SEUNGCHEOL

634 10 7
                                    

Eve geldiğinde yine saat gece biri bulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eve geldiğinde yine saat gece biri bulmuştu. Gözaltıların morarmış yorgunluktan gözlerini açmaz haldeydin. Birde cheol ile yaptığınız son tartışmadan dolayı kötü ve kırgın hissediyordun.

içeriye girdiğinde ışıklar kapalıydı, açtığında ise cheol öylece oturmuş boş boş televizyona bakıyordu. Seni farkedince hemen yanına geldi, bugün gözleri şişkin olan bir sen değildin. Ağlamıştı...

"Seungcheol bir şey mi oldu"

Sana acı bir tebessümle sarıldı ilk önce.

"Y/N b-ben çok özür dilerim aptallık ettim keşke suçlamadan önce dinleseydim... sana bunu yaşattığım için özür dilerim güzelim."

Ne olduğunu anlamadın, tamam pişman olmuştu ama ne için.

"Ne o cheol ne güzel bayağı emin konuşuyordun dün, hani ben seni aldatmışım ya "

"Özür dilerim sevgilim...
Neden bana söylemedin arkadaşlarının sana kötü davrandığını bana söyleseyd-"

"Bu yüzden işte cheol bu yüzden"
Artık dolan gözlerinle devam ettin.

"Sürekli bana torpilli muamelesi yapılıyor sırf senin kız arkadaşın olduğum için, geç gelme sebebim asistanların artık işlerini yapmam"

Çok acınası hissediyordun, hatta pişman olmuştun anlattığın için. Kafanı eğip devam ettin.

"Yanlış anlama nolur tabii ki sevgilim olduğun için yakınmıyorum ama.."

Derince bir nefes aldın tekrardan.

"Ben senin bana verdiğin bir işte çalışmaktan yoruldum. Kendi mesleğimi yapay-"

"Y/N HAYIR"

Elleri senin ellerini sardı

"Güzelim gerekirse ayrılırsın hatta yarın gidip istifanı verelim tamam ama ne olur bana o işe geri dönmek istediğini söyleme baban olacak o adamın yanına gideceğini söyleme nolur "

"Babamın şirketine geri döneyim demiyorum ki bir sürü şirket var başvuruda bulunayım bir tanesine. Senin şirketinde çalışmak zorunda değilim değil mi"

Seungcheol düşünceli şekilde şakaklarını ovdu.

"Pekala güzelim yarın istediğin bir şirkete başvur o zaman ama yorma kendini olur mu... Bu arada seni çok seviyorum güzelim bunu unutma, dünkü o saçma yakıştırmam için özür dilerim"

Bunu söylerken neredeyse ağlayacak gibiydi, cheole kocaman sarıldın.

.

.

.

umarim bu konuyu isteyen kisi begnmistir because ben begenemedim-

diger istekler icinde yakın zamanda gelecek 

beklettigim icin herkesten ozur 

ama yogunm-saatlerce yatiyom- 

yorum atamyi unutmayin 

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin