HYUNG LINE

363 7 2
                                    

PORNO IZLERKEN ONLARN USTUNE. YURUMENIZE NE TEPKI VERIRLERDI

-HYUNG LINE-

.


.



.




SEUNGCHEOL -

Onları sık sık izlediğini sanmıyorum çünkü sana sahip. Tam oradayken neden pornoda rahatlama arıyorsunuz? uzakta olsanız bile, çıplak fotoğraflarınızın ve videolarınızın kişisel bir zulası olacaktır.

'çünkü penisi sadece senin için sert kalıyor <3

bu yüzden onu senin çıplak ve videolarına mastürbasyon yaparken yakalamak, seni unutana kadar sikmesi, filme alması ve bunu da zulasına eklemesi anlamına geliyor.




HAN

kahrolası bir tehdit.

Mastürbasyon yapabileceğin
güvenli sözcüğünüzü kullanarak size nasıl tepki verir? senaryolar yaratamayacak kadar tembel hissediyor, bu yüzden vasat porno izlemeye başvuruyor.

Onu yakalarsan kesinlikle utanmazsın. elini şaftında yukarı aşağı hareket ettirmeye devam edecek ama şimdi bakışlarını sana çevirecek.

Çok tatlı bir pijama giyiyor olabilirsiniz ama o sürtük bir şekilde inleyecek ve ellerini sikmeye devam edecektir. ve saniyeler içinde soyunup kucağına atlayıp ona bineceksin.


JOSHUA-

Egzersiz yapmaktan azgınlaştı ve bir tür görselleştiriciye ihtiyacı var. ama aynı zamanda bir beyefendi ve sizi rahatsız etmek istemedi. yani porno öyle.

Seni o kızın yerinde hayal etmeye kapılmış ve evde olduğunun farkında değil. onu yakaladığınızda çok utanıyor ve boşuna gülmeye çalışıyor.

Sarılırken ona sürtünmeye başlayıncaya kadar ondan ayrılacağını sanıyordum. uzun lafın kısası, sana fışkırttı ve cenneti görene kadar üstüne çöktü.





JUN-

Utandı ama umursamayacak kadar azgın. Özür diler ve öfkeli gafını gizler. utançtan yanakları ısınıyor ve elbisenizi fark ettiğinde aleti daha da seğiriyor.

Seni mükemmel bir şekilde saran kısa bir elbise. Sen ona doğru yürüyüp aletini ellerine aldığında tekrar sızlanıyor.

Söylemeye gerek yok, erkek arkadaşın çok güzel olduğu için mızmız ve utangaç olduğu için arkadaşlarından kaçmaya başladın.




SOONYOUNG -

Soonyoung'a girip porno izlemek yapılacaklar listenizde yok ama işte buradasınız. ve kalbinizde kıskançlık alev alev yanıyor çünkü o normal pornoları değil yayıncı kızların olduğu pornoları izliyordu.

irkilir ve pencereyi kapatmaya çalışır ama sonunda bir şekilde yakınlaştırmayı başarır.

2 gündür işler tuhaf gidiyor ve onu yakaladığınızda yüzünüzdeki suçluluk duygusunu sindiremiyor. evet, o bu konuyu açmayacak, o yüzden sen de ona bunun sorun olmadığını ve başka birinden hoşlanmanın normal olduğunu söyleyerek bunu yapıyorsun

. muhtemelen sarhoş oluyor, ağlıyor ve bol bol sana aşkını teklif ediyor.

"yemin ederim sadece göğüslerini seviyorum."








WONWOO –



Bundan gerçekten utandı. Porno izlerken yakalanan bir genç gibi hissediyor. sağduyulu olmaya ve çekmecenizden çaldığı külotu saklamaya çalışıyor ama sonunda onu yakalıyorsunuz.

Beyni bulanıktır ve Allah aşkına kelimeler üretemez. ve sen ona tatlı tatlı gülümsediğinde keskin bir şekilde nefes alıyor.

Seni daha büyük bir çaresizlikle becerir ve oldukça sertleşir. Bakım sonrası saçınızı yıkarken özür fısıldıyor.








JIHOON -

Mastürbasyon yapması nadir bir durum, porno izlemesi ise daha nadir. ihtiyatlı davrandığını düşünüyordu ama ev stüdyosundan gelen sesler aksini söylüyordu.

Kapıyı açtığınızı görünce hemen kapıyı kapatıyor ama yine de onu yakalıyorsunuz. farlardaki bir geyik gibi donuyor ve yüzünün yavaş yavaş pembeleşmesini ve sonra kendini
açıklamaya çabalamasını izliyorsunuz.

Ona sorun olmadığını söyleyip yardıma ihtiyacı olup olmadığını sorduğunuzda daha da utanırsınız. birkaç gün gözlerinin içine bakamayacağım





.

.


.

pis sapiklar

ferdi tayfur -donebilsem

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin