SEVENTEEN

724 16 18
                                    

!!!!!+18

sevişme sırasında seventeen

lütfen rahatsız oluyorsanız bu bölümü atlayın 





-------------------------------------------------------------





SEUNGCHEOL-

Her ne kadar onun üzerinde bu kadar diz çökertici bir etki yaratmıyormuşsun gibi davranmak istese de, sen onun bu şekilde sevişme şekline karşı birçok pornografik inlemeden ilkini çıkardığında kendini toplamak için bir saniyeliğine durmak zorunda kalacaktı.

  Bu konuda kendini beğenmiş olmak isterdi ama nefesini kaybetmesine neden olan başka bir inlemeyle kesintiye uğrardı. Hemen boşalmamak için sürekli kendisiyle mücadele ederdi.









JOSHUA -

aşırı derecede tahrik olurdu ama sana bulaşmaya devam ederken bunu kendine saklardı.

Bir noktada o sana bu kadar iyi hissettirirken sessiz kalmanın mümkün olmadığını bildiğinden inlemelerinle alay etmeye başlardı. senin seslerine takıntılı hale gelir, onun için böyle inlemeye devam etmen için elinden gelen her şeyi yapar.









JUN-

Lütfen durmanız için yalvarmak zorunda kalacak ya da size hak ettiğiniz zevki veremeyecek kadar erkenden yükünü boşaltacaktı.

Kendi inlemeleri o kadar sızlanır ve tizleşir ki, ikiniz de çevredekilerin duyamayacağı kadar çok gürültü çıkarırsınız.

Jun'un bunu umursama yeteneği yoktu, sadece senin onun için inlemeni sağlamak için elinden gelen her şeyi yapıyordu (önceden senden durmanı istemesine rağmen)









SOONYOUNG -

Onun adını anan birçok feryattan ilkini çıkardığınız anda tüm düşünceler aklından uçup gidecekti. Lütfen bu sesleri çıkarmaya devam etmeniz için yalvarıyorum.

Seslerinizin onu ne kadar tahrik ettiği konusunda son derece iletişimsel (hatalı) olurdu, size sadece sizin sesinizi duyunca yükünü patlatacağını söylerdi, ancak söz verirseniz her turda döneceğine söz verirdi. onun için böyle miyavlamaya devam et.









WONWOO-

Biraz şaşırdım ama tamamen değil. Gürültülü olmanız onun için yeni bir haber değildi, ancak kelimenin tam anlamıyla onun adını miyavlamanız (saçma gevezeliklerle birlikte) onun size sevişirken hızlanmasına ve sizden gittikçe daha fazla ses çıkarmasına neden olurdu.

Onun etrafında hissettiğiniz hisler karşısında inlerken aynı zamanda cesaret verici sözler söyler, sizin zevk seslerinizden ne kadar keyif aldığını size bildirirdi.










JİHOON-

Onun için? Onun için bu kadar güzel mi inliyordun? Kendini sakinleştirmeye çalışırken kalçalarını sana doğru durdurarak biraz nefes alması gerekirdi. kulakları (ve diğer her şeyi) koyu kırmızı olurken, kafası havayla dolu olacak ve düzgün nefes bile alamayacaktır.

Seni bir daha becermeye devam etmesi için ona yalvarman gerekirdi ve o da onun için lütfen bu şekilde ağlamaması için kendi ricasıyla karşılık verirdi, eğer adını bir daha böyle miyavlarsan onun dayanmasının hiçbir yolu olmadığını bilirdi. ancak, o sizin feryadınızın tadını çıkarmaya devam ettikçe, bu rica çok şükür sağır kulaklara ulaşacaktı.







SEOKMİN-

Senin böyle inlediğini duyduğu anda, hayvani bir tarafı devreye girecek ve kalçalarını bir hayvan gibi sana doğru eğmesine neden olacak. yüzünü sırtınıza ya da boynunuza gömer (şu anki konumunuza bağlı olarak), onun için o güzel sesleri çıkarmaya devam etmeniz için size yalvarır ve ona ne kadar harika hissettirdiğiniz konusunda sizi övürdü. Kendi kendine senin bir tür siren olup olmadığını merak ederdi ve onu nasıl bu kadar kolay elde edebildiğini anlamazdı.


MİNGYU-

Sesinizin ne kadar baştan çıkarıcı olduğunu duyunca durup öyle yüksek sesle inler ki, siz bu kadar adil olmayan bir şekilde oynarken onun devam etmesinin mümkün olmadığını söylerdi.

Kendini sakinleştirmek için bir dakikaya ihtiyacı olacak, sonunda seni tekrar sikmeye başlayacak ve onun için o sesleri tekrar çıkarman için sana yalvaracak, onun adını her an daha sert bir şekilde inlediğinde daha hızlı ve daha da zorlaşacaktı.


MİNGHAO-

Senden o kadar büyülenirdi ki, senden bu tür sesleri çıkarabilen tek kişinin kendisi olduğunu bilmekten büyük bir gurur duyardı.

Onun için daha da yüksek sesle ses çıkarmanızı sağlamak için her şeyi yapar, onun için daha da yüksek sesle olmanızı teşvik etmek için kulağınıza fısıldar, sizi defalarca adını sızlanmaya ikna ederken güzel sesinizi överdi.seungkwan -çok telaşlıydı.

Çok gürültü yapıyordun ama sesin çok güzel geliyordu. beyni telaşlanmakla azgınlık arasında mücadele veriyordu ve azgınlık kolaylıkla bastırıyordu.

Pornografik inlemelerinizin onun üzerinde yarattığı etki nedeniyle utanç verici derecede hızlı boşalacağını bilirdi, ancak sesinizi bu kadar duyurmak için yaptığı her şeyi yapmayı bırakacağı korkusuyla size sevişmeyi bırakmaya cesaret edemezdi. onun için güzel.






VERNONDOKUZ-

Olan biteni anlaması biraz zaman alacaktı. Onun yüzünden bu sesleri nereden çıkarıyorsun? o kadar iyi miydi? kahretsin evet.

Çıkardığınız seslerden sessizce zevk alırdı, sesinizin ne kadar iyi olduğunu görünce giderek daha fazla heyecanlanırdı ve sizi mümkün olduğu kadar çok duymak için kendi inlemelerini boğmaya çalışırken, size daha da çok girmesine neden olurdu.







CHAN -

Sadece kısa devre, kalçasını sana doğru eğmesinin böyle sesler çıkarmana neden olabileceğine inanamadı. utanmaz feryatlarınız karşısında nefesi kesilir, inler ve inler, sizi orgazma ulaştırıncaya kadar seslerinizin tadını çıkarabilmek için dayanmaya istekliydi.

Çılgınca sana sevişirken yüzünü boynunuza bastırır, lütfen onun için o sesleri çıkarmaya devam etmeniz için yalvarır, istediğiniz her şeyi yapar, sadece lütfen onun için böyle ağlamaya devam edin.






----------------------------------------

begenmeyi unutmayin teskur

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin