MAFYA SEVENTEEN
6 MEMBERS
.
.
.
İsim: Wonwoo
Sokak Adı: 1.Who, The Shadow Man
En yaşlısı olmasa da inanılmaz derecede saygı duyulan biri; zekası ve savaş stratejisi benzersiz. Suikast ve dövüş için eğitilmiş adamlardan oluşan devasa bir ordu olan Tartarus adlı bir örgütü yönetiyor.
(Kendisinin emrinde 2.600'den fazla adamın çalıştığı söyleniyor.) Tartarus'un kendine has bir suikast yöntemi var - her iki bileğe de birer kesik -
Wonwoo'nun, babası 15 yaşındayken bu şekilde öldürüldükten sonra bu tarzı benimsediği söyleniyor. Sendika dışında hiç kimse onun neye benzediğini bilmiyor; ismine sadık kalarak, gölgelerin içinden hareket ediyor. Sessiz bir lider, son derece sadık ve herkese karşı bir gizem; kimse onun aklından neler geçtiğini bilmiyor.
Hiçbir zaman bilgisayarlarda ve diğer cihazlarda herhangi bir bilgi saklamaz; bu, onun izini sürmeyi veya stratejisinin kodunu çözmeyi zorlaştırmak içindir.
Karakteristik tarz sadece siyah takım elbise giymektir - 'siyah tüm kir ve kan lekelerini gizler.'En geniş silah koleksiyonuna sahip ama hiçbirini sevmiyor, bunun yerine her zaman kız kardeşinin ona verdiği küçük tabancayı taşıyor; mükemmel bir nişancıdır ve hedefini asla kaçırmamasıyla tanınır.
Alkol onun zayıf noktasıdır; farklı içki türlerinden hoşlanır ve çoğu zaman Mingyu ve Lee Chan ile içki içerek vakit geçirir.
İsim: Jisoo
Sokak Adı: Joshua, Davetsiz Misafir
Tek kişilik ordu; başkasıyla veya başkasının emri altında çalışmayı reddediyor Mükemmel hacker – her türlü güvenliğe nüfuz edebilir.
Dark Web'i avucunun içi gibi biliyor ve Borsa ile sanki o kadar da büyütülecek bir şey değilmiş gibi oynuyor.Günlük işi serbest web sitesi tasarımcısı olarak çalışmaktır, evinin rahatlığında, kendi hızı ve zamanında çalışmayı sevdiğinden müşterileri konusunda oldukça seçicidir.
Sendika onun gerçekte nerede olduğunu veya neyin peşinde olduğunu asla bilemez; kişisel hayatı ve ilgi alanları hakkında çok az şey bilinir, büyük ölçüde kendine saklar.
İyi yapılı, sık sık uzun paltolar giyiyor ve inanılmaz derecede iyi görünüyor - kadınlar genellikle onun her yerinde ama aslında onlarla pek ilgilenmiyor gibi görünüyor, sanki belirli bir birini arıyormuş gibi.
Dünyayı dolaştığı ve en az 6 dili akıcı bir şekilde bildiği biliniyor; bu, ihtiyaç duyduğunda karanlık ağda çeşitli kimlikleri taklit etmesine olanak tanıyor. Wonwoo gibi o da çok sessiz ama çok daha az kara kara düşünüyor ve aynı zamanda alışılmadık derecede komik olabiliyor.
Jisoo, Jeonghan ve Seungcheol çocukluklarından beri en iyi arkadaşlardı; her ne kadar Seungcheol'la borsa maskaralıkları yüzünden sürekli savaş halinde görünse de o adam için hayatından vazgeçerdi ve aynı şekilde.Zayıf noktası tasarımcı kıyafetleri; yalnızca en iyi markaları giyiyor ve taşıyor.
İsim: Seungcheol
Sokak Adı: S.coups, The Money Man
Şu anda Sendikanın en zengin adamı; şehirdeki bir banka zincirinin sahibi ve yüksek komisyon karşılığında kara para aklama yapıyor