SEOKMIN

177 8 6
                                    

SEOKMIN

!!!+18 

.

.

.

Yumuşak ve nazik olmak için elinden geleni yapıyor, ancak sizin ona sarıldığınızı hissetmek için o kadar çaresiz ki belki de yastığı biraz fazla sıkı tutuyor. Yeterince rahat olduğunuzdan emin oluyor, başınızı yatağına yaslıyor, çarşaflardaki parfümünün kokusunu duyabiliyorsunuz; yüzünü öpüyor, sana doğru kayarken elini tutuyor, bu duygudan yüksek sesle inliyor.

Dokyeom'un senden sıkılmasına imkân yok. O kadar kırbaçlandığı ve o kadar aşık olduğu bir sır değil ki, üyeleri bile bazen onunla dalga geçiyor - ama eğer seni dokyeom gibi hissedebilselerdi, dalga geçmeyi anında bırakırlardı. 

Her şey aslında; içinizdeki doğru noktaya vurduğunda elini daha sıkı tutmanız, adını nefesinizle söylemeniz, onu beline nasıl yakınlaştırmaya çalışmanız, onu ne kadar sevdiğinizi kulağına fısıldamanız. .seni onun gibi sevmemesinin imkânı yok.

"Seni seviyorum", dokyeom senin içinde erirken dudaklarına doğru inliyor. 

"Seni çok seviyorum..."

"Kahretsin, çok ateşliydi." 

"Seni çok iyi hissettirebilirdim bebeğim." başparmağını şişmiş klitorisinizin üzerinde gezdiriyor ve siz tıslıyorsunuz, uyluklarınız içgüdüsel olarak elinin etrafına sarılıyor.

 "Ama artık çok hassassın, değil mi?" Acınası bir şekilde başını sallıyorsun ama o etkilenmiş gibi görünmüyor. 

"Bu çok kötü... sanırım şimdi kendimi kurtarmamı izlemek zorunda kalacaksın." bu adil, değil mi?

.

.

.

begenip yorum atmayi unutmayin yavrular

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin