"Emin olma duygusunu çok özledim nereye elimi atsam şüpe"
Şeker Portakalı.
Yazardan
Aşkım yerde yatan kızı görünce dumura uğramıştı yüzünde yer yer morluklar, kol ve bacaklarında kanlı çizikler, karın bölgesinde derin bir kesik vardı aşkımın gözlerinden ilkez korku geçmişti.
Berkte gördüğü manzaradan dolayı dumura uğramış ama hemen toparlanıp 112 acili aramış ambulans istemiş ve konum bilgisi verip aşkımın yanına yaklaşmıştı.
Aşkımdan
(Dedim bir aşkımdan görün hep ben hep ben olmaz demi?)Yetişememiştim, geç kalmıştım hayatımda belki ilkez geç kalmıştım ben ilkez ne yapacağımı bilmiyordum hayatım boyunca yine ilkez ne yapacağımı bilmiyordum.
Berke baktım oda bu duruma şaşırmıştı, ben bekliyordum ama bukadar değil
Galiba ismi ayşeydi, birden gözlerini açmasıyla konuştum "Ayşe kendine gel bırakma kendini bak ambulansı aradık gelecek birazdan" birden gülümsedi niye gülümsedi?
"Geldin" dedi zar zor geldim geldim ama geç kaldım ben sana geç kaldım.
"Gelmesin sanmıştım hatta telefonu bile açmasın sanmıştım ama sen-" birden kan öksürmesiyle telaşlandım ve konuşmaya başladım "sus lütfen yorma kendini bak ambulans gelecek sen iyileşince konuşuruz he nedersin"
Başını zar zor hayır anlamında saladı "sen gerçekten farklısın senden tek birşey istesem yaparmısın belki iki şey?" hemen başımı salladım veda konuşmasını yapıyordu yapmamalıydı yaşamalıydı ben geç kalmamalıydım.
"Beni bu hale getiren babamı bulup gerekli cezayı görmesini sağlarmısın?" başımı hızla evet anlamında sallayıp konuştum "onu haketi yere yollayacağım ve bunu yaparken sende izliceksin"
Gözlerim dolmuştu daha erken gele bilecekken geç gelmiştim her yere yatişen ben bu genç kıza geç kalmıştım ben bunu nasıl başarmıştım birden konuşmasıyla dinledim her kelimesi çok önemliydi çünkü.
"Abla biliyormusun en sevdim çiçek Lavinya anlamı ölüm çiçeği ama bir diğer ismi ise özgürlük bende çok severim." nedemek istiyor yoksa benmi bir anlam çıkarmaya çalışıyorum birden ambulansın yaklaşn sesi ile başımı kaldırıp pencereden bakmaya çalıştım ama görememiştim, başımı Ayşe'ye çevirince gözlerinin kapandığını gördüm hayır, hayır, hayır olamaz kapamasın gözlerini.
"Ayşe Ayşe kendine gel kapama gözlerini bak ambulans geldi hadi nolur aç gözlerini, BERK ÇABUK OLSUNLAR, nolur aç gözlerini nolur" gitmişti bir pislik yüzünden bir kız daha gitmişti ve bu sefer ben kurtaramadım yapamadım ben, ben ilkes bişey başaramdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍