VERNON

222 6 0
                                    


VERNON

+18!!

.


.


.

Vernon her zaman az konuşan bir adamdı, olaylara genellikle bir kişiden beklendiği şekilde tepki vermeyen biriydi. Ancak bu sizin bildiğiniz Vernon değildi. sizin bildiğiniz vernon oldukça etkileyiciydi; hatta utanç verici derecede.

Vernon'un şakalarına her zaman kahkahalarla gülerdi. konu size iltifat etmeye geldiğinde her zaman geniş bir kelime dağarcığı kullanırdı. Birlikte izlediğiniz filmler hakkında her zaman yorum yapardınız.

Seni asla daha fazlasını istemeye bırakmaz. özellikle yatak odasında. Neredeyse hiç çaba harcamadan, Vernon'u mızmız bir duruma sokabilir, ona yalnızca senin bildiğin şekilde dokunmanı rica ederek sızlanabiliyordun.

Dilinle dudaklarını şehvetli bir şekilde keşfederken onu soymakla başlarsın, ağır nefesler birbirini yutar. Onu uygunsuz şekillerde hissedip, onun bedenine olan arzunuzda ne kadar utanmaz olduğunuzu görünce yüzünün kızarmasına neden olurdunuz. tüm bunlar olurken Vernon dudaklarınıza doğru inliyor ve nefes nefese, sizi daha fazlası için sessiz yalvarışlarla besliyordu.

Böyle güzel bir çocuğa dokunuşunu tamamen reddedemediğin için elbette razı olursun. dudakların vücudunun her santimini keşfeder, boynunu öper, o da seni soymak için izin isterken -

"ben de seni hissetmek istiyorum"

derdi. Sadece sizin vücudunuzun görüntüsünün bile onu dizlerinin üstüne çökertebileceğini bile bile bunu onaylarsınız, hatta ona küçük bir soyunma gösterisi bile yaparsınız.

Onun sızlanmalarından beslenerek vücudunun aşağılarını öpmeye geri döner, meme uçlarını yalamak için uzun bir süre durur, hatta onları dilinizle zar zor süslerdiniz. bu her zaman, hatasız olarak, onu düzgün bir şekilde öpmeniz için utangaç bir şekilde yalvarmasına, ağlayana kadar meme uçlarını emmeniz ve ısırmanıza neden olurdu. Bunu hiç şikayet etmeden yapardın.

Ağzınızı onun hassas tomurcuklarından birini kemirmek ve çekmek için kullanırken, parmaklarınız - daha önce öpüşürken emmesi nedeniyle ıslaktı - tomurcuğunu acımasızca çekerken dokunuşunuzun serinliği karşısında nefesinin kesilmesine neden oldu. İkisi arasında gidip gelsen, sen tatmin olduğunda Vernon gözyaşlarına boğulurdu.

Aşağıya doğru yolunuz devam edecek, onun mutlu izini öpüyormuş gibi davranacak, aşağıyı yalarken kendi tükürük izinizi bırakacaktı. Yukarıdan minik nefesler duyulabiliyordu, bu da sizi onun bedenine giderek daha fazla tapınmaya teşvik ediyordu. Artık onun

"lütfen acele et" ve "onu en çok istediği yerden öp" diye yalvaran sızlanmalarına alışmıştın. Ama sızlanmalar onun en hassas bölgesine yaklaştıkça daha da yükseliyordu.

Uyluklarının her yerinde aşk ısırıklarından oluşan kırmızı lekeler bırakmaktan çekinmedin, onu senin olarak işaretleme şeklin her geçen saniye daha da kötüleşiyordu. zaten vücudunun tamamında iz bırakmıştın ama en sevdiğin kalçalarıydı. oradaki tüm peluş ve yumuşak deri işaretlenmeyi bekliyordu.

Önceki aşk ısırıklarınızın izleri hala orada görülebiliyordu. Nihayet nihai varış noktanıza vardığınızda, altınızda yatan, ona gözlerinizi dikerken yarığını kedicik yalayan güzel çocukla biraz daha eğlenmeye karar verdiniz.

Hareketlerinizden kaynaklanan inlemelerin titreşimini hissedebiliyordunuz, bu da onu daha fazla mahvetmek istemenize neden oluyordu. Sen onun horozundaki her damarı yavaşça aşağı yukarı yalarken, çığlıklarından daha uzun süre keyif almak için mümkün olduğu kadar yavaş hareket ederken inlemeleri odayı dolduracaktı. kolları yanlarında kalacaktı, ancak zorla ağzınıza girmemek için yaşadığı mücadeleyi görebiliyordunuz.

O senin için her zaman çok iyiydi, her seferinde onu ödüllendirmeni kaçınılmaz kılıyordu. Sonunda onu ağzınıza aldığınızda, onun aletine karşı inlerken başınızı sallardınız, bu duygu karşısında onun hiç bitmeyen çığlıklarına takıntılıydınız. onun övgü dolu sözleri sizi en çok acıtan yerden vuracaktı.

"s-çok güzel, ah kahretsin..."

"ağzı çok güzel, kahretsin... boşalmaya ihtiyacım var, lütfen..."

"O kadar sıkı ve sıcak ki... Tanrım, kahretsin. Aklımı yitirmeme sebep oluyor..."

"n-needa boşalmaya... nedda amını hisset- o-oh siktir ..."

altınızdaki güzel çocuk karşısında çılgına dönmüştünüz, onun sizin için yalvarma şekline bağımlı hale geliyordunuz; senin için ne kadar iyi bir çocuktu.

Her şeyinizi verdiniz, başınızı emiyor ve sallıyordunuz, onun etrafını emiyordunuz ve orgazmı ona çarpana ve ağzınızı cesaretiyle doldurana kadar aletine karşı inliyordunuz. bir kez daha, ağzından düşen her damlayı yalayarak ve hatta aletinin üzerinde kalan kalıntıları yalayarak bir gösteri yapardın.

O ağlayıp durman için sana yalvarıncaya kadar emmeye devam etmekten başka bir şey istemezdin ama bunu başka bir güne sakladın. şimdilik tek istediğin, tüm gözyaşlarını öpüp senin için ne kadar iyi bir çocuk olduğunu ona göstermeden önce vücudunun uzunluğu boyunca yukarıya tırmanmak ve meni ağzına öpmekti.



.

.

.

bunu yuzde onu ceviri hatta yuzde besi flan

umarim begenirsiniz

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin