Yeni bölümle herkese selamlar.
Tekrar okul açıldı ve köleliğe devam aynı zamanda herkese boş dersler dileğiyle.
"Her şeyi gören göz,
Kendini görmez."Aşkımdan
Şu anda karakoldaydım aldığım dosyayla ilgili kamera görüntülerine bakacaktım bula bildiğim her delil aleyhimize olur aynı zamanda aden kandemirin yanına uğramalıydım.
Bugün fazla bir işim yoktu geri kalanı bürodaydı.
(Arkadaşlar şu polisin ismini hatırlayan varsa Allah için yazsın ben bundan çektiğimi kimseden çekmedim)
Kapıyı tıklatım 'gel' sesiyle içeri girdim eski dostum Miraç üniversiteden beri arkadaşız. Ne yazıktır ki kariyerimize odaklandığımız için buluşamıyorduk ama sık sık telefondan konuşurduk. "Nasılsın miraç?" dedim başı dosyada olan arkadaşıma önce bir dondu sonra yavşça başını kaldırdı ve beni gördü ama sanki gördüğüne inanmıyordu.
"Aşkım oha sen gelirmiydin lan buralara" oturduğu yerden kalkıp bana doğru geldi yani koştu ve sarıldı "işler biliyorsun çok yoğun çalışıyorum" dediğimde benden ayrıldı ve tebesümle konuştu. "Biliyorum bilmemi, keşke tekrar üniversite yıllarına dönsek. Daha fazla zaman geçirirdik." demişti bazen bende diyorum 'keşke' ama keşke demekle olmuyordu işte.
"Ben aden kandemirin video görüntüleri için geldim" dediğimde yüzü asıldı normal olarak. "Kızım bir kerede benim için gir şu odaya" dedi hüzünle bende böyle olsun istemezdim ama hep böyle denk düşüyordu.
"Tamam şöyle yapalım cumartesi bana gel berk'te evde dışarı çıkarız evde takılırız olurmu?" yanı en fazla bukadar yapa bilirdim yanlız çocuğun gözleri parladı. "Olur çok iyi olur, sonunda ya üniversitedeki gurup yeniden toplanıyor desene." güldüm haklıydı ama bir kişi eksikti oda bizim kalbimizde yaşıyor.
"Şimdi bana videoyu göster işimi halledip davayı kazanayım." dediğimde ciddileşip masasına oturdu evet başlıyoruz süper.
"Adi şerefsiz şuna bak ya, insanlar cidden bozulmuş." dedi miraç bende başımla onayladım, halledeceğim.
"Bunları kaybetme yedek olarak sende kalsın bu flaşta bende kalsın tamam mı? Ama kimsenin haberi olmasın sakın." dediğimde oda beni onaylayıp dediğimi yaptı. Beli olmazdı adam güçlü biriydi eğer venden alırsa benimde asla bileceğim bir yedek olmalıydı.
Miraçla konuştuktan sonra bu akşama kadar kıldık, bizim evde toplanıcaz berkede arabaya bindikten sonra haber verdim.
Şu an bürodaydım ve aleynayı dinliyordum ne mi anlatıyor? Üniversitede çıkan kız kavgasını. Evet evet iki kız bir erkek için kavga ediyormuş bu bana çok salakça gelir yani beden bir erkek için kendi cinsinke kavga ediyorsun ki? Hani nerede kadın dayanışması nerede beraberlik bazen bu insanları anlamakta zorluk çekiyorum gerçekten.
"İşte sonra polis falan çağırmışlardı polis gelene kadar kızlar başlarında saç bırakmadı kavga etikleri erkekte o sıra başka bir kızla konuşuyordu böyle saçma bir olay." dediğinde jesinlikle aleynaya katılıyordum çok saçma olaydı.
Saate baktığımda mola saatini geçtiğini abladım ve aleynayı işine yollayıp geri kalan dosyalarla ilgilendim.
•••
İşe odaklanamıyordum kafamı karıştıran olaylar vardı ilgilenmemem gerekiyordu belki ama olmuyordu. Bozlar bildikleri halde bana gelip söylememeleri çok saçmaydı belki tepkimden korkmuş ola bilirler belkide istememişlerdir bilemem ama yinede bana söylemeleri lazımdı.
Bu olayı bulduğum ilk andan beri araştırma yapıyordum ve dün akşam her şeyi tam anlamıyla öğrenmiştim ben iki, üç salak insanın hırsı yüzünden aikemden uzak kalmışım yani burda bozların bir suçu yoktu belki ama bana söylememleri büyük bir suç benim için.
Dün resmen bütün aileye hata sülaleyle tanışmıştım çok çok fazla insan vardı ve o haleriyle bile eksiktiker çünkü kuzenler yokru o an tek düşündüğüm o kadınların nasıl okadar çok çocuk doğurduydu ve okadar çocuğa rağmen fizikleri süperdi ve kilo almamışlardı.
Umarım bu konuda Beyza hanıma çekerdim.
Birden telefonumun çalmasıyla kimin aradığını baktım berk arıyordu hemen açtım ama daha konuşmadan berkin sesi geldi. "Aşkım... Aşkım.." ağlıyordu ve konuşamıyordu neden ağlıyordu umrunda değildi benim kardeşimi üzeni üzerdim ve şu an kardeşim ağlıyordu sadece tek kelime söyledim ve telefonu kapatım "konum" sanırım birini daha hapse atacaktım.
Gelen konuma doğru sürüyordum hemde ilkez bukadar dikkatsiz sürüyordum çünkü kardeşim şu anda bir uçurum kenarındaydı beyseki 5 dakikalık yok kalmıştı.
Anı bir frenle durdurdum arabayı ve hızla indim. Seni ağlatanı süründüreceğim kardeşim merak etme. "Berk kardeşim noldu" dedim ve sarıldım canımın içi nasılda içli içli ağlıyordu. "Aşkım.. Yalan söylemiş evrakta kaçakçılık yapmış dosyamı değiştirmiş" kaslarım çatıldı, kim?
"Kim?" dedim aklımdaki soruyu sorarak "o abim sandığım kişi mersem gerçek ailemin düşmanıymış o dedi hepsi onun planıymış ailem beni arıyormuş ama bulamıyorlarmış oda beni bulup böyle birşey yapmış. Çok saçma değilmi yapma amacını sorduğumdada eğlence dedi canı sıkıldığı için yapmış aşkım sırf canı sıkıldığı için hayatımla oynamış" tamam bunu kaldırırdı yani öyle olmasını umuyordum.
"Tamam tamam ben ilgileneceğim bu durumla gerçek aileni bulacağım ağlama ayrıca o semihmi sametmi her ne haltsa onunlada ilgileneceğim sen ağlama. Bak bakıyim bana yinemi sümüklü böcek oldun" dediğimde gülmüştü sonra başını kaldırdıktan sonra gözlerimin içine bakarak konuştu
"İyiki, iyiki o gün seninle tanışmışım kardeşim"
Evettt bu bölmün sonuna gelmiş bulunmaktayız bölümle ilgili sıkıntılar varsada yapacak birşey yık çünkü anca bukadar yapar bildim gelecek bölüm biraz daha kaos yapmayı düşünüyorum.
Yani gelecek bölümleri beklemede kalın he birde ikinci şans adlı kitabıma da bakın bence onuda severdiniz.
Oy verin yorumları unutmayın lütfenn.
Seviliyorsunuz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑣𝑢𝑘𝑎𝑡 𝐻𝑎𝑛𝚤𝑚
Teen Fictionbu hikayeme bir şans verirseniz sevinirim Avukat olan genç bir kız ailesi onu bulursa en fazla ne olur? Öğrenelim ozaman. 💜# avukat - 33 🤍 💜# güçlükadın - 53🤍 💜# abim - 52🤍 💜# abilerimmi -4🤍 💜# abimi - 2🤍