.
.
.
Ne yapmaya çalışıyordu? Sevgilisi yok muydu bunun? Bunları düşünürken bir anda telefonum çaldı arayan Yunaydı
"Alo Y/N kızım baksana şu telefona bir saattir sana yazıyorum"
"Görmedim pardon...Noldu bu kadar acil ""He şey oldu yarın piknik yapacaklar dershanede seninki de benimki de geliyormuş dışarıdan birisini alabilirsek sende gel dicektim "
Joshua , Mingyu ve Yuna aynı dershanedeydi,
"Çok isterdim ama annemi biliyorsun Yuna"
" Tüh ya eğlenirdik aslında yine de bir sorsana annene belki iyi gününe denk gelir"
"Tamam haber ederim sana"
Gitmek istiyordum bilmiyorum acaba hoşlanıyor muydum ondan ama daha bir kez gördüm ya da sadece beğenidir... Düşünceler kafamda dolarken sevgilisi olduğunu hatırlayıp annemim yanına gittim.
"ANNEE arkadaşlarım mangal veriyor katılabilir miyim"
"Tamam git" duyduğum şeyle şoka uğramıştım hayır hiç sorgulamadı da kadın bezmişti benden.. Hemen odama koşup Yunayı aradım
"Annem izin verdi nasıl oldu bilmiyorum ama"
"YEESS BEE tamam ekliyorum adını"
...Telefonu kapatıp banyoya girdim arkada çalan müzikle konser veriyordum adeta. Kısa bir süre sonra annemin uyarmasıyla çıktım banyodan hemen üstümü giyinip girdim yatağa. Uyumaya çalışıyordum ama olmuyordu aklıma o geliyordu sürekli onunla yarın muhabbeti arttırabilirdim ama onun yanındayken- ah doğru sevgilisi var aptal...
Sabah alarmdan iki dakika önce uyandım yarım saat telefonla oyalandıktan sonra üstüme bol bir tişört ve bol kot pantolon giyinip çıktım evden. Durağa doğru giderken Yuna ile nereye gelmem ve hangi otobüse binmem gerektiğini komuşuyordum.
"Sen o durakta bekle araba gelecek"
"İyide hangi ara- Alo alo" telefonla bakışırken bir araba durmuştu önümde
"Atla bakalım " diyen Joshuaya baktım sorgulamadan bindim arka koltuğa. Yaklaşık 20 dakika sonra varmıştık.
Geldiğimiz yer gerçekten çok güzeldi, led ışıklar falan vardı hatta birileri çoktan ateş yakıp yastık koymuştu etrafına bende oraya oturdum. Biraz sonra mangalın başından ayrılan Mingyu yanıma geldi.
"Selam nasılsın"
"İyi sen"
"Mingyu gelsene bir" diye bağırmıştı biri göz devirmiştim ne güzel konuşuyorduk ne bozuyorsun, bana cevap vermeden kalkmıştı...
Yemekler yenmişti kaldırıyorduk masayı çok düz geçmişti kimse neredeyse sohbet bile etmemişti.
"Hadi arkadaşlar DC oynayacağız" diye atladı birisi bizde hemen ateşin etrafına oturduk. İlk çevirmede ben Joshuhaya soracaktım.
"D mi C mi"
"Hmm alışalım biraz.. doğruluk"
"He güzel... şuan burada olan biriyle çıkacaksın kim olurdu" bu soruyu Yuna için sormuştum o da bana heyecanla bakıyordu çünkü kendisi demişti bana gelirse sor diye. Joshua herkesi gözden geçirdi
"Seninle çıkardım"
.
.
.
haddiii bakkikiim
tahminleri alalim
sizce yazar sonunu nasil bitirecek
cok yakindaa....