SEUNGCHEOL

284 12 0
                                    

SEUNGCHEOL

!!!+18

.

.

.

Seungceholu ilk kez gördüğünüzde görünüşü karşısında şaşkına dönmüştünüz.

Çenesi güçlü ve belirgindi, dudakları peluş ve o kadar tatlı görünüyordu ki neredeyse bir tat almanız için yalvarıyorlardı. Yüzünde çok güzeldi ve siz bunların haritasını çıkararak her birinin arasındaki boşluğu hesaplamak için saatler harcamak istiyordunuz. Ve burnu...

Güçlü, belirgin ve keskin burnu. Ve güzel gülümsemesi ve tatlılığı ve pozitifliğiyle sizi ne kadar zahmetsizce büyülediğini. bunların hiçbiri burada değildi. Cheolun parlak kahkahasının yerini tiz inlemeleri aldı, yumuşak dudakları hiçbir şey söylemeden aralandı. ışıltılı gözleri koyu ve odaklanmıştı; belinizin, göğsünüzün ve yüzünüzün sabit gıcırtıları arasında gidip geliyordu.

Cheolun sevimliliğinin böyle anlarda görünüşte kaybolması çok saçmaydı. Büyük elleri belinizde, başparmakları etinize batıyor. Kalçaların onunkinin üzerindeydi ve tüm ağırlığın onun üzerindeydi.

Elinde değil, ondan kaçmaya çalışamazsın - penisi şişman ve uzunken ve o kadar ileri uzanıyor ki, yardım edemezsin ama onun tamamen senin içine kadar girdiğini düşünürsün.

Göbeğinize çarpıyor ve onun kalın ucunun size kararlı bir şekilde baskı yapmasına izin vererek acımasızca onu ezmeden edemiyorsunuz. Seungcheol kaşlarını çatarak titrek bir nefes verdi. Ona yaslandığınızda tırnakları derinize batıyor, aleti giderek daha derine ulaşıyor.

"Çok iyisin," diye sızlandı, başını öne eğerek. Alnı sizinkine bastırıyor ve bir an için, penisinin üzerinize yapıştığı hissinden ve bunun lezzetinden, güzel burnunun yanağınıza baskı yapmasından dikkatiniz dağılıyor.

"Yumuşaklığın çok iyi," diye inliyor yüksek sesiyle. Yüzünü seninkine doğru hareket ettiriyor ve sonra yumuşak dudakları seninkini yakalıyor. Ağzının içine doğru nefes alıyorsunuz ve sonra elinizi çenesine koyuyorsunuz, yavaşça ağzını yalıyorsunuz.

Seungcheolun elleri seyahat ediyor. Cildinizi yumuşatıyorlar, ağır ve baskı yapıyorlar. Ağzından uzaklaşıyorsun, tükürük birleşiyor ve kırılıyor.

"Cheol" diye soluyorsun, kalçalarını bir anlığına sabit tutuyorsun. Kalçalarınla ​​bile hala inanılmaz derecede tok hissediyorsun, sanki gizli bir açlıktan ölmek üzere olan bir parçan sadece Cheolu ve onu arzuluyormuş gibi, o ve onun şişman penisi tarafından tamamlanıyor.

"Cheol, yapabilir misin - yapabilir misin?"Başını salladı, dudakları yukarı kıvrıldı. Ellerini kalçalarınıza koyuyor, sıkı bir şekilde kavrıyor. Bakışlarını onun kollarına kaydırmadan edemiyorsun.

Seungcheol, tüm sevimliliğine ve çekiciliğine rağmen korkunç derecede tutkuluydu. Ellerini onun batık teninde gezdiriyorsun, ellerin onu keşfederken onu yırtamıyorsun. Tıpkı güneşler ve aylar önce, Cheolun sana utangaç bir şekilde ona binmeni ve kontrolü ele almanı söylediği ilk sefer gibiydi çünkü yapamayacağını biliyordu, penisi büyük ve şişmandı ve seni incitmek istemiyordu.

Birbirinizin bedenlerine tapıyordunuz. Özellikle de onun kollarına hayranlık duyuyordunuz, başparmaklarınızı ön kollarına bastırıyor ve teninin gerildiğini hissediyordunuz. Bir ben var ve işaret parmağını onun etrafında dolaştırmadan edemiyorsun.Ama sonra keşfinize devam edersiniz.

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin