VERNON

204 5 4
                                    

güvenli sözcüğünüzü kullanarak size nasıl tepki verir?

.

.


.



Bu kelimeyi söylemek istemedin. Sadece bir nevi kaymış. Arkada bir Pixar filmi oynatılırken Hansol'un iki yanında oturmak kesinlikle ikinci cinsel karşılaşmanızın nasıl gitmesini beklediğiniz gibi değildi.

Birbiriniz hakkında öğrenmeniz gereken hâlâ çok şey vardı. Bedenleriniz keşfedilmemiş geniş alanlardı ve Vermon'un bu parçaların tümünü beğeneceğinden pek emin değildiniz.

"Kahretsin, çok ateşlisin,"

diye çıplak göğsüne doğru fısıldıyor çünkü gömleğini atmak işin ilk işiydi.

"Çok güzel..."

Eteğiniz eşofmanının üzerine düşerek ona karşı kızışmaya başlamıştınız ve nefesiniz gittikçe ağırlaşmaya başlamıştı. Horuzun açgözlülükle onun önüne sürtündüğünde ortaya çıkan gerilimi açıklayacak bir şey yoktu ama sen bu hissin gayet farkındaydı

"Tanrım, çok iyi hissediyorsun"

diye fısıldıyor,

"Benim için boşalacak mısın?"

Hansol'un sesinden tamamen seks damlıyor ve parmaklarını saçlarına batırırken yapabileceğin tek şey sızlanmak:

"Hansol, ben-"

"Siktir, sanırım benimle dalga geçtiğinde boşalacaksın, bebeğim? Bu çok sıcak..."

  Bir ıslaklık havuzu aktı ve bu,

"Vay be..."

Vernon'un kafası karışmış görünüyor, haklı olarak yere doğru yürürken orgazmınız sona ererken bacaklarınız altınızda titriyor.

"Ne istiyorsun?"

Konuşurken göz temasından kaçınıyorsunuz.

"Ben sadece... seni iğrendirmek falan istemedim-"

"Dostum, 'tiksinti' gerçekten aklımdaki son şey. Sorun ne?"

Hâlâ göz teması kuramıyorsun, bu da Vernon'un sana yaklaşmak için dirseklerini dizlerine dayayarak öne doğru otururken iç çekmesine neden oluyor.

"Film mi bu? Pixar'ın sonunda bir blok haline geleceğini hiç düşünmemiştim-"

"Neredeyse fışkırtıyordum."

İtiraf ediyorsun.

"Her yerde olduğu gibi-"

Aranızda bir anlık sessizlik artıyor ve her geçen saniye kalbinizin battığını hissedebiliyorsunuz. Burası dışında herhangi bir yerde olmayı dilersin.

Kalp kırıklığından dolayı içtiğiniz tüm sıcak patlamış mısırın, izlediğiniz tüm filmlerin kokusunu şimdiden alabiliyordunuz.

"Kahretsin ve bunun beni 'iğrendireceğini' mi düşündün?"

Şehvet onun yüzüne bir gölge gibi inerken ona saf bir hayretle bakıyorsun.

"Şimdi yüzüme otur."




.

.

.

arkada yine ferdi baba caliyo arkdaslar efkara girdim

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin