Bugün üçüncü kez aramanız doğrudan sesli mesaja yönlendiriliyordu.
Jeonghan'ın Seungcheol'un muayenehanede olduğuna dair mesajları olmasaydı ona bir şey olduğunu düşünürdünüz.
Tüm bu durum çok tuhaftı, Seungcheol genellikle telefon çağrılarınızı yanıtlıyordu ve açmasa bile her zaman sizi mümkün olan en kısa sürede arayacağını söyleyen bir mesaj gönderiyordu.
"Belki de bu sadece zorlu bir antrenman seansıdır" diye düşündün.
Son birkaç haftadır çok çalışıyorlardı, bazıları stüdyolarına kapanmıştı, geri kalanı ise koreografi üzerinde çalışıyordu, günlerinin ve gecelerinin çoğunu HYBE binasında geçiriyorlardı.
Bunun üzerinde fazla durmadan çantanı topladın ve erkeklerin en sevdiği ramen mekanına doğru yola çıktın. Bu süre zarfında pek fazla düzgün yemek yemediklerine bahse girebilirsiniz, bu yüzden şefkatli ortak ve arkadaş olarak bu çalışkan çocuklara bakma görevini üstlendiniz.
Arabanıza binip motoru çalıştırdığınızda, üzerinizde beliren kara bulutları fark ettiniz. Bir sonraki saniye ön camınızda yağmur damlalarının pıtırtısı hafif hafif başladı ve yoğunluğu giderek arttı.
"Harika" diye düşündün.
"Tabii ki artık yağmur yağmaya başlamalıydı." Öyle olsa bile, bir şemsiye almak için eve dönmekten vazgeçtin; sadece çocuklara ihtiyaç duydukları yemeği almak ve sonunda Seungcheol ile konuşmak istedin.
Yola çıktığınızda yağmur daha da şiddetlendi ve girdiğiniz çılgın trafiğe konsantre olurken elleriniz direksiyonu biraz daha sıkı kavradı.Bir süre sonra arabayı restoranın önüne güvenli bir şekilde park ettiniz ve ceketinizi elinizden geldiğince koruyarak hızla içeri koştunuz. Daha doğrusu Seungcheol'unki.
Onun kıyafetlerini çalmanı hiç umursamazdı, her zaman onların içinde ne kadar sevimli göründüğünü sana söylerdi.
Erkeklerin favorilerini avucunuzun içi gibi biliyordunuz, bu yüzden hızlıca yemek sipariş ettikten sonra geriye kalan tek şey beklemek ve erkek arkadaşınızla ciddi bir sorun olmadığını ummaktı.Bunu neden bu kadar fazla düşündüğünü tam olarak bilmiyordun. Elbette kendine biraz vakit ayırmaya ihtiyaç duyduğu sakin günleri vardı, peki bu sefer neden farklı olsun ki?
Sorun şu ki, yalnız kalmak istediğinde sana her zaman haber verirdi ama bu sefer böyle bir şey olmadı.
"Bunu tek başına taşıyabileceğinden emin misin?"
Garson seni derin düşüncelerinden çekip çıkardı.
"Evet, buna alışkınım." diye kıkırdadım.
Arabanıza geri döndüğünüzde yağmur hâlâ yağıyor, hızlı ama güvenli bir şekilde HYBE binasına doğru yol aldınız.
Bu şirketteki en etkili insanlardan birinin ortağı olmak kesinlikle bir avantajdı ve bu nedenle dans pratik odasına gitmek sizin için sorun değildi.
Chan, Minghao ve Soonyoung ilk dikkatinizi çekti çünkü muhtemelen odanın ortasındaki bazı basamaklardan geçiyorlardı. Sonra Joshua, Jonghan ve Jun'un köşede konuştuğunu, ayrıca Mingyu, Vernon ve Seungwan'ın her zamanki gibi bir şeyler hakkında tartıştığını gördünüz.
Oğlanların geri kalanı aynaların yanında dinleniyordu ve sen de sonunda erkek arkadaşını bulduğun yer burası.
"Yemek geldi." Seni ilk fark eden Mingyu'nun yüzündeki ifadeyi görünce güldün. Birisi müziği kıstı ve bir saniye sonra oğlanların çoğu etrafınızdaydı ve siparişlerini alıyorlardı.