SEVENTEEN İLE SOFT ANLAR
OT13
.
.
.
♡Seungcheol♡
Sabah işe geç kaldığınızda, dairenin içinde çılgınca dolaşıp kendinizi toparlamaya çalışın. Seungcheol izliyor, öğle yemeğini elinde tutuyor ve sen unutma diye kapının yanında bekliyor.
Sonunda kapıya ulaşırsın, ayakkabılarını aceleyle giyersin, palton bir omuzdan aşağı sarkar ve çantanın askısı bükülüp toplanır. Seni durduruyor ve çok sakin bir şekilde ayrılmadan önce biraz durup nefes almanı söylüyor. Yaparsın ve çantanı senden alır.
Ceketinizi düzeltiyor, düğmelerini ilikliyor ve atkınızı boynunuza doluyor. Hava donuyor, geç kalmanızın bir nedeni de kendinizi yataktan kaldıramamanız. Dikkatlice çantanı tekrar yerine takıyor ve yüzünüzdeki saç tutamlarını süpürmek için duruyor. Seungcheol alnınıza hızlı bir öpücük kondurur ve ikiniz ayrılmadan önce gülümsersiniz.
♡Jeonghan♡
Henüz erken, kendini yataktan kaldırmayı düşünmek için bile çok erken ama Jeonghan uyanıktı ve erken bir program için ayrılmaya hazırlanıyordu.
Jeonghan gittiğine göre hâlâ yatağında sarılıyorsun, tüm battaniyeleri vücudunun etrafına sımsıkı sarmışsın. Onun etrafta dolaştığını, banyodaki suyun aktığını, alarmının üçüncü kez çaldığını ve sizin için onu susturmak için koştuğunu duyabilirsiniz.
Çok yorgundun, gözlerini zorlukla açabiliyordun ama bir nedenden dolayı Jeonghan gidene kadar asla uyuyamadın. Yatak yanınıza doğru eğiliyor ve şakacı bir şekilde kaçmaya çalışamayacak kadar uykulu olduğunuzu bilmesine rağmen kolları sizi olduğu yerde sıkıştırıyor.
Onun yavaşça veda ettiğini, başınızı çevirdiğini ve gözlerinizi açıp gülümseyene kadar yanaklarınızı çimdiklediğini duyarsınız. Önce alnınızı, sonra yanağınızı öpüyor ve ayrılmadan önce yüzünüze birkaç öpücük bırakıyor.
♡Joshua♡
Arabanın arkasında ona doğru bastırılırsın. Başınız onun omzuna dayalı ve eve varıncaya kadar gözyaşlarınızı tutmaya çalışırken alt dudağınız titriyor.
Ama hâlâ on beş dakikanız vardı ve trafik giderek kötüleşiyordu; boğazınız yanıyordu ve gözleriniz sıcak gözyaşlarıyla dolup taşıyordu. Joshua'nın parmaklarını saçınıza bastırdığını, saçlarınızı tarayıp aşağıya doğru sırtınızı ovaladığını ve sizi daha da yakına bastırdığını hissediyorsunuz.
Geçirdiğiniz uzun, zor günün ardından sizi sessizce ağlamaya teşvik ediyordu. İstemedin ama burnunu çekip gözyaşlarının akmasına izin verirken buna engel olamadın. Artık sürücünün dikkatini üzerinize çekmek istemediği için sessiz kalıyor. Ancak hiçbir şey söylemesine gerek yok, sırtınızı ovalayıp gözyaşlarını silmek için başparmağını yanağınıza doğru sürüklediğinde kendinizi rahatlamış hissedersiniz.
♡Temmuz♡
O gün çalışmaktan o kadar yorulmuştun ki, o kadar yıpranmıştın ki. Eve geldiğinizde erkek arkadaşınız sizi en sevdiğiniz yemekle karşılamış ve ardından sizin için banyo hazırlamıştı. Sıcak suyun tadını çıkarıyordunuz, işyerinde ters giden her şeyi sessizce dinleyen Jun'a anlatırken gergin kaslarınız gevşemeye çalışıyordu.