SEUNGCHEOL

242 11 1
                                    

SEUNGCHEOL. +18


.

.

.


"Acıdı mı bebeğim?"

Seungcheol kulağınıza yavaşça fısıldıyor, sıcak nefesi omurganızdan aşağı ürpertiler gönderiyor. Yaklaştıkça göğsünün sırtınıza karşı hafif baskısını hissedebiliyorsunuz.

Üyesi sizi genişçe esnetiyor, kalçalarını kasıtlı bir yavaşlıkla hareket ettiriyor, inanılmayacak kadar derinlere giden her hamlede size nüfuz ediyor, sizde bir özlem ve arzu duygusu bırakıyor.

"Daha hızlı, cheol lütfen.." diye inlersin, arkandan ona ulaşmaya çalışırsın ama o şakacı bir şekilde eline vurarak dengeni kaybetmene ve yüzüstü yastığa düşmene neden olur. arkadan güçlü bir şekilde saldırırken hafifçe kıkırdadı.

"Hızlı mı istiyorsun?" Seungcheol hafif bir kahkaha atarak yavaş yavaş adımlarını yavaşlattı.

"Sence bunu sana vermem mi gerekiyor? hm? Az önce tam bir velet gibi davranıyordun." hafif bir alaycılıkla mırıldanıyor.

Kalçalarını ona doğru hareket ettirmeye çalışarak hayal kırıklığıyla iç çektin ama o seni kararlı bir şekilde yerinde tuttu.

"Ben daha önce söyledim." eli nazikçe kıçının yanağını okşadı, yumuşak bir şekilde sıktı.

"Bu tavrından hoşlanmıyorum." sonra nihayet sert bir tokat attı. Sen arzuyla sızlandın, o seninle dalga geçiyor, seni mümkün olan en acı verici şekilde köşeye sıkıştırıyor. İkiniz de uzun süredir bu yataktasınız.

"lütfen..özür dilerim tamam mı?" ağlamaktan başka bir şey yapamazsın.

"Bir daha böyle konuşmayacağım."Seungcheol bir saniye sonra kıçınıza sert bir tokat attı, ardından kalçalarını yoğun bir şekilde hareket ettirirken saçlarınızı sıkıca kavradı ve vücudunuza heyecan verici bir his dalgası gönderdi.

Onun homurtularını duyarak nefes nefese kaldın. Dikkatini nereye yönlendireceğini bilemeden vücudun titriyor. Hareketlerinin yoğunluğu kalçalarınıza bir sarsıntı gönderiyor, samimi dokunuşu zevk ve hafif bir rahatsızlık karışımıyla içinizin derinliklerine ulaşıyor.

Alçak bir inleme çıkarıyor, eli belinizi sıkıca tutarken diğer eli saçınıza dolanıyor.

"Lanet olası velet, öyle mi?" sırıtıyor ve duruşunu daha da yoğun darbeler uygulayacak şekilde ayarlıyor. Yüzün yastığa gömülmüş, inlemelerini yumuşak kumaşın üzerinde bastırıyor. yaklaştığını, zevkin zirvesinin yaklaştığını hissedebiliyordunuz.

"B-bekle" diye kekeledin ama sen daha kafanı kaldıramadan seungcheol onu sıkıca yastığa bastırdı. bunu bir sabitleme biçimi olarak kullanıyor. diye bağırdın, kıvranarak uzaklaştın ama o, vücudunu sıkı bir şekilde yerinde tuttu.

Güçlü bir şekilde çekip tekrar içeri itti ve neredeyse sağır edici bir tepkiye neden oldu. yoğun bir zevk dalgası üzerinizi kaplarken bedeniniz titredi.

Vücudunuz zarif bir şekilde yumuşak yatağın üzerine konduğunda bakışlarınız bulanıklaştı. o pozisyonda kaldı, içinizde doruğa ulaşmadan önce biraz ustalıkla ilerledi.

"ah, siktir." derin bir iç çekişle.


.


.


.

aciklama....

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin