SEVENTEEN 5 MEMBERS

250 15 1
                                    


SEVENTEEN YANDERE

5 MEMBERS



.



.



.



Joshua

Joshua, sizin bölünmez ilginizi çeken tek kişinin kendisi olduğunu keşfetmeyi hem gurur verici hem de şaşırtıcı bulacaktır.

Tatlı pastasının onu bu kadar vahşice ve sadakatle sevdiğini bilmek onu çok mutlu edecektir. Ancak her ne kadar memnun olsa da bu onun size karşı takıntılı olmasını engellemez.

Başka birine gösterilen herhangi bir sevgi belirtisi hızla ele alınacaktır çünkü bu tür bir şefkat gösterilmeyi hak eden tek kişi odur.





Hoshi

Hoshi, sevgilisinin sevgisine sahip olan tek kişinin kendisi olduğunu bilmek içini ısıtacaktır. Böyle bir bağlılıktan etkilenecek ve karşılığında okuyucuya nazik bir nezaketle davranacaktı.

Öyle olsa bile, yine de sana karşı çok korumacı olur ve sana zarar vermeye çalışan herkese karşı çıkmaktan çekinmez.

Sürekli onların güvenliği konusunda endişelenir ve her zaman korunduklarından ve ilgilenildiklerinden emin olmak isterdi.





Woozi

Woozi sevgilisinin sevgisine duyduğu minnettarlığı ve takdiri ifade etmekte ilk başta biraz zorlanırdı. Ancak sevgisini iyi göstermede yaşadığı zorluklara rağmen birisinin onunla ilgilenmesi onu çok mutlu edecektir.

Sevgisini doğrudan göstermekte zorlansa da, değerli varlığının iyi beslenmesini, rahat etmesini ve mutlu olmasını sağlamak gibi yollarla bunu telafi edebilir.




Mingyu

Mingyu sabırlı ve nazik bir aşıktır. Sizinle vakit geçirmekten hoşlanıyor ve ikinizin birlikte geçirdiği her anın kıymetini biliyor.

Size kendinizi özel hissettirmekten hoşlanıyor ve sevgisini gösterirken asla acele etmiyor. Seninle dalga geçmekten hoşlanıyor ama sevgilisinin yanında tam bir yumuşak başlı oluyor, çünkü sen onun en büyük zayıf noktasısın.

Siz onun yaşama sebebisiniz ve o sizin mutlu olmanız ve korunmanız için her şeyi yapacaktır.





Dino

Dino şakacı ve neşeli bir kişidir. Sizinle dalga geçmekten hoşlanıyor ve enerjinize hızla uyum sağlıyor. Şaka yapmaktan ve sizi güldürmekten hoşlanıyor.

Ancak iş gerçek duygularını göstermeye geldiğinde daha anlamlı ve tatlı hale gelir. Eşine şefkatle davranmayı seviyor ve birlikte geçirdiğiniz her anın kıymetini biliyor.

Sevgilisini olabildiğince mutlu etmek istiyor ve senin gülümsediğini görmek için her şeyi yapacak.

.



.



.


begenip yorum atmayi unutmayin

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin