WONWOO

240 8 0
                                    

güvenli sözcüğünüzü kullanarak size nasıl tepki verir?

.


.


.

Çeşitli cinsel kaçışlarınız sırasında Wonwoo'nun her zaman biraz aşırı ihtiyatlı olmadığı bir an bile yok.

İster Michelin Yıldızlı bir restoranın banyosunda kısa bir seks olsun, ister tavanın ahşap kirişleri altında, her iki vücudunuz da battaniye denizine batmışken, ilahi derecede uzun bir sevişme seansı olsun.

Birbirinizle o kadar iç içesiniz ki, dağınık Kaliforniya kralının tüm alanını zaten tüm çekişmeleriniz ve sevişmelerinizle doldurmuşsunuz. Wonwoo her zaman dikkatlidir. Çıldırtıcı derecede öyle.

Ancak bu geceki gibi yıldızların biraz farklı hizalandığı ve uzun süreli erkek arkadaşınızın kendisini daha da neşeli hissettiği anlar var. Çalışma odasına kapanıp yatak odanıza girdiği andan itibaren ellerini her yerde hissedebiliyorsunuz.

Beklediğiniz şey, Wonwoo'yla olağan, ayık, güvenli bir seksti, o bacaklarınızı açıp iç çamaşırınızı ve dar pembe popo şortunuzu tek bir hamlede indirdiğinde hızla başka bir şeye dönüştü.

"Hı-"

Bedenin onun tarafından soyulmasına izin verdi. Yapabildiğiniz tek şey erkek arkadaşınızın sizi soymaya özellikle dikkat etmesini ve taş gibi yüzünü izlemekti. Sanki hiçbir şey yokmuş gibi gövdenizi yukarı kaldırırken, motor becerileri az gelişmiş bir çocukmuşsunuz gibi sizi soyarken, tavandaki ışıkların sıcak parıltısı gözlüklerinden yansıyordu.

"İşte her şey yolunda gitti mi?"

"Yazamıyorum. Jihoon yarın kayıt yapmak istiyor ve ben hala şiirimi yazmadım."

Wonwoo ellerini yumuşak, esnek tenine sürtmeye ekstra dikkat gösteriyor.

Onun altında kendinizi tamamen savunmasız hissettiğinizde gölgesi üzerinize düşüyor ve o henüz gerçek gözlerinizi tek bir bakıştan bile esirgemedi.

"Eminim her muhteşem rapçi bir kez yazma tıkanıklığı yaşamıştır ve kahretsin!"

Wonwoo yüzünü bacaklarınızın arasına gömdüğünde başınız yastığa doğru fırladı ve tek bir oturuşta yaydığı en büyük şevkle sizi yerdi. Dengeli ve aklı başında Wonwoo gitmişti. Kahve lekeli defterinin sayfaları arasında bir yerde öldü.

"Tanrım-Wonwoo-"

dilini dışarı çıkardı ve sadece onun için fışkıran amını aç bir şekilde okşadı. İşkence görmüş deriye karşı bir şeyler mırıldanıyor ve parmaklarınız anında kafa derisine uzanıyor.

"Siktir-"

başını kaldırmadan önce amına mırıldanıyor,

"Böyle çalışamam-"

diyor kalın çerçeveli gözlüğünü çıkarıp yatağın bir yerine atmadan önce. Peluş dudakları amınıza sürtündüğü ve kalçalarınız neredeyse otomatik olarak yataktan kalktığı anda gözleriniz şaşı oluyor.

Elleri geniş kalçalarınızın etrafında dolanmış, size hiçbir yere gitmeyeceğinizi vaat ediyor ve şimdiye kadar tanık olabileceğiniz en gerçek, en aşağılık dışarıda yemek yeme gösterisiyle sizi yemeye başlarken ağzı gözle görülür şekilde hareket ediyor.

Kalçanıza bir kez dokunduğunuzda onu onun istediği gibi izlemediğinizi anlarsınız.

Göz teması kutsaldı ve Wonwoo her zaman bunu size bildirirdi.Göz teması kurmak için başınızı aşağı doğru kaldırmanıza yetecek kadar enerji kazanırsınız, ancak onun sert tutuşunuzdan dağılmış aşırı uzamış saçlarını veya istekli, yarı kapalı gözlerini gördüğünüz anda işiniz tamamen biter.

Yüzüne fışkırıyorsun, uzuvların kasılıyor ve kıvranıyor ama o seni orada kilitli tutuyor.

"N-Wonwoo- Siktir-yapamam-"

Sanki kendi am sarhoşluğu zevki hayallerine hapsolmuş gibi dinlemiyor, ağzını klitorisiniz üzerine bastırarak amınıza höpürdetmeye devam ediyor.

"Wonwoo-bebeğim-lütfen-"

O, sizin özünüze çok fazla kilitlenmiş, amınızın yumuşaklığına fazla uzak kalmış ve sizin çok fazla uyarıldığınızı fark edemeyecek kadar uzak.
Sadece sen başının yan tarafına öfkeyle vurup öfkeyle

" SİKTİR-" diye bağırdığında, o da şişkin dudaklarını zavallı klitorisinden kurtarıyor, sanki az önce özgürleşmiş gibi gözleri geniş, ağır nefes alıyor. bir büyünün prangaları. Ağlıyorsun. İlk fark ettiği şey bu oldu.

İkincisi ise rüzgarda savrulan sonbahar yaprakları gibi titreyen bacaklarınız. Alt dudağınız da titriyor, bu da onun yanınızda çabalamasına ve sizi hemen kucaklamasının sıcaklığıyla sarmalamasına neden olan şey.

"Özür dilerim Prenses..."

ve ciddi olduğunu anlayabilirsiniz ama yine de sessizce ağlarsınız.Sesin titriyor,

"Sen-Biliyorsun tekrar bu kadar çabuk gidemem sonra... sonra..."

Göğsün inip kalkıyor, yükseliyor ve alçalıyor ve Wonwoo hemen yüzünü göğsüne bastırıyor, tüm kötü duyguları düz beyaz tişörtüne yansıtmana izin ver.Dudaklarının ayrılmayı reddettiği alnına doğru,

"Senin için iyi bir şey yaptığımı sanıyordum ama sonunda sadece kendimi düşünmeye başladım,"

diye itiraf etti.

"Sadece... işe ara vermeye ihtiyacım vardı-"

diyor,

"Özür dilerim"

ve sen onu affediyorsun çünkü o Wonuuu


.

.

.

hadi yine iyisinjz he

sirf ders calismamak icin bolum yaziyorum
WLSIJJXWHXKKXN

BEGENJN BAKIN YOKSA BOLUM ATMAM

BUGUN BAYAGI ATMIS OLACAGIM

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin