SEVENTEEN

245 10 1
                                    

SEVENTEEN

YANDERE

!!KANG RAEYANG SIZIN ADINIZ

.


.



.



Sevgili Bayan Kang Raeyang,Size içten bir ciddiyetle davetimizi iletiyoruz. Ebeveynlerinizin zamansız ayrılışlarının ardından, önceden talimatları uyarınca Maestro'da ikamet etmek üzere seçildiniz.

Başsağlığı dileklerimizle birlikte, bu çağrıya kulak vereceğinize ve bir an önce aramıza katılacağınıza inanıyoruz.

Saygılarımla,Maestro'nun sakinleriApartman kompleksi sakin caddenin üzerinde beliriyordu. Şık dış yüzeyi inkar edilemeyecek derecede çağdaş olmasına rağmen, bir gizem ve huzursuzluk havası yayıyordu.

Binanın tasarımı keskin açılar ve yumuşak kıvrımların bir araya gelmesiyle ufuk çizgisine karşı rahatsız edici ama ilgi çekici bir siluet yaratıyordu.

Koyu renkli pencereler cepheyi kaplıyordu ve içinde saklı olan sırlara dair hiçbir bakış açısı sunmuyordu.Yaklaştığımda sanki havada bir ürperti vardı ve omurgamdan aşağıya ürpertiler gönderiyordu.

Maestro'nun etrafındaki atmosfer yoğun bir sisle gizlenmiş gibi görünüyordu, bu da onun heybetli dış görünüşünün ardında yatan şeyin gerçek doğasını gizliyordu.

Modernliğine rağmen binada sanki yüzyıllardır gömülü sırları barındırıyormuş gibi eski ve önsezi veren bir şeyler vardı. Çevredeki manzaranın üzerinde sessiz bir nöbetçi gibi belirdi, izliyor ve bekliyordu.

Ağır bir demir kapı girişte nöbet tutuyordu; parmaklıkları, değişen ışıkta kıvranıyor ve kayıyormuş gibi görünen ayrıntılı tasarımlara dönüşmüştü. Onun ötesinde, arnavut kaldırımlı bir yol karanlıkta kayboluyordu.Girişin önünde, renkli pencereli küçük bir güvenlik noktası bir nöbetçi gibi duruyordu ve varlığı ürkütücü atmosfere katkıda bulunuyordu.

Davetiyeyi sıkıca kavrayıp yavaşça direğe yaklaşırken nefesim kesildi. İnceleme yapıldığında gönderinin boş olduğu görülüyor. Renkli camları içeride kimsenin olup olmadığına dair hiçbir ipucu vermiyor. Parmak eklemlerimi kaldırdım ve kibarca pencereye üç kez vurdum.

"Merhaba?"

Ses durgun havada boş bir şekilde yankılanıyordu. Bir an hiçbir yanıt gelmedi, sadece geçen bir kuşun hafif cıvıltısı duyuldu. Daha sonra içeriden bir hışırtı sesi geldi ve ardından bir sandalyenin gıcırdaması geldi.

Gölgelerin arasından bir figür belirdi, özellikleri renkli cam tarafından gizlenmişti. Öne eğilip görünmeyen gözlerle bana baktılar.

"Evet, sana yardım edebilir miyim?"

Sesleri boğuk ve mesafeliydi; omurgamdan aşağıya bir ürperti gönderdi.

"Eee, m-merhaba," diye kekeledim, sesim fısıltıdan biraz yüksekti.

"Burada yaşamak için... bir davet aldım."

Sanki figür sözlerimi düşünüyormuş gibi bir anlık sessizlik oldu. Sonra hafifçe başlarını sallayarak uzanıp pencerenin altındaki küçük paneli kaydırarak açtılar.

"Ver şunu buraya"

dediler, sesleri alçak ve çakıllıydı.Davetiyeyi açılıştan geçirmeden önce bir an tereddüt ettim. Şekil onu aldı ve elleri tekrar karanlığın içinde kayboldu.

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin