SEVENTEEN

448 16 0
                                    

Fırtınalardan korkmak

| ot13

.

.




SEUNGCHEOL


Muhtemelen bütün fırtına boyunca seni tutacaktı çünkü hiçbir yer erkek arkadaşının kollarından daha güvenli olamaz.

Elbette gök gürültüsünü bastırmak için müzik çalmak ya da en sevdiğiniz filmi açıp dikkatinizi havadan uzaklaştırmak için tonlarca yemek sipariş etmek gibi temel şeyleri yapardı ama kesin olan bir şey vardı ki;

O, gerekli tüm malzemeleri toplamak için dairede dolaşırken bile, siz onun kucağına güvenli bir şekilde yerleşeceksiniz. kollarını beline dolardı ve ellerinden biri başını göğsüne yasladı.









JEONGHAN


Cheol'e benzer şekilde, Hannie de seni sakinleştirmek için fiziksel dokunuşu tercih ederdi. tonlarca battaniyenin altında, onun en kabarık hırkalarından birine sarılmış halde yatağınızda yatıyor olurdunuz.
Başınız sürekli göğsünün üzerinde, kalbinin hemen üzerinde kalacaktı, böylece kalp atışlarını duyabilecektiniz ve Jeonghan endişenizi azaltmak için yavaşça sırtınızı ovuşturacak, başparmakları rahatlatıcı daireler çizecekti.

Konuşma ve sessizlik anları arasında, jeonghan sessizce mırıldanıyor veya şarkı söylüyor, dudakları sakinleştirici bir şekilde alnınıza doğru hareket ediyor, size onun orada olduğunu ve başınıza kötü bir şey gelmesine izin vermeyeceğini hatırlatıyordu.










JOSHUA



Birlikte güzel bir banyo yaparsınız. Joshua, fırtına durumunda hava durumuyla ilgili bildirimlerini açık tutuyor, böylece ayrı olduğunuzda sizi önceden arayabilir veya mesaj atabilir ya da aklınızı gök gürültüsünden ve şiddetli yağmurdan uzaklaştıracak bir şeyler hazırlayabilir ve genellikle banyo yapmaya gider.

Sadece fırtınanın banyonuzda sesi daha az duyulmuyor, aynı zamanda birlikte samimi ama ailevi bir şekilde kaliteli zaman geçirebiliyorsunuz. Ruh haliniz için birkaç mum yakar, köpük banyosuna en sevdiğiniz kokulu sabunları ekler, ulaşmanız kolay olsun diye paketi küvetin yanına koyardı ve sonunda Shua'nın elini yavaşça gezdirdiği yüz yüze otururdunuz.

Baldırınızın üzerinde, yanınızda olduğunu, sizi her türlü gök gürültüsünden ve fırtınadan korumaya hazır olduğunu hatırlatmak için.










KUBAT


Oturma odanıza bir kale inşa ederdim. Jun, sizi neşelendirmek ve güldürmek için kendini biraz aptal yerine koymaya çalışırdı, çünkü siz evinizin çevresinde bulabileceğiniz tüm battaniyeleri, yastıkları ve peluşları taşırdınız. kalenin kendisi muhtemelen birkaç kez çökecektir ve aslında iki dakikadan fazla sürecek bir tane yapmak için bir youtube öğreticisi çıkarmanız gerekir.

Jun bazı peri ışıklarını asardı ve siz de kapüşonlusunu giyerek paket servisi sipariş etmekle meşgul olurdunuz (kıyafetleri konforunuza +100 katıyor). kalede seni o kadar kıkırdatır ve sersemletirdi ki, gök gürültüsüne ve yağmura neredeyse hiç dikkat etmezdin.


















HOSHI


En rastgele aktivitelerle dikkatinizi dağıtmaya çalışırdı. hoshi sonsuz bir enerji kaynağıdır ve çılgın (ve bazen çok şüpheli) fikirlerdir.

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin