yine unuttuğum bir seriye devam
-------------------------------
İçeriye girince onu gördüm...
Bu saatte burada olması şaşırtıcıydı
"Hayırdır babanla mı kavga ettin" dedim alayca. Kafasını sıradan kaldırıp bana baktı sarhoş gözleriyle. Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü.
"Ne kadar komiksin sen"
Yaptığı şeye anlam veremedim o bana öyle söylerken sorun değildi şimdi neden alınganlık yaptı ki. Gelince özür dilerim diye düşünüp sırama geçip uyudum.
Uyandığımda 3. dersin teneffüsündeydik, etrafa bakınmıştım ama o yoktu, vicdan azabı çekiyordum sanırım ki onu aramaya başladım okulda, hiçbir yerde bulamayınca çatıya çıktım.
Rahat bir nefes almıştım oradaydı, yerde uzanmış güneşleniyordu resmen.
"Sabah dediğim şey için özür dilerim kırılacağını bils-"
"Ne dedin sabah ne özürü senin dediklerini ciddiye alacağımı falan mı düşündün.. İzin verirsen uyumaya çalışıyorum"
Neden bilmiyorum ama kırılmıştım, bir şey demeden çıktım oradan. Sınıfa geldiğimde herkes uğultuyla bir şeyler konuşuyordu
"Kızın intihar sebebi cheolmuş meğer"
"Nasıl böyle bir şeyi yaptı"
Duyduklarımla şoka uğramıştım tamam gıcığa benziyor da bununla ne alakası vardı. Önüme gelen herhangi birine sordum
"Pardon konu ne ne olmuş"
"İntihar eden kız ölmeden önce cheole çıkma teklifi etmiş cheolde onu reddetmiş o yüzden intihar etmiş"
"Tamam ama bu cheolun suçu değil ki" tüm uğultuyu susturmak için bağırdım tekrardan
"ARKADAŞLAR CHEOL NERDEN BİLEBİLİRDİ BÖYLE OLACAĞINI" belirli kesim haklı bulsa da diğerleri dedikoduya hala devam etti. Aklıma zoraki cheol gelmişti onun yanına koştum tekrardan ama bu sefer çatı da yoktu .
Tekrardan aşağıya inerken ders zili çalmıştı, kısaca etrafa bakınıp sınıfa girdim. Girdiğimde oradaydı meğer yanına gidecektim ama bana söylediği şeye kırıldığımı gösterip başka sıraya geçtim.
Neden böyle bir şey yapma gereksiminde bulundum bilmiyorum
Kafamda uğuldayan zilin sesiyle kendime geldim yine uykuya dalmıştım, kendime gelene kadar sınıfta kimse kalmamıştı. Kafam otomatik olarak onun sırasına döndü o da gitmişti anlaşılan. Tam kafamı kaldırıp kendime gelecekken sıramın çekildiğini hissettim ( yine kliselerle yuruyoruz)
"Beni neden sürekli savunuyorsun ya da benim için bir şeyler yapıyorsun"
"Senin için değil kim olsa aynı şeyi yapardım ki bir şey de yapmadım.. Sabah yanında istemiyordun neden şimdi yanım-" sözümü kesti ve yanımdan kalkıp sınıftan çıktı
"Amazon sığırı"
.
.
.
valla kisa oldu ama konuyu nereye baglasam diye dusunuyorum