ise "Tehdit değil küçük bir uyarı şimdi, Naz hemen yanıma gel" demişti kız korkudan tam adamın yanına gidecekken aşkım kızı durdurmuştu ve adamı morartacak kelimeleri söylemişti.
"Sen bırak beni tehdit etmeyi bu kızı alacak vazıfta biri değilsin anladınmı eğer 2 dakkika içinde kaybolmasana ben Aşkım Aksoy Türkiye'nin en iyi avukatlarından biri olarak sana dava açarım ve emin ol ki bunu istemezsin"
Adam biraz affalamıştı, aşkımın yüzüne bakıp ordan ayrılmıştı.
Aşkım kıza dönüp "eğer seni rahatsız etmeye devam ederse bana ulaş emin ol geri dönüş yaparım" demişti ondan sonra ordan ayrılmıştı günü biraz yorucu geçmişti.
Eve gider gitmez yatağına geçip uyumuştu artık nekadar işi varsa yarın hallderdi.
Selam arkadaşlar ben size küçük bir haber vermek istiyorum.
Artık çalışacağım için hem okulda hemde işte olacağım için bölümler daha geç gele bilir bunun için şimdiden üzgünüm.
Umarım beğenmişsinizdir bu bölümü.
Oy ve yorumlatı unutmayınn
Seviliyordunuz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍