PERFORMANCE unit

488 17 10
                                    

Seventeen Performance Unit: Kıskançlıklarını gidermek için onlara bir öpücük verdiğinizde

--------------------------------

HOSSSS

Yatağında yatan Hoshi, başının arkasını duvara vurmaya devam etti. Kapıda Seungcheol ile konuşuyordun. Seungcheol biraz şeker getirmişti ve onları paylaşmak istemişti.

Hoshi somurttu. Hoshi'ye döndün ve onun somurtkan yüzünü gördün.

"Bu nedir? Onu yemek ister misin?" Seungcheol'un sana verdiği çöreği ona ikram ettin.

Oldukça agresif bir şekilde başını salladı ve çörek yemeye başladı.

"Biraz alayım~" dedin, ama sana hiç vermiyor, açgözlü bir çocuk gibi arkasını dönüyor.

"Hepsi benim. Sana daha sonra seninkini alacağım." Hoshi dedi. Kıkırdaydın.

"Kıskanıyor musun? Seungcheol ile o küçük etkileşimden sonra mı?" Başını sırtına yasladın ve ellerini etrafına sardın. Hemen ağzı dolu gülümsedi.

Sana döndü ve yüzünü göğsüne gömmeden önce çabucak burnuna hızlı bir öpücük verdin. Mutlu bir yüzle kontrolsüz bir şekilde gülmeye başladı.




ARALIK

Jun kayıt stüdyosunda kayıt yaparken siz stüdyoda Woozi'nin yanında oturuyordunuz. Zaman zaman Jihoon ile konuşurdun. Jun bunu gördü ve huzursuz ve kıskanç bir duyguya kapıldı ama bunu nasıl ifade edeceğini bilmiyordu.

Kaydı bitirdikten sonra sizi soğukkanlılıkla stüdyodan çıkardı. Elini sizinkine koydu ve ikiniz de yürümeye başladınız.

"Sorun ne?" Diye sordun.

"Hiçbir şey." Dedi.

"Emin misin?"

"Aslında," durdu ve sana doğru döndü, elini cebine soktu ve başını kaşıdı. "Sadece biraz sen ve ben zaman istedim."

"Ahhh~ kıskandın mı?"

"Ne?" Ona hızlı bir gaga verdin ve onunla kollarını birleştirdin, yürümeye devam ettin.

"Bu kıskançlık mı??" Diye sordu Jun, hala biraz kafası karışmıştı ama sonra kendini daha iyi hissettiğini fark etti.





MINGHAPSU

Wonwoo'nun okuduğu kitabı işaret ediyordun. Sen Minghao ile birlikte duruyordun, Wonwoo kanepede oturuyordu.

"Bitirdiniz mi??" Diye sordu Minghao sakin kalmaya çalışarak.

Wonwoo kıkırdadı ve sen Minghao'nun elini tutarken kitabına döndü.

"Bugün seninle ne var? Neden bu kadar sabırsızsın?" Kıskanç olduğunu hissederek sordun.

"Hiçbir şey." Dedi, daha rahat. "Wonwoo'nun okuduğu kitabı beğendin mi?"

"Evet. Oldukça iyiydi. Genelde okumam ama okuldakine okudum." Sen dedin.

Minghao sadece başını salladı. Yanağını hızlıca gagaladın ve sonra başını okşayarak gülümsemesini geri getirdin.

"Bu ne içindi?"

"Kıskançlığınızı tedavi etmek için~"

Sadece çekici bir şekilde güldü, sıcak eli hala sizinkini kucaklıyordu.







ADI NEYDI HE DINOZOR

Sen Seungkwan ile konuşup gülerken Chan sana suratlı bir şekilde bakıyordu, aklından sıkılmıştı.

"Ah hyung?! Kız arkadaşımla konuşmaya devam edecek misin yoksa olmamıza izin mi vereceksin???" Chan sonunda dedi.

"Tamam maknae, karınla konuşmayı bırakacağım, tamam mı??" Seungkwan, kahvesiyle birlikte sırıtarak dışarı çıktı ve Chan'ın ayrılmadan hemen önce kıskanç olduğunu fısıldadı.

Chan'a döndün ve hemen yüzünde bir gülümseme oluştu.

Kıskanma~" dedin, yumuşak yanağını çimdikleyerek.

"Kıskanmıyorum~" dedi Chan kolaylıkla. "Kıskançlık bildiğim bir şey değil~"

Gülümsedin ve yanağını tatlı bir şekilde gagaladın. Gülümsedi ve memnun bir kahkaha attı.

"Zaten benim olduğunu biliyorum." Seni oturduğu yere çekti ve seni gagalamaya başladı.



.

.

.

CEVİRİDİR!

UNLEM 

bednjwoe3 begenmeyi unutmayinn 



SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin