Gök her yeri inletirken sen rap provasında olan sevgilini bekliyordun. Elbette Vernon senin şimşekten korktuğunu biliyordu ama onun elinde olan bir şey de değildi.
20 dakika sonra attığın mesaja cevap olarak, "GÜZELİM ÖZÜR DİLERİM İŞİM BİRAZ DAHA UZAYACAK GİBİ..EĞER ÇOK KORKARSAN SANA ATTIĞIM SES KAYDINI DİNLE YPRGANIN ALTINA GİR OLUR MU"
Okuduğun mesajla yüzünde tebessüm oluştu çünkü attığı ses kaydı üyelerin vernon için düzenlediği espriler kaydıydı...
Ses kaydını açıp dinledin ama elbette uyumayacaktın çünkü bu akşam kendini hazır hissediyordun.
Salona geçip en sevdiğin filmi tekrar izlemeye başladın.
Birkaç saat sonra zil sesini duyup hemen kapıya koştun. Kapı da beklediğin sevgilin yerine suratında hiç hayır olmayan Dino vardı (admin kesinlikle dino hayrani)telaşla hemen,
"Dino hayırdın Vernon nerde" diye soruverdin.
"Y/N telaşlanma ama ya da telaşlan.. V-Vernon kaza geçirdi. Y-Yani menajer onu eve bırakırken kaza olmuş bende seni almaya geldim"
Duyduklarınla şoka girmiştin anlık nefes almayı, düşünmeyi bırakmıştın resmen. Hemen telefon ve cüzdanını alıp çıkmıştınız. Dino ağlıyordu sen hala şoktaydın inanmıyordun, hastaneye gidene kadar ne onsuz ne yapacağına dair kötü şeyler geçiyordu aklından.
Dino senin dalgınlığından faydalanarak arabayı hastaneye değil Vernonla en sevdiğiniz ıssız sahile sürüyordu.
Sen bunu farkedene kadar Dino arabadan inmiş senin kapını açıyordu.
İndiğinde yüzüne vuran rüzgar, kalabalık uğultuları karşıladı seni.
"İYİ Kİ DOĞDYN Y/N"
Bir an ne olduğunu anlamadın iki dakika boyunca karşındakilere baktın-seventeene-
"Şaka mı bu" dediğinde gözünden ilk defa yaş akmaya başladı, burnunu silip arkanı döndün. Gözyaşı değil artık gerçekten ağlıyordun.
O sırada yanına Vernon geldi ama sen onu ittirip,
"Neydi şimdi bu doğum günü sürprizi mi aptal, neler geçti aklımdan buraya gelene kadar sen biliyor musun bu ne çocukça şaka"
Artık ağlamıyor hıçkırıyordun..
"Güzelim biliyorum özür dilerim ama seni bu gök gürültüsünde dışarıya çıkaramayacaktım. Affet olur mu"
Ellerini tutan Vernonun elini bıraktın, gözlerini kapatıp birkaç saniyeliğine nefes almaya çalıştın. Sana kedi yavrusu gibi bakan sevgilinin dudağına acıyla karışık aşkla öpücük kondurdun.
Üyelere dönüp,
"Kesin Seungkwanın planıdır dimi bu, size de aşk olsun cidden dost dediklerimize bakın."
Dinoya döndüğünde çoktan Coupsun arkasına saklanmıştı. Hala gözünde olan yaşları silip üyelere sarıldın.
Pastalar yenmiş birkaç hediyeler verilmiş artık yerde oturup sohbet ediyordunuz, elinde ki kahveden yudum alarak sevgiline baktın, tam o sırada o da sana bakıyordu. Daha çok sokuldun ona ve kulağına fısıldadı,
"Her ne olursa olsun seni bırakmam bak gökyüzüne yıldızlar bugün yoklar ama yarın olacaklar"
Söylediği söz o kadar anlamlıydı ki çeneni yukarıya kaldırıp tekrar öpücük verdin dudaklarına.
.
.
.
.
.
KURGU TAMAMEN BAN AITTIR ZATEN BOYLE BISIYI BEN YAZABILIRDIM WJFOEHWEU SONDA VERNONUN DEDGI SOZU BULMAM IKI SANIYEMI ALDI
(cool bakis)
bol bol yorum atamyi unutmayin 463 saattir yaziyorum ama kisa oldu sanki (lnt olsn)
aksama da kups atarim